Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

RoniN__

Kontrolka silnika z kluczem..

Recommended Posts

Witam ja mam problem juz drugi z sinlikiem. 1.9 cdti 120

prowadze tez rozmowe na "wyspiarskie pogaduchy" bo do tej pory silnik stracil moc i nie ciagnie za dobrze, do 2500 nie chce jechac, dopiero od 2500 a przy 4000-4500 wlacza sie kontrolka kluczyka, ktora po zgaszeniu i ponownym odpaleniu znika, Jesli sie juz zapala to auto wpada w limp mode i nie mozna krecic dalej niz 3000 obr, probowalem sprawdzic to komputerem ale nie zostawia zadnego sladu

wymienielem juz przepustnice, a w domu czeka czujnik polozenia walu, byla jeszcze mowa o czyszczeniu kolektora, przepustnicy, czujnika doladowania. Myslalem moze ze jeszcze filtr paliwa moze jest zapchany...

jak szukanie igly w ....

jakies inne sugestie?

pozdrawiam

Edited by RoniN__

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kolego jak zaczyna ciągnąc tak od 2-2500 obr/min. a do tego momentu jest mułowaty to może być coś z egr, albo brudny albo uszkodzony, jak wymieniony na nowy to też mogą być z nim problemy bo ludzie się uskarżali że auta chodzily nawet gorzej niż na starym wyczyszczonym egerze. Ja bym zajrzał najpierw do egeru ale ekspertem nie jestem więc niech się wypowie jeszcze ktoś bardziej obcykany w tym silniku.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

jeśli zapala się auto z kluczem to komputer musi łapać jakiś błąd

przepustnica i czujnik położenia wału nie ma tu nic do rzeczy, kolektor nie w tym silniku, czujnik doładowania można przeczyścić, egr sprawdzić jak najbardziej, ale najpierw trzeba odczytać błąd bo to faktycznie szukanie igły w stogu siana

a i jeszcze jedno sprawdź przewód podciśnienia od vacuum pompy do zaworu sterującego turbiną

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

Jak wyglada i gdzie go szukac? Tego wezyka... jakas fotka pogladowa moze?

pozdr

Juz wiem gdzie jest i to moze byc powod, bo ten wezyk sie przetarl ostatnio i ja wymienilem go na nowy a ze w sklepie nie mieli identycznego, do sprzedali mi paliwowy o dosc malej srednicy

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_mad.gif" alt=":angry:">, barany... i ja zalozylem go.. drugi baran ze mnie...

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_mad.gif" alt=":angry:">

Jakiej powinien byc srednicy odpowiedni wezyk??

Please login or register to see this link.

Edited by RoniN__

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

średnica wężyka nie ważna najlepiej mniejsza nawet jak jest oryginalnie tyle żeby był sztywny (w przypadku podciśnienia się nie ściskał)

błędy czym czytasz ?

Jak opcom zamrożone ramki odczytujesz ?

Edited by xpirat

Share this post


Link to post
Share on other sites

Komputer ktory posiada kolega niestety nie odczytal bledow. Ani wtedy kiedy kontrolka zgasla ani wtedy kiedy przyjechalem zaraz po zapaleniu sie bledu

Share this post


Link to post
Share on other sites

A czym czytacie bledy?Mnie kolega tez czyms tam chcial czytac i d***.

Opcom dopiero dal rade....

Share this post


Link to post
Share on other sites

On na pewno nie ma opcoma

Taki czerwony universalny sprzet :-)

Wlasnie kupilem sobie Op-coma na ebayu

Please login or register to see this link.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

Aleś zajebał a pytałeś się chociaż gościa czy to v5 bo jeśli nie to lipa

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

Ptalem czy bedzie dzialac z moim aute i wytlumaczylem o co chodzi. Gosc powiedzial ze tak, a jesli bedzie problem to zwroci kase, wiec nie wiem w czym problem

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

może działać będzie przetestujesz go ty ale polowa funkcji mniej i zero aktualizacji wiec w tym problem niestety

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_bad.gif" alt=":bad:">

Share this post


Link to post
Share on other sites

Noo sie zobaczy jak przyjedzie, za te pieniadze to wystarczy abym mogl zeskanowac dobrze auto

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jeżeli chodzi o ten błąd to prawdopodobnie mam to samo ale ja inaczej to diagnozowałem.
Pojechałem do servisu diesla i żadnego błedu nie pokazało jak u Ciebie, Wiec kazali mi sie przejechać i doprowadzić do zapalenia sie Auta z kluczem. Pojechałem przycisnąłem go troche i kluczyk sie zapalił. Wróciłem do warsztatu na trybie awaryjnym nie gasząc silnika podłączyli do kompa i wynik taki Bład P0002 -coś tam w obiegu elektrozaworu. I teraz mechanicy mówią ze to moze byc Od elektrozaworu, po Pompe, wtryski itp. jeden z mechaników dostrzegł ze taki cieniutki wężyk chyba od vaccum syczy i powiedział ze gdzieś przytkany jest katalizator albo cos, lecz to nie jest przyczyna zapalenia się checka. Co wy na to?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja juz chyba znalazlem, zawor przy chlodnicy mial pekniety jeden wylot, posklejalem go teraz i zobacze czy to cos dalo

Share this post


Link to post
Share on other sites

daj znac co i jak finalnie wyszlo

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tak to byl problem - pekniety plastikowy wylot z tego elektrozaworu

Mechanicy barany musieli nadlamac go jakies 4 m-ce temu, kiedy wymieniali termostat -

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_mad.gif" alt=":angry:">

Wymondowalem go i posklejalem jak moglem najlepiej i problem zniknal

fotki:

Please login or register to see this link.

P.S. Dzis przyszedl OP-Com i dziala swietnie

mozna programowac wyswietlacz

Zaprogramowalem sobie wyswietlacz i pojawila sie taka ramka na wyswitlaczu - co to jest?

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_biggrin.png" alt=":D" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/biggrin@2x.png 2x" width="20" height="20">

Please login or register to see this link.

Edited by RoniN__

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wygląda jakbyś włączył na wyświetlaczu klimatronika, którego nie masz (w tej ramce wyświetlane są informacje z klimatronika).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hahah,no to trzeba kupic i zainstalowac klimatronika

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

oto lista bledow:

Please login or register to see this link.


Ja mam taki zestawik teraz, odkupilem od kolegi

CD40 Opera z wyswietlaczem

Please login or register to see this link.


Niestety znowu pojawil sie ten sam blad, P0234,i teraz albo turbo albo ten zaworek, ktory posklejalem, w srodku zostalo chyba troche kleju po tym jak ci "specjalisci" go naprawili

Zamowie jeden jutro i zobaczymy

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...