Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

biodro

POMPA WTRYSKOWA 2.0 DTL

Polecane posty

Witam serdecznie, chciałbym się dowiedzieć jako zupełny 'laik' czy podejdzie do Vectry B 2.0 DTL pompa wtryskowa z Vectry A 1,7 ISUZU ('93). Moja niestety wyzioneła ducha, stąd moje pytanie, ponieważ mam z Vectry A sprawną pompę. Czekam na odpowiedzi/podpowiedzi. Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nie podejdzie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

1.7 to silnik analogowy bez komputera i elektroniki, pompa jest mechaniczna. 2.0DTL to zupełnie inna konstrukcja, pompa sterowana jest za pośrednictwem komputera.

Nie ma szans abyś ją zaadoptował, uprzedzając pytanie od 2.0 DTI również nie podejdzie, ma inną wtyczkę, ewentualnie trzeba by rzeźbić.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Uprzedzając twoje następne pytania

Nie kupuj używanej

Regeneruje się - pełna regeneracja

Edytowano przez neo_82

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Po dokładnej diagnozie wyszło, że sterownik pompy wtryskowej padł. Dowiedziałem się, że wymiana samego sterownika to tylko uniknięcie usterki 'na chwile', dlatego auto niestety idzie na części, biorąc pod uwage stan ogólny, nie opłaca mi się pakować pieniędzy w pompe. Dzięki za odpowiedzi. Pozdrawiam.


Witam ponownie. Odebrałem dzis auto od mechanika i chciałem dowiedzieć się jednej rzeczy. Z racji tego ze jestem w pewnych kwestiach bardzo dociekliwy (oczywiście nie kwestionuje postawionej diagnozy mechaników), sprawdzilem pompke paliwa, okazało się, że paliwo nie dochodzi wogóle do filtra, czy te dwie usterki łączą się, czy to zbieg okoliczności? Czekam na odpowiedz. Pozdrawiam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jaką pompkę masz na myśli i jak ją niby sprawdziłeś?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Pompke paliwa, pod kanapa pasażera. W przewodzie paliwowym od pompki do filtra nie ma wogóle paliwa, jak wycigam przewód od paliwa, kręce silnikiem dalej nic. A niewiem tez czy dobrze myśle.. najpierw paliwo idzie do filtra, pożniej do pompy wtryskowaj, tak?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem co i jak sprawdzałes ale ten silnik czy też auto nie ma pompki paliwa tylko pompę wtryskowa która ssie paliwo z baku poprzez filtr i jednocześnie tłoczy je do wtrysków. Dlatego jeśli pompa nie działa to paliwa nie ma.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

W takim razie, już wszystko rozumiem. Dzięki za pomoc.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do rozmowy

Możesz pisać i zarejestrować się później. Jeśli masz konto,Zaloguj się teraz, aby publikować na swoim koncie.

Gość
Odpowiedz...

×   Wklejony jako tekst z formatowaniem.   Wklej jako zwykły tekst

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Twój link będzie automatycznie osadzony.   Wyświetlać jako link

×   Twoja poprzednia zawartość została przywrócona.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz wkleić zdjęć bezpośrednio. Prześlij lub wstaw obrazy z adresu URL.


  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Utwórz nowe...