Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

• Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

wasylu

remont zawieszenia tylnego

Polecane posty

Witajcie

Z góry przepraszam ale czytam, czytam i niewiele z tego wychodzi bo na naprawie samochodów nie znam się kompletnie. A niestety muszę dokonać naprawy zawieszenia tylnego w mojej VB

Będąc na przeglądzie auta u mechanika bo coś mocno mi stukało z tyłu okazało się że chyba wszystkie tuleje na tylnym zawieszeniu są do wymiany, oraz wydech. Po podliczeniu kosztów części wszystkich tulei, wydechu oraz montażu wyszło ponad 1300zł.

Niestety koszt taki jest na mój portfel zdecydowanie za duży więc postanowiłem na własną rękę poszukać części, być może tańszych. Ale jak się wczytałem to firm jest całe mnóstwo, np Kraft, Febi, Lemforder, TRW, Maxgear i inne.

Najtaniej chyba Krafty wychodzą, ale pytanie czy w ogóle warto w nie inwestować, żebym za rok nie musiał znowu naprawiać? Widziałem kompletne zestawy ale wydaje mi się że facet wyliczył mi więcej części niż te 10 które bywają w zestawach.

Zechciejcie mi pomóc i podpowiedzieć, którego producenta i jakie części dokładnie zakupić. A może ktoś ma do sprzedania w miarę dobre i za przyzwoite pieniądze wspomniane części?

1300 to bardzo dużo, ja płaciłem jakies 380 zł za komplet na tył lemfordera przejechane jakieś 30tyś km i nic się z tyłu nie odzywa.

Tu masz porade dot. naprawy telnego zawieszenia