Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

shamee

Wymiana sprzeglo komplet 2.0 dti F23

Recommended Posts

Witam, mam problem otoz poszukuje sprzegla razem z wysprzeglikiem do Vectry 2.0 skrzynia F23. Z calej wiedzy co wyczytalem nie wiem jakie czesci kupic. Mechanik jeden mowil ze wysprzeglik oryginal sprzeglo moze byc uzywka. Szukalem lecz GM tylko uzywki cala masa zamienikow od Luk, sachs , borg&beck. Wezmy tez pod uwage ze auto wiekowe chcialbym dobrac rozsadnie. Czy ktos wie czy wszystko powinno byc nowe czy mozna laczyc uzywke z nowka ktore polecacie ? Na allegro jest cale cmentarzysko czesci az strach kupowac czy nie lepiej nowy zamiennik?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Weź luka albo sachsa. Jeśli chcesz zaoszczędzić to bierz cały zestaw nowy. Używka może szybko paść i trzeba płacić drugi raz za wymianę

Share this post


Link to post
Share on other sites

i zmien mechanika

spokojnie mozesz kupic calosc np LUK'a

pchanie uzywki to debilizm

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tylko nowe. Luk czy też sachs

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

używkę już masz. Po co Ci druga?

Nie śmierdziałem kasą jak zmieniałem sprzęgło (i dwumasę). Mechanik wziął do łapy zdjęty wysprzęglik i mówi: "wygląda bardzo dobrze, ale to Twoja decyzja". Wówczas dwumasy do 1,9 były sporo droższe niż obecnie, całość bardzo bolała a i do 1,9 był droższy niż do 2,0. Więc zaryzykowałem i wymieniłem tylko sprzęgło + koło a wysprzęglik zostawiłem. Miał 105tkm, dzisiaj ma 195tkm.

Wszystko OK.

Jak chcesz iść budżetowo to po prostu wszystko zdemontuj i zobaczysz co jest do wymiany ale NIGDY nie będzie pewności czy zrobisz 20 czy 150tkm.

Choć na nowym też nie

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_biggrin.png" alt=":D" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/biggrin@2x.png 2x" width="20" height="20">

Jeśli wysprzęglik GM z Twojego wozu jest OK to JA (!) wolałbym go zostawić aniżeli dać chińczyka/używkę z innego wozu. Jak nowy to tylko LUK, Sachs, Valeo, FTE, QH.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...