Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

krezip

Dziwna praca Z18XE

Polecane posty

Witam

Mam problem, nie dawno kupiłem Viki 1.8 i od pewnego czasu zauważyłem dziwną pracę silnika. Przy wciskaniu gazu auto przyśpiesza bardzo powoli lub czuć szarpanie i nie równą pracę silnika. Wymieniłem świece na nowe 4 elektrodowe, wsadziłem inną cewkę i przez chwilę było ok, ale znowu się spaprało, a i cały czas pali się kontrolka check ( czy ona może wpływać na moc silnika). Zapomniałem napisać autko jest w gazie. Poprzedni właściciel powiedział że czasami mu się zapalał check i gasł po krótkim czasie, mi on w ogóle nie gaśnie. Gdy ponownie sprawdzałem świece to zauważyłem że jedna z nich jest bardziej okopcona niż inne. Dodam że to występuje tak samo jak i na starych i jak na nowych częściach.

Czy ktoś miłą taki problem?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

O matko z corka...

Kontorlka check engine to nie lampka choinkowa - nie swieci sie bo tak jest ladniej tylko dlatego ze jest gdzies problem.

Sprawdz czemu sie pali check i bedzie wiadomo gdzie jest problem.

Okopcona swieca w sensie czarna - czyli jest za bogato...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Czyżby kończyła się cewka ?

Sprawdź błędy i wyjdzie szydło z worka

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam, również nie do wszystkich silników zalecane są 4 elektrodowe świece i one też sprawiają problemy. Ja używam 1 elektrodowych BOSCH FQR8LEU2 silnik z18xe 2005 r.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ja tez mam zalozone 4 elektrodowe swiece ale jezdze tylko na bezynie i nie mam z nimi problemu. Najważniejsze jest sprawdzenie błędów wtedy na prowadza cie na wlasciwa droge

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

I podstawowe pytanie czy tak się dzieje na PB i LPG czy tylko na gazie. Może gaz jest rozregulowany.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

po pierwsze jakiej firmy świece ?? wymieniane przed szarpaniem czy po szarpaniu ?? masz przedlifta ze kupiłeś 4elektrodowe? masz tam gaz sekwencje ? jaki silnik 16v

po drugie sprawdź przepustnice i EGR i Filtr powietrza !

dlaczego wymieniałaś cewkę?

po trzecie nie mieszkamy w Niemczech i nie wymieniamy samochodów co 4-6 lat wiec czasem trzeba użyć takich środków

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć link

bo kto wie jak było jeżdżone samochodem

Edytowano przez sayanx

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Może napiszesz coś więcej co wzbudziło w tobie taką euforię

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_mysli.gif" alt=":mysli:">

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

to ze mnie poprawiłeś

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam,

mam Viki od roku i pykło mi 25k km, kiedy wróciłem z urlopu do Polski, a Victoria w tydzień na dwa rzuty zrobiła ok.3500 km bez jakiegokolwiek zająknięcia w tym ok 500 km po pagórkach, po czym, nagle gdy przejechałem ok 100 km po mieście i zaświecił się CZEK po raz eNty odkąd założyłem LPG, ale stwierdziłem, że to tak jak zwykle przejadę ok 80 km i zgaśnie. A tu lipa. Auto szarpie, dławi się, falują obroty, mocy nie ma, na LPG nie przejadę ani km jeśli mu wcisnę pedał to momentalnie wywala mnie z tej mieszanki i muszę robić kilometry na PB, więc czym prędzej pojechałem do kolegi podpiąć go pod OBDII i pokazuje błąd P0304, czyli cewka do wymiany.

Jutro zamawiam nową i zobaczymy co z tego wyjdzie. Dodam, że w międzyczasie czyszczona była przepustnica. A do tego podczas odczytu na urządzonku wykazało że MapSensor w ogóle nie zmienia swoich wartości, a także na przepływomierzu powietrza jego temperatura strasznie skakała. Dodam, że szarpanie co prawda lekkie już miałem wcześniej, ale tylko na rozgrzanym silniku i mimo wymiany świec na nowe 4 elektrodowe GM'a.

Dam znać jak wyszło po zmianie cewki.

Czekam na sugestie co może być przyczyną dziwnych wskazań przepływomierza.

Pozdrawiam


No i cewka wymieniona na nową firmy Delphi i problemy jak ręką odjął

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20"> (przynajmniej na razie) auto zbiera się normalnie i na LPG można bez problemu jeździć, obroty nie falują i nie szarpie przy ostrzejszym depnięciu gazu. Tak samo z CZEKIEM, zgasł i oby się nie pojawił. Przed wymianą cewki obejrzałem dokładnie tamtą starą i widać było upaloną fajkę, więc wykręciłem świecę z cylindra na którym pokazywało wypadanie i był na niej spory nagar, jak na 10k km które na niej zrobiłem, więc podmieniłem ją na starą jeszcze z przed wymiany świec, bo wyglądała o niebo lepiej niż ta obecna.

Edytowano przez matrix_m1991

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam.

Czy to prawda ze cewki na pierwszy montaz sa od Delphi?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

U mnie w oryginale siedzi cewka Sagem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

W oryginale miałem Sagem wymieniłem na Valeo jestem zadowolony.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do rozmowy

Możesz pisać i zarejestrować się później. Jeśli masz konto,Zaloguj się teraz, aby publikować na swoim koncie.

Gość
Odpowiedz...

×   Wklejony jako tekst z formatowaniem.   Wklej jako zwykły tekst

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Twój link będzie automatycznie osadzony.   Wyświetlać jako link

×   Twoja poprzednia zawartość została przywrócona.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz wkleić zdjęć bezpośrednio. Prześlij lub wstaw obrazy z adresu URL.


  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Utwórz nowe...