Jump to content

W dniu dzisiejszym został odblokowany i oddany z powrotem do użytku garaż dla klubowiczów VKP

Znajdziecie go w menu pod nazwą Garaż lub pod linkiem:

https://forum.vectraklub.pl/garage/

Pozdrawiam Admin

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Jagole

Oszroniony przewód podciśnienia

Recommended Posts

Witam. Problem który zaraz opiszę pojawia się zawsze rano przy pierwszym uruchomieniu silnika. Po uruchomieniu silnika samochód pracuje na benzynie i jedzie normalnie. Gdy przełączy się na gaz zaczyna szarpać, silnik nie chce wejść na obroty, gaśnie. Odpalam ponownie i silnik zostawiam pracujący na benzynie. Odłączam przewód podciśnienia od mapsensora i wylatuje z tamtąd gaz. Przewód jest oszroniony. Podłączam ponownie przewód do map sensora i wszystko działa jak należy. Jeżdżę cały dzień i nic się nie dzieje, aż do rana następnego dnia. Skąd w tym przewodzie pojawia się gaz. Co może być uszkodzone?.Instalacja to sekwencja Stag 300, mapsensor PS-01, reduktor alaska.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wygląda na to że masz walnięty reduktor i puszcza Ci gaz podciśnieniem. Zestaw naprawczy ok 50zł. Na forum jest filmik z regeneracji reduktora.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Też myślałem że to reduktor, ale przed chwilą wróciłem od gazownika i powiedział, że przy uszkodzonej membranie silnik by źle pracował cały czas a nie tylko przy pierwszym uruchomieniu.Przy całej membranie gaz nie ma prawa przedostać się do przewodu podciśnienia, Poradził mi żeby wymienić listwę wtryskową bo może puszczać gaz, Mam dobrą używaną i zaraz wymienię i zobaczymy jak będzie się zachowywać jutro rano.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Trzeba było rozpiać wężyk na trójniku a nie przy mapsensorze, wtedy miałbyś pewnośc skąd przedostaje się gaz ale i tak wszystko wskazuje na reduktor. Poza tym wymiana wtryskiwaczy wiąże się z ponowną kalibracją ustawien lpg, a jeśli wymieniasz na wtryskiwacze o innej oporności cewek to również trzeba zmienić ustawienia w sterowniku. a jaką listwe wrzucasz na podmianke? Jeśli używane i nieskalibrowane valteki to nie ma pewności że ta listwa jest napewno dobra.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jeśli puszcza podciśnieniem to napewno nie jest to wina wtryskiwaczy. Najprędzej reduktorem i jest bardzo możliwe że puszcza tylko jak jest zimny

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...