Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

dawiniel

Stukanie w okolicy kierownicy przy skrecaniu

Polecane posty

Witam,

Czytałem wiele wątków w sprawie stukania przy kręceniu kołem kierownicy, ale wydaje mi się, że żaden nie odpowiadał moim objawom.

A więc tak. Stukanie występuje tylko podczas skrętu w prawo i tylko jednokrotne stukniecie tak przy około 30 stopniach, który jest poprzedzony delikatnym skrętem w lewo. Najczęsciej objawia sie na rondach lub wjazdach na autostradę. Podczas kręcenia na postoju jest to niewyczuwalne jak równiez nie ma objawów na zgaszonym silniku.

Jest to taki niewielki jednak bardzo denerwujacy przeskok, bardziej wyczuwalny niż słyszalny w kole kierownicy.

Macie moze pomysły co to takiego lub ktos może spotkał sie z tym tematem?

Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

napisz co już wykluczyłeś skoro dużo czytałeś na ten temat - będzie łatwiej zgadywać

sprawdź czy masz całe sprężyny

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

spręzyny całe, luzów na drążkach nie ma - wydaje mi się, że ten przeskok jest gdzieś w okolicach CIM-u, ale jak to na kolumnie cięzko zdiagnozować bo moze sie to nieść z innych rejonów

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Łożysko amortyzatora.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

A jednak kolega Wawel miał rację. Łożyska amortyzatora i to oba. Ciekawostką jest fakt, że na postoju nie było wyczuwalne a dopiero podczas jazdy gdy siła odśrodkowa dodatkowo obciażała jedno z kół było to słyszalne.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do rozmowy

Możesz pisać i zarejestrować się później. Jeśli masz konto,Zaloguj się teraz, aby publikować na swoim koncie.

Gość
Odpowiedz...

×   Wklejony jako tekst z formatowaniem.   Wklej jako zwykły tekst

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Twój link będzie automatycznie osadzony.   Wyświetlać jako link

×   Twoja poprzednia zawartość została przywrócona.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz wkleić zdjęć bezpośrednio. Prześlij lub wstaw obrazy z adresu URL.


  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Utwórz nowe...