Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

Jagole

Oszroniony przewód podciśnienia

Polecane posty

Witam. Problem który zaraz opiszę pojawia się zawsze rano przy pierwszym uruchomieniu silnika. Po uruchomieniu silnika samochód pracuje na benzynie i jedzie normalnie. Gdy przełączy się na gaz zaczyna szarpać, silnik nie chce wejść na obroty, gaśnie. Odpalam ponownie i silnik zostawiam pracujący na benzynie. Odłączam przewód podciśnienia od mapsensora i wylatuje z tamtąd gaz. Przewód jest oszroniony. Podłączam ponownie przewód do map sensora i wszystko działa jak należy. Jeżdżę cały dzień i nic się nie dzieje, aż do rana następnego dnia. Skąd w tym przewodzie pojawia się gaz. Co może być uszkodzone?.Instalacja to sekwencja Stag 300, mapsensor PS-01, reduktor alaska.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wygląda na to że masz walnięty reduktor i puszcza Ci gaz podciśnieniem. Zestaw naprawczy ok 50zł. Na forum jest filmik z regeneracji reduktora.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Też myślałem że to reduktor, ale przed chwilą wróciłem od gazownika i powiedział, że przy uszkodzonej membranie silnik by źle pracował cały czas a nie tylko przy pierwszym uruchomieniu.Przy całej membranie gaz nie ma prawa przedostać się do przewodu podciśnienia, Poradził mi żeby wymienić listwę wtryskową bo może puszczać gaz, Mam dobrą używaną i zaraz wymienię i zobaczymy jak będzie się zachowywać jutro rano.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Trzeba było rozpiać wężyk na trójniku a nie przy mapsensorze, wtedy miałbyś pewnośc skąd przedostaje się gaz ale i tak wszystko wskazuje na reduktor. Poza tym wymiana wtryskiwaczy wiąże się z ponowną kalibracją ustawien lpg, a jeśli wymieniasz na wtryskiwacze o innej oporności cewek to również trzeba zmienić ustawienia w sterowniku. a jaką listwe wrzucasz na podmianke? Jeśli używane i nieskalibrowane valteki to nie ma pewności że ta listwa jest napewno dobra.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jeśli puszcza podciśnieniem to napewno nie jest to wina wtryskiwaczy. Najprędzej reduktorem i jest bardzo możliwe że puszcza tylko jak jest zimny

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do rozmowy

Możesz pisać i zarejestrować się później. Jeśli masz konto,Zaloguj się teraz, aby publikować na swoim koncie.

Gość
Odpowiedz...

×   Wklejony jako tekst z formatowaniem.   Wklej jako zwykły tekst

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Twój link będzie automatycznie osadzony.   Wyświetlać jako link

×   Twoja poprzednia zawartość została przywrócona.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz wkleić zdjęć bezpośrednio. Prześlij lub wstaw obrazy z adresu URL.


  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Utwórz nowe...