Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

mentorsct

Pierscienie centrujące

Polecane posty

Witam.

Chciałem zapytać czy w standardowych felgach VC GTS 17" są pierscienie centrujące?

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

Jak np dobrać nowe pierscienie itd?

Dzięki za odpowiedź.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

fabryczne opla nie maja pierscieni

a jak dobrac ??

zmierzyc felge i piaste

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ori felgi pasują zawsze bez pierścieni

tylko uniwersalne fele ich wymagają

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Aha czyli do tych felg nie muszę kupować nic tak? Bo mam identyczne jak na tym foto co dodałem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jeśli masz takie alu jak na foto i masz VC to nic nie musisz dodatkowo kombinować tylko zakładasz alu i jeździsz.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nie będę zakładał nowego tematu więc zapytam tutaj.

Czy śruby z alu pasują do stalówek?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

oczywiście

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Nie mamy danych jakie alusy i jakie śruby. W takim przypadku nie jest to takie oczywiste.

Dość często w uniwersalnych alufelgach gniazdo felgi jest stożkowe i do przykręcania stosuje się stożkowe śruby.

W felgach stalowych gniazdo jest kuliste i stosowanie śrub stożkowych jest nieodpowiednie.

Edytowano przez michalm83

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jezeli chodzi o opla to śruby są jednakowe stal/alu

Ale nie w kazdych markach tak jest nawet przy oryginalnych felgach

Edytowano przez Crazy383

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Felgi ori GM, zarówno alu jak i stalówki. Dzięki za odpowiedź.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Firma Maraton w miejscowości Knurów. Mają wszystko co trzeba do felg i kół

Napisane z mojego Szajsunga

pozdrawiam odorek :-)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

witam,

odkopuje stary temat. zmieniłem felgi ze stalowych na nowo kupione alu opel speedline 18" 7,5 ET41 i pomimo wyważonych kół (opony nówki) jest bicie powyżej 130km/h.

Zastanawiam sie,  czy nie potrzeba jednak jakiś pierścieni centrujących? 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Jak taki sam otwór centrujący to po co pierścienie ? Bicie masz bo jakaś wada opony, lub źle wyważone. Jedź do innego warsztatu i wyważ jeszcze raz, najlepiej niech to przy Tobie robi. Ojciec też kiedyś miał, że mu "wyważyli" a trzepało całą budą, jak pojechał do innego zakładu to myślałem, że się ze śmiechu pozabijają jak sprawdzili jak te koła były wyważone.

Edytowano przez fru9o

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Bądź przy ważeniu kół i zobacz jak się kręcą, zapewne któreś koło skacze na oponie lub feldze, test drogowy na maszynie hunter też można zrobić, gorsze na tył koła (w sensie bicia). Jest jeszcze opcja, że koła dostały takiego strzała, że się otwór centrujący zmienił ale to już ekstremalne przypadki ;) 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

a co sądzicie o doważaniu kół na samochodzie? w Łodzi są oponiarze, którzy mają robią takie cuda.

drugi wariant o którym czytałem to żeby koło na maszynie było zamontowane na otwory jak w piaście a nie tylko w otworze centrującym.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

najpierw sprawdź te felgi i opony, jeśli będą ok to mozna się bawić dalej, prawidłowe wyważenie sprawnych kół w 99% przypadków jest wystarczające

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

bylem w oponexie na wywazaniu z testem drogowym. jedna opona na szrot... bede reklamowal.

notabene, moge polecic oponex - drogo ale konkretnie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jedna opona szrot pokazała im maszyna,  za duże limity? Obracali opone i rrobili optymalizację felga/opona? 

Masz dokumentacje z Huntera?  

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

tak, norma 12,5kg a wyszło 13kg. oponę obracali ale niewiele to dało. mam wydruk i zgłosiłem reklamacje do oponeo. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do rozmowy

Możesz pisać i zarejestrować się później. Jeśli masz konto,Zaloguj się teraz, aby publikować na swoim koncie.

Gość
Odpowiedz...

×   Wklejony jako tekst z formatowaniem.   Wklej jako zwykły tekst

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Twój link będzie automatycznie osadzony.   Wyświetlać jako link

×   Twoja poprzednia zawartość została przywrócona.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz wkleić zdjęć bezpośrednio. Prześlij lub wstaw obrazy z adresu URL.


  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Utwórz nowe...