Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

t.kuczynski

P 0243 04 zawór doładowania przerwany obwód

Polecane posty

Witam,

Mam problem z w/w błędem. Jest aktywny i nie da się go wykasować Op comem. Wężyki od podciśnień sprawdzone. Teraz pytanie czy problem może powodować box od świec żarowych bo jest on wpięty w przewód elektrozaworu turbo?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jaki box od świec? Bardzo mozliwe lub uszkodzony zawor sterowania turbo jezeli byłoby to od zacinajacej sie geometrii bład mozna by było skasowac.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Taki box, który oszukuje czas grzania świec żarowych zależnie od temp. silnika.

Właśnie, jeżeli by to była usterka mechaniczna to na włączonym zapłonie można by go było wykasować.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Tak zrobię. Tylko zastanawiałem się czy może miał ktoś podobny problem i jak to się skończyło.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Może to być ten box, żeby go dobrze podłączyć szukaj 12v po zapłonie.

Jak nie to najprawdopodobniej zawór się spalił.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

No wlasnie zawor turbiny jest 12v po zaplonie, ten box siedzi w niej już ze dwa lata i bylo ok. Do czasu... a wiecie może jaka wartosc na drugim przewodzie?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

na drugim wartość jest zmienna w zależności od ciśnienia ładowania

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

nie da się zmierzyć zwykłym miernikiem bo działa na zasadzie wypełnienia impulsu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Heh próbowałem zmierzyc. Faktycznie cuda wianki. Na czerwonym 12 na zaplonie na drugim masa. Po odpaleniu 12v zostaje a na niebieskim skacze 2.5 do 6v. Wiec wydaje mi sie ze instalacja ok tylko cosik z zaworem. Jak go sprawdzic?

Ile ohmów ma być na cewce w zaworze?

Edytowano przez t.kuczynski

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ile omów to Ci nie powiem, ale jeśli cewka nie ma zwarcia i jest na niej kilka omów to raczej sprawna.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Heh u mnie jest 16 ohm. Juz trzeci tydzień walcze z moja viki i powiem szczerze, że cycki opadaja. A zaczęlo to się od stukania w silniku:( itd juz tylko zostało namiętne zapowietrzanie się i ten P 0243.

Witam, Problem zażegnany. Przyczyną okazał się ułamany pin w pompie. Zaprzyjaźniony elektronik nareperował i viki śmiga dalej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do rozmowy

Możesz pisać i zarejestrować się później. Jeśli masz konto,Zaloguj się teraz, aby publikować na swoim koncie.

Gość
Odpowiedz...

×   Wklejony jako tekst z formatowaniem.   Wklej jako zwykły tekst

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Twój link będzie automatycznie osadzony.   Wyświetlać jako link

×   Twoja poprzednia zawartość została przywrócona.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz wkleić zdjęć bezpośrednio. Prześlij lub wstaw obrazy z adresu URL.


  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Utwórz nowe...