Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

danielmaxer

Problem ze zmianą biegów 1 i 2 w Vectrze C 1,9 CDTi 120 km

Polecane posty

Witam wszystkich jako nowy użytkownik forum

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_wink.png" alt=";)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20">

Posiadam Vectre C z 2005 roku z silnikiem 1,9 CDTi o mocy 120 km z 6 biegową skrzynia biegów. Mój problem związany jest z cięzko wchodzącymi biegaami : 1,2 i moze nieco 3 . Problem występuje przy odpalonym silniku. Gdy jest zimny jest najgorzej.... a gdy sie zagrzeje ( niestety chyba mam do wymiany termostat? bo zagrzanie silnika to u mnie tylko od 60 do 72 stopni po 16 kilometrach przy temperaturze 9 stopni na dworzu ) jest nieco lepiej z 3 i 1 a 2 dalej dosc ciezko. Czytalem ze moze to być wina oleju w skrzyni albo linki sprzegla.. Co myslicie o tym problemie i przedstawionych symptomach?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Kolego trzeba poczytać troszke na forum a wszystkiego się dowiesz

Termostat nie ma nic wspulnego ze skrzynią a w wiekszosci to wina oleju

Termostat napewno do wymiany

Prawdopodobne masz skrzynie m32 a więc wymiana oleju wskazana bo inaczej bedziesz zbierał więcej kasy na remont

Linki od skrzyni biegow tez mozna wyregulować bo pomaga

Wszystko jest opisane w tym temacie gdzie zadałeś pytanie

Piwko w rękę i do lektury

Edytowano przez krystian8

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jeszcze do tego dochodzi ewentualnie zatarty wybierak tak się ostatnio dowiedziałem...

Czyli olej do zmiany, regulacja linek i sprawdzenie wybieraka...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

2005 czyli bardzo prawdopodobne że nie ma tej lipnej skrzyni a F40

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20"> (zależy jakie ma lampy jak poliftowe to pewno lipa a jak przed to na 95% F40 )

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Mam lampy przedliftowe przyciemnione..

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

a ja cały czas myslalem ze polifty dopiero miały F40 a cała reszta m32

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Czyli na początek zmiana oleju w skrzyni?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

To źle myślałeś 2006 + mają m32 czyli lipę ale silniki DT więc ty nie masz się co martwić

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20"> (to były poprawki poliftowe

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_haha.gif" alt=":haha:"> )

kolega piesze że ma lampy przedliftowe czyli na 98% jestem pewny że ma skrzynię F40

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

Edytowano przez xpirat

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

tak, u mnie wymiana oleju pomogła i już nie haczy 1 i 2 na zimnym, niestety problem z trzecim biegiem nadal pozostał..

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Niech poda vin to sie wyjasni jaka ma skrzynie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

pirat się nie mylił niezniszczalna F40

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_ok.gif" alt=":ok:">

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Przeczytałem temat o wymianie oleju w skrzyni i jestem w rozterce ... Teraz jaki olej wybrać? Chcę po prostu pozbyć się tego problemu i cena oleju nie gra roli... Warto wybrać Fuchs Sintofluid 75W90 API GL5 czy wlać standardowy GM 19 40 182 ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Lej oryginalna Gm , ja zalal tą nowszą formułę i jest ok

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

W twoim przypadku warto...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Chyba 75w80

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Tak tak chodziło mi o 75w80 . Zamówiłem Fuchsa :-) Po wymianie zdam relacje co i jak :-)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Żeby zawęzić krąg podejrzeń wypnij cięgna z ramion wybieraka. Jeśli oba ramiona wybieraka chodzą swobodnie to przemyj linki. Mogą być zasyfione (jest foto-porada). Zdarzały się przypadki blokowania od syfu samych ramion na wybieraku, zwłaszcza tego unoszącego ośkę wybieraka do góry, czyli od strony silnika. Pomagało czasem zwykłe WD40. Gdybyś miał M32, to mógłbym coś więcej podpowiedzieć, bo zrzucałem ja 4 razy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam ja też mam problem z skrzynia F40 w silniku z20net szczególnie na zimnym silniku, jak odpalam auto z wciśniętym sprzęgłem i trzyma sprzęgło to biegi wchodzą bardzo dobrze ale jak puszcze pedał sprzęgła to już jest problem z wbiciem biegu 1,wstecznego drugiego i ogólnie skrzynia bardzo ciężko chodzi. Ale jak przytrzymam pedał wciśnięty i powbijam biegi to znowu wchodzą dobrze puszcze pedał sprzęgła i znowu ciężko wchodzą

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_unsure.png" alt=":unsure:"> Jak pojeżdżę trochę i silnik się porządnie nagrzeje to jest poprawa ale tak samo jakoś dziwnie ta skrzyni chodzi...Olej w skrzyni wymieniany biegi wyregulowałem tzn linki jakieś podpowiedzi co może być przyczyna ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do rozmowy

Możesz pisać i zarejestrować się później. Jeśli masz konto,Zaloguj się teraz, aby publikować na swoim koncie.

Gość
Odpowiedz...

×   Wklejony jako tekst z formatowaniem.   Wklej jako zwykły tekst

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Twój link będzie automatycznie osadzony.   Wyświetlać jako link

×   Twoja poprzednia zawartość została przywrócona.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz wkleić zdjęć bezpośrednio. Prześlij lub wstaw obrazy z adresu URL.


  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Utwórz nowe...