Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

dawidratal

Problem z odpaleniem silnika

Polecane posty

W środę wieczorem miałem prawie pusto w baku. Powiedziałem sobie, że pojadę na stację dopiero następnego dnia rano. No to w miedzy czasie zrobiłem właśnie lektorka PL, wszyszedł super, zainstalował się. I teraz najlepsze!

Wstaje rano, ide do auta, ponieważ trzeba dzicko do przedszkola odstawić, otwieram centralnym i du....! Mówię "co jest!" podchodzę do auta otwieram kluczykiem drzwi i okazuje się, że akumulator rozładowany... ok, rozumiem to, ale muszę dziecko odwieść! Poprosilem sąsiada aby podjechał swoim dizlem i podładuje go i odpalę. Podpiołem przewody pod klemy i jazda. czekam, czekam, czekam.... zaczynam pierwszy raz przekrecać zapłon, i nic... ale prawie coś było! Czekam znów, czekam, czekam, czekam, zaczynam odpalać po raz drugi, a tu nagle pojawia się żółta kontrolka z kluczykiem (auto z kluczykiem) - auto nie odpaliło. Mówie OK, pojedziemy drugim mniejszym, później kupię aku i zamienie.

Kupiłem aku, wymieniłem, i zalałem z kanistra. Przekręcam zapłon, rozrusznik pracuje dobrze, ale kontrolka pomarańczowa z kluczem nadal świeci i pokazuje mi "fu...k" w moją stronę - auto nie odpala... no cholera mnie weźmie....

Mimo tego, że czasem nie gaśnie CID, to jeszcze kontrolka się zapaliła, i wogóle nie chce odpalić. Zastanawiam się czy nie zapowietrzyłem układ? Czy jest to możliwe, i czy sam się odpowietrza?

Pozdro

Opel Vectra C

1,9 CDti 120KM

2006r (lift)


Dziś był znajomy, i mówi, że na kompie wyskoczył - czujnik wału korbowego. Ale zastanawia się jeszcze nad cewką imobilajzera... dwa kluczyki i żaden nie odpala. Czy jest to możliwe, że przez ten czujnik nie pracuje pompa paliwa?

Edytowano przez dawidratal

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

hmm a bezpieczniki i przekaźniki kolega sprawdzał?! Może jakieś zwarcie zrobiłeś w instalacji? Rozumiem że spolszczenie wgrywałeś z płyty?!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Spolszczenie oczywiście z postu #260 str. 13, te co wszyscy wgrywali. Zrobiło się, wgrało, ale CID czasem się nie wyłącza, ale to mniejszy problem, gorzej z tym odpaleniem... nie sprawdzałem bezpieczników, tylko pytanie czy sprawdzić każdą skrzynkę, czy tylko przód? Jeszcze się zastanawiam czy to czasem cewka od imobilajzera w stacyjce nie poszła, ponieważ żaden kluczyk nie odpalił... a rozrusznik chodzi pięknie, ale ani razu nie było takiego odczuwalnego pier...cia, że silnik coś tam z ropy zaciągnął. Zachowuje się tak jakby powiedział "nie odpale! nie wpuszcze ropy! NIE!!!"

Może masz rację z tym zwarciem, zobaczę dziś jak wrócę.

Dzięki!

Pzdr

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Przy błędach z czujnika położenia wału, mogą być problemy z odpalaniem (w kilku tematach kilka osób o tym pisało).

Przeglądnij kable od czujnika, ewentualnie czujnik do sprawdzenia/wymiany.

P.S.

Przy błędach immobilizera kontrolka auta z kluczem miga (i to jest znak, że auta nie odpalisz).

Edytowano przez tking

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Jedną moją wątpliwość rozwiałeś - imobilajzer. Ale co do czujnika wału, może tak być... słyszałem, że przez to nie odpali ze względu na kompatybilność z pompą paliwa... nie podaje i du....

Dzięki

Pzdr

Wczoraj podpinalismy pod komputer, wyszedl błąd zaworu regulacji cisnienia paliwa. Pojechal na warsztat. Ile za cos takiego moga mnie skroić??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Pompę wstępną słychać po przekręceniu kluczyka na zapłon i układ odpowietrza się samoczynnie. Co do zaworu regulacyjnego to jakbyś podał numer i opis błędu można by było powiedzieć coś więcej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wyskoczył błąd P0090-zawor regulacji cisnienia w rampie oraz P0087-czujnik cisnien cisnienia w rampie paliwowej wartosci minimalnej, ale...

Dziś wróciłem od mechanika, powiedział, że bezpieczniki są ok, następnie sprawdził pompę paliwa i okazało sie ze nie pracuje po przekreceniu zaplonu. Podlaczył ja na krótko i okazuje sie ze dziala... wyszlo na to że ze sterowaniem jest cos nie tak... powiedzial ze musi sprawdzic moduł sterowania. Jak sadzicie?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

rec do sprawdzenia mozliwe że przekaznik tylko padł

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

No to ku.... prostota tego wszystkiego jest jednak skomplikowana...

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20"> jestem ciekaw co powie i czy jest przysłowiową ku... i skasuje mnie jak przystalo na kleszcza!

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

P.s. jeżeli to przekaznik!

Dzieki za pomoc!

A moze byc generalnie sytuacja z problemem modułu sterowania? ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wydaje mi się że przekaznik pompy jest w uec, ale mogę się mylić

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

to zle ci się wydaje bezpiecznik i przekaznik w rec jest na bank

i to rec musi być właśnie odpowiedni pod takie silniki bo są właśnie też bez tego przekaźnika pod benzynowe/dth i mam nawet takowy jeden

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20"> (i założenie przekaźnika nie pomoże w takim rec bo ma inne wyjścia niestety ale da się to obejść tylko trzeba rozpoławiać reca i kilka ścieżek pozmieniać w nim

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_ph34r.png" alt=":ph34r:" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/ph34r@2x.png 2x" width="20" height="20"> )

no jak nie rec i instalacja cała to grubsza robota bo wymiana sterownika silnika niestety by cię czekała

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć link

Jak już jesteśmy przy takim temacie to mam pytanie jak są zapięte węże do dekla (tylko wsuwa się wężyk i z dekla wstają jakiś króciec plastykowy na który wsuwa się wąż ?

Edytowano przez xpirat

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Szczerze mówiąc nie wiem co do mnie piszesz...

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_wink.png" alt=";)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20"> "rec" "dekiel" "węże do dekla" etc... z ogromna checia i potencjałem podjął bym sie odpowiedzi, ale az tak obeznany nie jestem...

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_wink.png" alt=";)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20">

Dzieki ogromne i pzdr.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do rozmowy

Możesz pisać i zarejestrować się później. Jeśli masz konto,Zaloguj się teraz, aby publikować na swoim koncie.

Gość
Odpowiedz...

×   Wklejony jako tekst z formatowaniem.   Wklej jako zwykły tekst

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Twój link będzie automatycznie osadzony.   Wyświetlać jako link

×   Twoja poprzednia zawartość została przywrócona.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz wkleić zdjęć bezpośrednio. Prześlij lub wstaw obrazy z adresu URL.


  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Utwórz nowe...