Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Sign in to follow this  
Aragorn88

Cieknąca maglownica po regeneracji!!

Recommended Posts

Witam.Po pół roku od regeneracji znów cieknie mi z drążka płyn. Dzowniłem do firmy i każą mi wysłać maglownice,ale z tego co mi właściciel mówił częstym problem nie jest wina maglownicy lecz pompy wposmagania która chodzi na wysokich obrotach,pregrzewa olej i tym sposobem niszczy uszczelniacze w maglownicy.Czy ktoś miał podobny problem??? prosze o poradę

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_wink.png" alt=";)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20">

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ale sprzedał kit

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_39.gif" alt=":39:">

Kolego moja maglownica po regeneracji hula już 3 lata i nic z niej nie cieknie

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

Share this post


Link to post
Share on other sites

Myślisz że to kit?? Ciekawe...u mnie po pół roku jest wyciek...:/

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sprzedał Tobie kit że pompa się przegrzewa i to jej wina

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_haha.gif" alt=":haha:">

Share this post


Link to post
Share on other sites

Równie dobrze mógł powiedzieć że kręcisz kierownica na zbyt twardym podłożu

Share this post


Link to post
Share on other sites

Muszę sprawdzić ciśnienie na pompie.Jeśli będzie dobre to niech regreneruje z powrotem.Ja za to płacił nie będe;>

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

Akurat z tym będzie problem

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_mysli.gif" alt=":mysli:">

czujesz że wspomaganie masz za silne ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nie...wszystko ok...pompy nie slychać...no chyba że przekrecisz na maxa kierownica w lewo i w prawo to przez chwile jak by szybciej zaczela pracowac...ale to normlane...w kazdym aucie tak jest.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Więc z pompą raczej wszystko jest ok.

Moje zdanie jest takie, zastosowali kiepskiej jakości uszczelnienia i teraz szukają winy wszędzie tylko nie po ich stronie

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_biggrin.png" alt=":D" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/biggrin@2x.png 2x" width="20" height="20">

Share this post


Link to post
Share on other sites

No dokładnie.Też tak myślę.Ogólnie to firma Ambro z Aleksandrowa Łódzkiego.Zamiast zregenerwoać to sięwymigują.Nie polecam.Jak bym wiedział,to zregenerowałbym w łodzi na ul. Dunikowskiego.

Edited by Aragorn88

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam po raz kolejny.Czy myślicie że płyn do wspomagania może mieć jakies skutki z żywotnością maglownicy...Chodzi mi o to że był minerlany wlany i tak było jeżdzone,a powinnien być wlany syntetyczny.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tak powinien być, ale wszystkie zakłady regenerujące przekładnie zalewają olejem mineralnym

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_klaps.gif" alt=":klaps:">

śmiem twierdzić że robią to aby zminimalizować koszty,

natomiast klient dostaje informacje iż taki olej jest najlepszy gdyż syntetyk jest agresywny i zatem niszczy uszczelniacze

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_biggrin.png" alt=":D" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/biggrin@2x.png 2x" width="20" height="20">

Share this post


Link to post
Share on other sites

No ale do vectry C powinnien być syntetyczny....Ja sam wyjmowałem maglownice więc nic mi nie mogli wlać;D Tylko przez pomyłke(nie wiem jak to się stało),jeździłem na mineralnym.Dlatego pytam czy mogło to spowodować rozszczelniem się maglownicy.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Napisałem że ma być syntetyczny

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

Share this post


Link to post
Share on other sites

No tak.Ale ja pytam czy zalanie złym oplejem maglownicy mogło dorpowadzić do rozszczelnienia?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Raczej nie

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_mysli.gif" alt=":mysli:">

stawiałbym na kiepskiej jakości uszczelniacze lub na nie profesjonalną regeneracje

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

Share this post


Link to post
Share on other sites

No wciskał mi kit że to może byc wina pompy itd....ze za duże ciśnienie wywarza itd...żeby to sprawdzić...z regenerował mi na gwarancji za 180zł. zobaczymy ile ta pochodzi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

To skasował cię 180 zł prawdopodobnie za nowy komplet naprawczy

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

Share this post


Link to post
Share on other sites

To śmieszne bo oni każą zalać czerwonym olejem a fabrycznie jest zielony.

Ja zalałem zielonym GM jakieś dwa lata już tak jeżdżę i git.

Nie chciałem zalewać innym bo przecież mogła by pompa się wysypać bo innej lepkości gęstości olej.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dokładnie jest tak jak napisałeś

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_ok.gif" alt=":ok:">

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja zalałem syntetycznym zielonym.Tak mi w serwisie powiedzieli.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dopiszę że również regenerowałem maglownice w firmie Ambro w Łodzi. Cena atrakcyjna, bardzo dobry kontakt, w trakcie dzwonili i informowali jaka sytuacja, niestety 2 tygodnie po terminie 12-miesięcznej gwarancji puścił uszczelniacz

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_klaps.gif" alt=":klaps:">

Edited by Melchior

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...