Jump to content
XXX ZLOT

NOWY TEMAT - NOWY OŚRODEK

ZAPRASZAMY DO REZERWACJI

https://forum.vectraklub.pl/forum/329-xxx-zlot-vkp-20-23062019/

 

 

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Sign in to follow this  
Pablo_470

Wysokie obroty na Biegu jałowym

Recommended Posts

Witam.

Od pewnego czasu mam tak że jak dojeżdrzam do skrzyżowania lub pod dom, ogulnie wrzucam na luz to trzyma tak około 1500 obrotów. Pomaga czasem przygazowanie tak do okolo 3000 obr. i sie regulują do prawidłowych. Silnika krokowego nie obstawiam bo obroty nie falują. Wie ktoś co to może być??

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sprawdź linkę gazu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na ten pomysł już wpadłem i działa poprawnie

Share this post


Link to post
Share on other sites

sprawdz jednak ten silniczek krokowy tez tak mialem po wyczysczeniu objawy ustapily

Share this post


Link to post
Share on other sites

Czyściłem ale nic nie pomaga. Wydaje mi sie że to TPS.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pytanie do @Pablo_470 skąd licznik bierze impulsy ?.

A teraz ci to opisze.

Wszystko jest sprawne żadnych błędów a odpowiedzialny za to jest czujnik predkosci ABS.
A to jest czujnik predkosci ABS prawe przednie koło,i naprawde możemy sie tym nie przejmowac, puki auto sie toczy czujnik podaje informacje zeby obroty spadly tylko do 1000 badz 900 bo z reguly po wysprzegleniu wrzucamy zaraz bieg, zatrzymujemy auto przestanie sie toczyc i czujnik ten powoduje ze obroty spadaja do umownych 800 obr.Uzyskana w ten sposób informacja wymagana jest do wskazań prędkości, dla urządzeń do regulacji prędkości i instalacji przeciwpoślizgowych.Dziwne ale 98% uzytkownikow aut z takimi czujnikami nie wiedza nawet ze maja identyczny objaw,to zadna wada.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Więc co radzisz kolego @Dziadek vec ?? Jak sprawdzić ten czujnik?? Ile może kosztowac? Czyli to nie wina TPS-a??


Jedno mnie zastanawia. Jak sie zatrzymam przed domem to obroty trzyma wysokie, a jak przygazuje to spadają. Więc na pewno to czujnik ABS??

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

Potem dodałeś może od razu podaj wszystkie zaobserwowane zjawiska.

Z tego co do tej pory podałeś to wynika że zawiesza ci się zawór dopalania oparów.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Chodzi Ci o EGR??? No bo trzyma te obroty dosc dlugo. EGR mam zaslepione odkad go kupilem.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

Nie.

W prawym nadkolu masz filtr węglowy i od niego idzie wężyk do przepustnicy a na tym wężyku jest elektorzawór który odcina te opary lub w określonych obrotach i obciązeniu silnika otwiera i opary sa dopalane takie ECO odpowietrzanie baku.

Please login or register to see this link.

Edited by Dziadek vec

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...