Jump to content
XXX ZLOT

NOWY TEMAT - NOWY OŚRODEK

ZAPRASZAMY DO REZERWACJI

https://forum.vectraklub.pl/forum/329-xxx-zlot-vkp-20-23062019/

 

 

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Recommended Posts

Witam, od tygodnia jestem posiadaczem VC 2,2 dti i mam z nią problem a mianowicie wywala mi płyn chłodniczy rurką koło wlewu, czy mój zbiorniczek jest wgl od tego silnika? po wpisaniu numeru zbiorniczka (9202200) w google pokazuje że to jest zbiorniczek od 1,9 cdti czy to może mieć jakiś wpływ ?

Please login or register to see this image.

Pozdrawiam Mateusz.

Edited by barylaa

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gdzie Ci wywala płyn? Masz na myśli to że rurką wpływa do zbiorniczka?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zaznaczyłem na zdjęciu. Wczoraj przejechałem 40 km i o dziwo nic nie ubyło wody, ale zauważyłem że powietrze nie leciało jakieś mocno gorące, w momencie jak się zatrzymałem przed zgaszeniem auta zaczęło lecieć letnie powietrze, czy możliwe że termostat się przycina albo coś ?

Please login or register to see this image.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

A jaką masz temperature na wskazniku? Powyzej 80 stopni???

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wczoraj powtórka, temperatura utrzymuje się powyżej 80 stopni a powietrze leci letnie/zimne rzadko ciepłe

A i na razie płynu tzn wody nie wyrzuciło jeszcze przez zbiornik.

Edited by barylaa

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zapowietrzony układ masz, uzupełnij płyn i odpowietrz układ na postoju.

Oby to był tylko uszkodzony korek...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kurna 2 razy odpowietrzałem, wczoraj zauważyłem że temp. skacze 80-90 stopni chwile ciepłe a później letnie, może źle odpowietrzam >?


A czy podczas jazdy nie powinien się sam odpowietrzyć ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zostaw na wolnych obrotach do włączenie wentylatorów. Potem uzupełnij ubytek.

Share this post


Link to post
Share on other sites

kiedy załącza się wentylator? bo chyba mam niesprawny ...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Chyba przy ok. 100 stopniach ale nie sugeruj się wskaźnikem na desce. Zrób jak napisałem wyżej

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

Tylko z odkręconym korkiem aż nabierze temperatury

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_wink.png" alt=";)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20">

Jak już otworzy sie termostat to możesz zakręcić

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_wink.png" alt=";)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20">

Share this post


Link to post
Share on other sites

A czy mogę podmienić korek na jakiś czas z vectry b 2,0 dtl ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Brat tak miał w BMW - wadliwy termostat. W Stilo to samo temperatura skacze i do wymiany termostat.

Jesli chodzi o korek to możesz podmienić- jeśli pasuje

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

Termostat jest nowy.

Więc tak korek podmieniony nic nie dał. Mechanik zdjął głowice i w jednym miejscu na czwartym cylindrze jest czarny nalot i sama uszczelka w tym samym miejscu jest pęknięta, przy okazji turbo poszło do regeneracji bo ma duży luz (około 1000zł) 4 nowe świece beru (około 200zł) planowanie głowicy (70zł) komplet uszczelek również na wtryskach. Całkowity koszt naprawy podam jak już odbiorę auto.

Pozdrawiam

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam kolegów mam podobny problem, ubytek płynu poprzez rurkę odpowietrzającą w zbiorniczku. Oleju nie przybywa a płyn w zbiorniczku jest ok, temperatura też w okolicach 90st, żadnych niepokojących objawów auto nie wykazuje. Płynu dolewam ok 50 ml raz na jakiś czas nie ma reguły czy zrobię 50 czy 400km. Co może być przyczyną uszczelka pod głowicą? Z góry dziękuję.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...