Jump to content
XXX ZLOT

NOWY TEMAT - NOWY OŚRODEK

ZAPRASZAMY DO REZERWACJI

https://forum.vectraklub.pl/forum/329-xxx-zlot-vkp-20-23062019/

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

• Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

wasylu

remont zawieszenia tylnego

Recommended Posts

Witajcie

Z góry przepraszam ale czytam, czytam i niewiele z tego wychodzi bo na naprawie samochodów nie znam się kompletnie. A niestety muszę dokonać naprawy zawieszenia tylnego w mojej VB

Będąc na przeglądzie auta u mechanika bo coś mocno mi stukało z tyłu okazało się że chyba wszystkie tuleje na tylnym zawieszeniu są do wymiany, oraz wydech. Po podliczeniu kosztów części wszystkich tulei, wydechu oraz montażu wyszło ponad 1300zł.

Niestety koszt taki jest na mój portfel zdecydowanie za duży więc postanowiłem na własną rękę poszukać części, być może tańszych. Ale jak się wczytałem to firm jest całe mnóstwo, np Kraft, Febi, Lemforder, TRW, Maxgear i inne.

Najtaniej chyba Krafty wychodzą, ale pytanie czy w ogóle warto w nie inwestować, żebym za rok nie musiał znowu naprawiać? Widziałem kompletne zestawy ale wydaje mi się że facet wyliczył mi więcej części niż te 10 które bywają w zestawach.

Zechciejcie mi pomóc i podpowiedzieć, którego producenta i jakie części dokładnie zakupić. A może ktoś ma do sprzedania w miarę dobre i za przyzwoite pieniądze wspomniane części?

1300 to bardzo dużo, ja płaciłem jakies 380 zł za komplet na tył lemfordera przejechane jakieś 30tyś km i nic się z tyłu nie odzywa.

Tu masz porade dot. naprawy telnego zawieszenia