Jump to content
XXX ZLOT

NOWY TEMAT - NOWY OŚRODEK

ZAPRASZAMY DO REZERWACJI

https://forum.vectraklub.pl/forum/329-xxx-zlot-vkp-20-23062019/

 

 

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

mentorsct

Pierscienie centrujące

Recommended Posts

Witam.

Chciałem zapytać czy w standardowych felgach VC GTS 17" są pierscienie centrujące?

Please login or register to see this image.

Jak np dobrać nowe pierscienie itd?

Dzięki za odpowiedź.

Share this post


Link to post
Share on other sites

fabryczne opla nie maja pierscieni

a jak dobrac ??

zmierzyc felge i piaste

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ori felgi pasują zawsze bez pierścieni

tylko uniwersalne fele ich wymagają

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aha czyli do tych felg nie muszę kupować nic tak? Bo mam identyczne jak na tym foto co dodałem.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jeśli masz takie alu jak na foto i masz VC to nic nie musisz dodatkowo kombinować tylko zakładasz alu i jeździsz.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nie będę zakładał nowego tematu więc zapytam tutaj.

Czy śruby z alu pasują do stalówek?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

oczywiście

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

Nie mamy danych jakie alusy i jakie śruby. W takim przypadku nie jest to takie oczywiste.

Dość często w uniwersalnych alufelgach gniazdo felgi jest stożkowe i do przykręcania stosuje się stożkowe śruby.

W felgach stalowych gniazdo jest kuliste i stosowanie śrub stożkowych jest nieodpowiednie.

Edited by michalm83

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jezeli chodzi o opla to śruby są jednakowe stal/alu

Ale nie w kazdych markach tak jest nawet przy oryginalnych felgach

Edited by Crazy383

Share this post


Link to post
Share on other sites

Felgi ori GM, zarówno alu jak i stalówki. Dzięki za odpowiedź.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Firma Maraton w miejscowości Knurów. Mają wszystko co trzeba do felg i kół

Napisane z mojego Szajsunga

pozdrawiam odorek :-)

Share this post


Link to post
Share on other sites

witam,

odkopuje stary temat. zmieniłem felgi ze stalowych na nowo kupione alu opel speedline 18" 7,5 ET41 i pomimo wyważonych kół (opony nówki) jest bicie powyżej 130km/h.

Zastanawiam sie,  czy nie potrzeba jednak jakiś pierścieni centrujących? 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

Jak taki sam otwór centrujący to po co pierścienie ? Bicie masz bo jakaś wada opony, lub źle wyważone. Jedź do innego warsztatu i wyważ jeszcze raz, najlepiej niech to przy Tobie robi. Ojciec też kiedyś miał, że mu "wyważyli" a trzepało całą budą, jak pojechał do innego zakładu to myślałem, że się ze śmiechu pozabijają jak sprawdzili jak te koła były wyważone.

Edited by fru9o

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

Bądź przy ważeniu kół i zobacz jak się kręcą, zapewne któreś koło skacze na oponie lub feldze, test drogowy na maszynie hunter też można zrobić, gorsze na tył koła (w sensie bicia). Jest jeszcze opcja, że koła dostały takiego strzała, że się otwór centrujący zmienił ale to już ekstremalne przypadki ;) 

Share this post


Link to post
Share on other sites

a co sądzicie o doważaniu kół na samochodzie? w Łodzi są oponiarze, którzy mają robią takie cuda.

drugi wariant o którym czytałem to żeby koło na maszynie było zamontowane na otwory jak w piaście a nie tylko w otworze centrującym.

Share this post


Link to post
Share on other sites

najpierw sprawdź te felgi i opony, jeśli będą ok to mozna się bawić dalej, prawidłowe wyważenie sprawnych kół w 99% przypadków jest wystarczające

Share this post


Link to post
Share on other sites

bylem w oponexie na wywazaniu z testem drogowym. jedna opona na szrot... bede reklamowal.

notabene, moge polecic oponex - drogo ale konkretnie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jedna opona szrot pokazała im maszyna,  za duże limity? Obracali opone i rrobili optymalizację felga/opona? 

Masz dokumentacje z Huntera?  

Share this post


Link to post
Share on other sites

tak, norma 12,5kg a wyszło 13kg. oponę obracali ale niewiele to dało. mam wydruk i zgłosiłem reklamacje do oponeo. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...