Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

RoniN__

Kontrolka silnika z kluczem..

Polecane posty

Witam ja mam problem juz drugi z sinlikiem. 1.9 cdti 120

prowadze tez rozmowe na "wyspiarskie pogaduchy" bo do tej pory silnik stracil moc i nie ciagnie za dobrze, do 2500 nie chce jechac, dopiero od 2500 a przy 4000-4500 wlacza sie kontrolka kluczyka, ktora po zgaszeniu i ponownym odpaleniu znika, Jesli sie juz zapala to auto wpada w limp mode i nie mozna krecic dalej niz 3000 obr, probowalem sprawdzic to komputerem ale nie zostawia zadnego sladu

wymienielem juz przepustnice, a w domu czeka czujnik polozenia walu, byla jeszcze mowa o czyszczeniu kolektora, przepustnicy, czujnika doladowania. Myslalem moze ze jeszcze filtr paliwa moze jest zapchany...

jak szukanie igly w ....

jakies inne sugestie?

pozdrawiam

Edytowano przez RoniN__

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Kolego jak zaczyna ciągnąc tak od 2-2500 obr/min. a do tego momentu jest mułowaty to może być coś z egr, albo brudny albo uszkodzony, jak wymieniony na nowy to też mogą być z nim problemy bo ludzie się uskarżali że auta chodzily nawet gorzej niż na starym wyczyszczonym egerze. Ja bym zajrzał najpierw do egeru ale ekspertem nie jestem więc niech się wypowie jeszcze ktoś bardziej obcykany w tym silniku.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

jeśli zapala się auto z kluczem to komputer musi łapać jakiś błąd

przepustnica i czujnik położenia wału nie ma tu nic do rzeczy, kolektor nie w tym silniku, czujnik doładowania można przeczyścić, egr sprawdzić jak najbardziej, ale najpierw trzeba odczytać błąd bo to faktycznie szukanie igły w stogu siana

a i jeszcze jedno sprawdź przewód podciśnienia od vacuum pompy do zaworu sterującego turbiną

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Jak wyglada i gdzie go szukac? Tego wezyka... jakas fotka pogladowa moze?

pozdr

Juz wiem gdzie jest i to moze byc powod, bo ten wezyk sie przetarl ostatnio i ja wymienilem go na nowy a ze w sklepie nie mieli identycznego, do sprzedali mi paliwowy o dosc malej srednicy

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_mad.gif" alt=":angry:">, barany... i ja zalozylem go.. drugi baran ze mnie...

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_mad.gif" alt=":angry:">

Jakiej powinien byc srednicy odpowiedni wezyk??

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć link

Edytowano przez RoniN__

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

średnica wężyka nie ważna najlepiej mniejsza nawet jak jest oryginalnie tyle żeby był sztywny (w przypadku podciśnienia się nie ściskał)

błędy czym czytasz ?

Jak opcom zamrożone ramki odczytujesz ?

Edytowano przez xpirat

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Komputer ktory posiada kolega niestety nie odczytal bledow. Ani wtedy kiedy kontrolka zgasla ani wtedy kiedy przyjechalem zaraz po zapaleniu sie bledu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

A czym czytacie bledy?Mnie kolega tez czyms tam chcial czytac i d***.

Opcom dopiero dal rade....

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

On na pewno nie ma opcoma

Taki czerwony universalny sprzet :-)

Wlasnie kupilem sobie Op-coma na ebayu

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć link

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Aleś zajebał a pytałeś się chociaż gościa czy to v5 bo jeśli nie to lipa

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Ptalem czy bedzie dzialac z moim aute i wytlumaczylem o co chodzi. Gosc powiedzial ze tak, a jesli bedzie problem to zwroci kase, wiec nie wiem w czym problem

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

może działać będzie przetestujesz go ty ale polowa funkcji mniej i zero aktualizacji wiec w tym problem niestety

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_bad.gif" alt=":bad:">

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Noo sie zobaczy jak przyjedzie, za te pieniadze to wystarczy abym mogl zeskanowac dobrze auto

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli chodzi o ten błąd to prawdopodobnie mam to samo ale ja inaczej to diagnozowałem.
Pojechałem do servisu diesla i żadnego błedu nie pokazało jak u Ciebie, Wiec kazali mi sie przejechać i doprowadzić do zapalenia sie Auta z kluczem. Pojechałem przycisnąłem go troche i kluczyk sie zapalił. Wróciłem do warsztatu na trybie awaryjnym nie gasząc silnika podłączyli do kompa i wynik taki Bład P0002 -coś tam w obiegu elektrozaworu. I teraz mechanicy mówią ze to moze byc Od elektrozaworu, po Pompe, wtryski itp. jeden z mechaników dostrzegł ze taki cieniutki wężyk chyba od vaccum syczy i powiedział ze gdzieś przytkany jest katalizator albo cos, lecz to nie jest przyczyna zapalenia się checka. Co wy na to?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ja juz chyba znalazlem, zawor przy chlodnicy mial pekniety jeden wylot, posklejalem go teraz i zobacze czy to cos dalo

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

daj znac co i jak finalnie wyszlo

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Tak to byl problem - pekniety plastikowy wylot z tego elektrozaworu

Mechanicy barany musieli nadlamac go jakies 4 m-ce temu, kiedy wymieniali termostat -

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_mad.gif" alt=":angry:">

Wymondowalem go i posklejalem jak moglem najlepiej i problem zniknal

fotki:

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć link

P.S. Dzis przyszedl OP-Com i dziala swietnie

mozna programowac wyswietlacz

Zaprogramowalem sobie wyswietlacz i pojawila sie taka ramka na wyswitlaczu - co to jest?

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_biggrin.png" alt=":D" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/biggrin@2x.png 2x" width="20" height="20">

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć link

Edytowano przez RoniN__

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wygląda jakbyś włączył na wyświetlaczu klimatronika, którego nie masz (w tej ramce wyświetlane są informacje z klimatronika).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Hahah,no to trzeba kupic i zainstalowac klimatronika

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

oto lista bledow:

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć link


Ja mam taki zestawik teraz, odkupilem od kolegi

CD40 Opera z wyswietlaczem

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć link


Niestety znowu pojawil sie ten sam blad, P0234,i teraz albo turbo albo ten zaworek, ktory posklejalem, w srodku zostalo chyba troche kleju po tym jak ci "specjalisci" go naprawili

Zamowie jeden jutro i zobaczymy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do rozmowy

Możesz pisać i zarejestrować się później. Jeśli masz konto,Zaloguj się teraz, aby publikować na swoim koncie.

Gość
Odpowiedz...

×   Wklejony jako tekst z formatowaniem.   Wklej jako zwykły tekst

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Twój link będzie automatycznie osadzony.   Wyświetlać jako link

×   Twoja poprzednia zawartość została przywrócona.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz wkleić zdjęć bezpośrednio. Prześlij lub wstaw obrazy z adresu URL.


  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Utwórz nowe...