Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

Polecane posty

Witam, od tygodnia jestem posiadaczem VC 2,2 dti i mam z nią problem a mianowicie wywala mi płyn chłodniczy rurką koło wlewu, czy mój zbiorniczek jest wgl od tego silnika? po wpisaniu numeru zbiorniczka (9202200) w google pokazuje że to jest zbiorniczek od 1,9 cdti czy to może mieć jakiś wpływ ?

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

Pozdrawiam Mateusz.

Edytowano przez barylaa

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Gdzie Ci wywala płyn? Masz na myśli to że rurką wpływa do zbiorniczka?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Zaznaczyłem na zdjęciu. Wczoraj przejechałem 40 km i o dziwo nic nie ubyło wody, ale zauważyłem że powietrze nie leciało jakieś mocno gorące, w momencie jak się zatrzymałem przed zgaszeniem auta zaczęło lecieć letnie powietrze, czy możliwe że termostat się przycina albo coś ?

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

A jaką masz temperature na wskazniku? Powyzej 80 stopni???

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wczoraj powtórka, temperatura utrzymuje się powyżej 80 stopni a powietrze leci letnie/zimne rzadko ciepłe

A i na razie płynu tzn wody nie wyrzuciło jeszcze przez zbiornik.

Edytowano przez barylaa

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Zapowietrzony układ masz, uzupełnij płyn i odpowietrz układ na postoju.

Oby to był tylko uszkodzony korek...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Kurna 2 razy odpowietrzałem, wczoraj zauważyłem że temp. skacze 80-90 stopni chwile ciepłe a później letnie, może źle odpowietrzam >?


A czy podczas jazdy nie powinien się sam odpowietrzyć ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Zostaw na wolnych obrotach do włączenie wentylatorów. Potem uzupełnij ubytek.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

kiedy załącza się wentylator? bo chyba mam niesprawny ...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Chyba przy ok. 100 stopniach ale nie sugeruj się wskaźnikem na desce. Zrób jak napisałem wyżej

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Tylko z odkręconym korkiem aż nabierze temperatury

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_wink.png" alt=";)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20">

Jak już otworzy sie termostat to możesz zakręcić

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_wink.png" alt=";)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20">

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

A czy mogę podmienić korek na jakiś czas z vectry b 2,0 dtl ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Brat tak miał w BMW - wadliwy termostat. W Stilo to samo temperatura skacze i do wymiany termostat.

Jesli chodzi o korek to możesz podmienić- jeśli pasuje

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Termostat jest nowy.

Więc tak korek podmieniony nic nie dał. Mechanik zdjął głowice i w jednym miejscu na czwartym cylindrze jest czarny nalot i sama uszczelka w tym samym miejscu jest pęknięta, przy okazji turbo poszło do regeneracji bo ma duży luz (około 1000zł) 4 nowe świece beru (około 200zł) planowanie głowicy (70zł) komplet uszczelek również na wtryskach. Całkowity koszt naprawy podam jak już odbiorę auto.

Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam kolegów mam podobny problem, ubytek płynu poprzez rurkę odpowietrzającą w zbiorniczku. Oleju nie przybywa a płyn w zbiorniczku jest ok, temperatura też w okolicach 90st, żadnych niepokojących objawów auto nie wykazuje. Płynu dolewam ok 50 ml raz na jakiś czas nie ma reguły czy zrobię 50 czy 400km. Co może być przyczyną uszczelka pod głowicą? Z góry dziękuję.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do rozmowy

Możesz pisać i zarejestrować się później. Jeśli masz konto,Zaloguj się teraz, aby publikować na swoim koncie.

Gość
Odpowiedz...

×   Wklejony jako tekst z formatowaniem.   Wklej jako zwykły tekst

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Twój link będzie automatycznie osadzony.   Wyświetlać jako link

×   Twoja poprzednia zawartość została przywrócona.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz wkleić zdjęć bezpośrednio. Prześlij lub wstaw obrazy z adresu URL.


  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Utwórz nowe...