Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

shamee

Wymiana sprzeglo komplet 2.0 dti F23

Polecane posty

Witam, mam problem otoz poszukuje sprzegla razem z wysprzeglikiem do Vectry 2.0 skrzynia F23. Z calej wiedzy co wyczytalem nie wiem jakie czesci kupic. Mechanik jeden mowil ze wysprzeglik oryginal sprzeglo moze byc uzywka. Szukalem lecz GM tylko uzywki cala masa zamienikow od Luk, sachs , borg&beck. Wezmy tez pod uwage ze auto wiekowe chcialbym dobrac rozsadnie. Czy ktos wie czy wszystko powinno byc nowe czy mozna laczyc uzywke z nowka ktore polecacie ? Na allegro jest cale cmentarzysko czesci az strach kupowac czy nie lepiej nowy zamiennik?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Weź luka albo sachsa. Jeśli chcesz zaoszczędzić to bierz cały zestaw nowy. Używka może szybko paść i trzeba płacić drugi raz za wymianę

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

i zmien mechanika

spokojnie mozesz kupic calosc np LUK'a

pchanie uzywki to debilizm

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Tylko nowe. Luk czy też sachs

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

używkę już masz. Po co Ci druga?

Nie śmierdziałem kasą jak zmieniałem sprzęgło (i dwumasę). Mechanik wziął do łapy zdjęty wysprzęglik i mówi: "wygląda bardzo dobrze, ale to Twoja decyzja". Wówczas dwumasy do 1,9 były sporo droższe niż obecnie, całość bardzo bolała a i do 1,9 był droższy niż do 2,0. Więc zaryzykowałem i wymieniłem tylko sprzęgło + koło a wysprzęglik zostawiłem. Miał 105tkm, dzisiaj ma 195tkm.

Wszystko OK.

Jak chcesz iść budżetowo to po prostu wszystko zdemontuj i zobaczysz co jest do wymiany ale NIGDY nie będzie pewności czy zrobisz 20 czy 150tkm.

Choć na nowym też nie

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_biggrin.png" alt=":D" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/biggrin@2x.png 2x" width="20" height="20">

Jeśli wysprzęglik GM z Twojego wozu jest OK to JA (!) wolałbym go zostawić aniżeli dać chińczyka/używkę z innego wozu. Jak nowy to tylko LUK, Sachs, Valeo, FTE, QH.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do rozmowy

Możesz pisać i zarejestrować się później. Jeśli masz konto,Zaloguj się teraz, aby publikować na swoim koncie.

Gość
Odpowiedz...

×   Wklejony jako tekst z formatowaniem.   Wklej jako zwykły tekst

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Twój link będzie automatycznie osadzony.   Wyświetlać jako link

×   Twoja poprzednia zawartość została przywrócona.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz wkleić zdjęć bezpośrednio. Prześlij lub wstaw obrazy z adresu URL.


  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Utwórz nowe...