Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

Miecio1

Wolno spadające obroty na gazie.

Polecane posty

Witam, mam Vectrę b 1999r. Na benzynie obroty są ok. Na gazie natomiast po wrzuceniu luzu podczas jazdy obroty spadają powoli albo stają w okolicy 1500 tys. obr. przy czym podczas gdy zatrzymuję auto spadają do normy. Czasami coś mu odbija i przez jakiś czas obroty spadają normalnie. Wszystko to dzieje się gdy silnik jest już rozgrzany. Na zimnym po odpaleniu jest ok. Parownik Lovatto jak i silniczek krokowy na przewodzie gazowym są nowe. Filterek od gazu jest fabrycznie zamontowany na parowniku. Szukając w internecie znalazłem iż kręcąc śrubką na parowniku regulujemy tak by miał najwyższe równe obroty. Gdzie szukać rozwiązania problemu?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jaka instalacja, dokładniej opisz .

Stawiam na krokowiec

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dziś miałem dokładnie to samo, pierwszy raz - na koniec jazdy w mieście praktycznie, zapalił mi się check, myślałem że odczytam błąd po powrocie do domu, ale gdy zgasiłem silnik, to już potem błędu nie było, i w pamięci został tylko czujnik położenia wałka - 0340. Lecz auto nie było w trybie serwisowym, na obroty wchodziło, było mułowate. Po ostygnięciu i odstaniu teraz idzie normalnie. Mam zarówno czujnik, jak i krokowiec.

Mam instalacje 2gen, Bingo s4, silnik x18xe.

Miecio1 - nie ruszaj lepiej tej śruby. Skoro przy niej nie grzebałeś, to nie w niej leży problem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Założyłem na próbę na przewód gazowy zamiast krokowca regulację ręczną na pokrętło, przez parę chwil obroty spadały OK, jednak po krótkim dystansie 2-3 km. znowu pojawiły się objawy takie same jak na krokowcu. Wróciłem więc do niego z powrotem. Acha jeszcze jedno, instalacja gazowa "widzi" tylko ten nowy krokowiec. Auto kupiłem 2 m-ce temu, nie było krokowca, było pokrętło. Kupiłem ze szrotu krokowca, lecz instalacja gazowa nie chciała na nim chodzić. Podobnie było z kolejnym. (obydwa sprawdzone w innym aucie i były OK) I jeszcze jeden ciekawy objaw - jeden z tych używanych krokowców parę godzin załapał i działał normalnie, jednak po odłączeniu kostki od tej centralki sterowania gazem (nie wiem jak ona się fachowo nazywa) i podłączeniu jej z powrotem, krokowiec przestał działać, jakby centralka go przestała widzieć. Co się dzieje, czy to może być wina tej elektroniki od gazu?

Edytowano przez Miecio1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do rozmowy

Możesz pisać i zarejestrować się później. Jeśli masz konto,Zaloguj się teraz, aby publikować na swoim koncie.

Gość
Odpowiedz...

×   Wklejony jako tekst z formatowaniem.   Wklej jako zwykły tekst

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Twój link będzie automatycznie osadzony.   Wyświetlać jako link

×   Twoja poprzednia zawartość została przywrócona.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz wkleić zdjęć bezpośrednio. Prześlij lub wstaw obrazy z adresu URL.


  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Utwórz nowe...