Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Sayan

VC Z32SE wolno schodzi z obrotów

Recommended Posts

Witam, czy ktoś spotkał się z takim przypadkiem że przy zmianie biegów na wyższe auto schodzi dziwnie wolno z obrotów trzeba chwile zaczekac zeby w miare plynnie zmienic bieg tak jakby nie nadazaly obroty za gazem a przy malych predkosciach i zmianie z 1-szego na 2-gi bieg nawet obroty podskakuja troche i dopiero po chwili spadaja. Gdzie szukac przyczyny, nie wywala błędów. Przepustnice czyściłem i nic nie dało. Może to być przez jakieś lewe powietrze?

Share this post


Link to post
Share on other sites

dołączam się do tego pytania, ja u siebie nawet chwilkę czekam aby nie szarpło na dwójce

Share this post


Link to post
Share on other sites

Silniczek krokowy polecam sprawdzić / przeczyścić

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_wink.png" alt=";)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20">

Chociaż nie wiem, czy on nie jest w Z32SE zintegrowany z przepustnicą?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.


Sayan jak dzwonił, mówił, ze jest

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_biggrin.png" alt=":D" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/biggrin@2x.png 2x" width="20" height="20">

Share this post


Link to post
Share on other sites

No to jest mały problem

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_wink.png" alt=";)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20">

W poprzednim aucie właśnie krokowy za to odpowiadał. Przy wysprzęglaniu obroty nie spadały od razu tylko po 2 sekundach.


Jakby co mam cały kolektor z przepustnicą i krokowym do Z32SE na sprzedaż

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_tongue.png" alt=":P" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/tongue@2x.png 2x" width="20" height="20">

Share this post


Link to post
Share on other sites

przepustnica jest z krokowym razem, jutro podmienie i zobacze czy pomoze

Share this post


Link to post
Share on other sites

A najlepiej Sayan kupic od Harrego vb i zrobić swapa z z32se na z32se. I wszystko będzie chodziło jak w szwajcarskim zegarku

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

Share this post


Link to post
Share on other sites

nie no mysle ze to bedzie to bo jakby lapal gdzies jakies powietrze to by chyba troche kulal silnik podczas pracy a ta przepustnica z krokowym to chyba rzeczywiscie tym steruje ze jak odpuszczasz gaz to obroty zmniejsza

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daj znać jak poszło

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

Share this post


Link to post
Share on other sites

odświeżam

u siebie ostatnio też zauważyłem podobny problem.

Chociaż u mnie występuję tylko przy zmianie z 1 na 2 bieg

Share this post


Link to post
Share on other sites

U mnie pomogło czyszczenie tej klapki w.przepustnicy, do tej pory elegancko chodzi

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

Share this post


Link to post
Share on other sites

przepustnica ew. mapa gazu może się rozjechała

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_wink.png" alt=";)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20"> kiedyś tak miałem w omedze B i ww. rzeczy robiły takie jaja

Share this post


Link to post
Share on other sites

Miałem rozjechana mapę lpg i zauważyłem.raczej szarpniecie niż wolne schodzenie z obrotów, po.wyczyszczeniu klapki i otworu w przepustnicy nie to auto!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam Panowie,mam podobny problem.Dość mozolnie silnik schodzi z obrotów,dziś odczepiłem gumowy przewód idący od filtra powietrza do przepustnicy i zajrzałem w przepustnicę a tam syf,tzn taka złoto-brązowa maź.Ale nie mogę jej odkręcić,zdaje się że jest ona na 2 śruby przymocowana:

Please login or register to see this link.

aczkolwiek odkręciłem je a i tak trzyma się,rusza się w płaszczyźnie pionowej i uszczelkę już widać,lecz w płaszczyźnie poziomej jak ją ruszam to auto na boki trzęsie się a ona nic.Jest jeszcze jedna śruba gdzieś?

Share this post


Link to post
Share on other sites

trzecia jest pod spodem miedzy tymi dwoma wezami troche ciezki dostep

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cholercia,tak podejrzewałem

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_mysli.gif" alt=":mysli:"> Ogólnie to tam są 3 wężyki od dołu i strasznie się trzymają nawet po zdjęciu opaski,ale chociaż wiem jak dalej walczyć.A tak na marginesie,ktoś z was odkręcał tą aluminiową pokrywę kolektora dolotowego?Nie wiem czy to normalne,ale u mnie tam było trochę oleju pomiędzy otwieranymi klapami.Jest tam 6 klap z otworami i 6 samych otworów,i 3 otwory są czyste a 3 są zarzygane olejem i jakimś syfem wyglądającym jak błoto.O co tam chodzi?

Share this post


Link to post
Share on other sites

nazbieralo sie z odmy, najlepiej wyczysc odrazu odme i weze od niej, ta srube odkrecisz bez sciagania wezy, weze sobie odczepisz jak odejdzie przepustnica lepszy dostep bedziesz mial, wsadz torxa na przedluzce i probuj az trafisz, ciezko ale da sie

Edited by Sayan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aha,rozumiem. Na zdjęciach pozdejmowanych przepustnic faktycznie widać trzeci otwór na śrubę,pomiędzy 2 wężykami.Jakoś trzeba będzie dostać się tam.

Share this post


Link to post
Share on other sites

olej w kolektorze to w 3,2 całkowita norma, ten typ tak ma, nawet jak się idmę wyczyści + przewody co za jakiś czas trochę oleju i tak się pojawi

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam,wszystko już poskręcałem.Takie pytanie na początek,jak włączam zapłon to coś pod maską piszczy przez jakieś 10-15s,potem ustaje i gdy odpalam silnik to znowu piszczy.Dźwięk jest ciągły,niczym czujnik parkowania gdy jesteśmy bardzo blisko przeszkody,ciągłe piszczenie,jakby czujnik jakiś,lecz cichsze trochę od czujnika parkowania,nasłuchiwałem i to piszczenie tak jakby z tej wtyczki z kabelkami podłączonej do przepustnicy to dochodziło,ale pewności nie mam.Tutaj fotka o co mi chodzi:

Please login or register to see this link.

Share this post


Link to post
Share on other sites

a co wczesniej nie piszczalo? U mnie tez piszczy, to przepustnica, tez sie kiedys zastanawialem czemu to piszczy ciagle jak silnik chodzi bo przed odpaleniem to tak ma byc, ale na dwoch przepustnicach jest tak samo takze chyba ten typ tak ma

Share this post


Link to post
Share on other sites

heheh,auto mam prawie 1,5 roku i nigdy nie słyszałem aby piszczała ta przepustnica.Słychać ją nawet przy pracującym silniku,a wielokrotnie nasłuchiwałem silnik i nigdy nie usłyszałem tego

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_ohmy.png" alt=":o" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/ohmy@2x.png 2x" width="20" height="20"> Sądziłem że może ta wtyczka nie łączy do końca,ale to by albo auto wariowało albo auto z kluczykiem czy coś wyskoczyło tam na zegarach.

Share this post


Link to post
Share on other sites

u mnie na zapłonie też jest to piiiiiiii

a dodam że mam funkiel nówkę oryginalną przepustnicę GM

Share this post


Link to post
Share on other sites

po przekreceniu kluczyka ma piszczec, ale czemu piszczy podczas pracy silnika na wolnych to nie mam pojecia, nawet z tego powodu zmienilem przepustnice ale na drugiej to samo takze chyba tak ma byc, ale nie powiem ze troche to wkurzajace jak sie stoi kolo auta ;p

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

To widocznie na zapłonie tak ma być,ale podczas pracy u Ciebie tez piszczy?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...