Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

Sayan

VC Z32SE wolno schodzi z obrotów

Polecane posty

Witam, czy ktoś spotkał się z takim przypadkiem że przy zmianie biegów na wyższe auto schodzi dziwnie wolno z obrotów trzeba chwile zaczekac zeby w miare plynnie zmienic bieg tak jakby nie nadazaly obroty za gazem a przy malych predkosciach i zmianie z 1-szego na 2-gi bieg nawet obroty podskakuja troche i dopiero po chwili spadaja. Gdzie szukac przyczyny, nie wywala błędów. Przepustnice czyściłem i nic nie dało. Może to być przez jakieś lewe powietrze?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

dołączam się do tego pytania, ja u siebie nawet chwilkę czekam aby nie szarpło na dwójce

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Silniczek krokowy polecam sprawdzić / przeczyścić

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_wink.png" alt=";)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20">

Chociaż nie wiem, czy on nie jest w Z32SE zintegrowany z przepustnicą?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote


Sayan jak dzwonił, mówił, ze jest

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_biggrin.png" alt=":D" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/biggrin@2x.png 2x" width="20" height="20">

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

No to jest mały problem

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_wink.png" alt=";)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20">

W poprzednim aucie właśnie krokowy za to odpowiadał. Przy wysprzęglaniu obroty nie spadały od razu tylko po 2 sekundach.


Jakby co mam cały kolektor z przepustnicą i krokowym do Z32SE na sprzedaż

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_tongue.png" alt=":P" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/tongue@2x.png 2x" width="20" height="20">

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

przepustnica jest z krokowym razem, jutro podmienie i zobacze czy pomoze

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

A najlepiej Sayan kupic od Harrego vb i zrobić swapa z z32se na z32se. I wszystko będzie chodziło jak w szwajcarskim zegarku

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

nie no mysle ze to bedzie to bo jakby lapal gdzies jakies powietrze to by chyba troche kulal silnik podczas pracy a ta przepustnica z krokowym to chyba rzeczywiscie tym steruje ze jak odpuszczasz gaz to obroty zmniejsza

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Daj znać jak poszło

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

odświeżam

u siebie ostatnio też zauważyłem podobny problem.

Chociaż u mnie występuję tylko przy zmianie z 1 na 2 bieg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

U mnie pomogło czyszczenie tej klapki w.przepustnicy, do tej pory elegancko chodzi

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

przepustnica ew. mapa gazu może się rozjechała

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_wink.png" alt=";)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20"> kiedyś tak miałem w omedze B i ww. rzeczy robiły takie jaja

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Miałem rozjechana mapę lpg i zauważyłem.raczej szarpniecie niż wolne schodzenie z obrotów, po.wyczyszczeniu klapki i otworu w przepustnicy nie to auto!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam Panowie,mam podobny problem.Dość mozolnie silnik schodzi z obrotów,dziś odczepiłem gumowy przewód idący od filtra powietrza do przepustnicy i zajrzałem w przepustnicę a tam syf,tzn taka złoto-brązowa maź.Ale nie mogę jej odkręcić,zdaje się że jest ona na 2 śruby przymocowana:

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć link

aczkolwiek odkręciłem je a i tak trzyma się,rusza się w płaszczyźnie pionowej i uszczelkę już widać,lecz w płaszczyźnie poziomej jak ją ruszam to auto na boki trzęsie się a ona nic.Jest jeszcze jedna śruba gdzieś?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

trzecia jest pod spodem miedzy tymi dwoma wezami troche ciezki dostep

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Cholercia,tak podejrzewałem

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_mysli.gif" alt=":mysli:"> Ogólnie to tam są 3 wężyki od dołu i strasznie się trzymają nawet po zdjęciu opaski,ale chociaż wiem jak dalej walczyć.A tak na marginesie,ktoś z was odkręcał tą aluminiową pokrywę kolektora dolotowego?Nie wiem czy to normalne,ale u mnie tam było trochę oleju pomiędzy otwieranymi klapami.Jest tam 6 klap z otworami i 6 samych otworów,i 3 otwory są czyste a 3 są zarzygane olejem i jakimś syfem wyglądającym jak błoto.O co tam chodzi?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

nazbieralo sie z odmy, najlepiej wyczysc odrazu odme i weze od niej, ta srube odkrecisz bez sciagania wezy, weze sobie odczepisz jak odejdzie przepustnica lepszy dostep bedziesz mial, wsadz torxa na przedluzce i probuj az trafisz, ciezko ale da sie

Edytowano przez Sayan

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Aha,rozumiem. Na zdjęciach pozdejmowanych przepustnic faktycznie widać trzeci otwór na śrubę,pomiędzy 2 wężykami.Jakoś trzeba będzie dostać się tam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

olej w kolektorze to w 3,2 całkowita norma, ten typ tak ma, nawet jak się idmę wyczyści + przewody co za jakiś czas trochę oleju i tak się pojawi

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam,wszystko już poskręcałem.Takie pytanie na początek,jak włączam zapłon to coś pod maską piszczy przez jakieś 10-15s,potem ustaje i gdy odpalam silnik to znowu piszczy.Dźwięk jest ciągły,niczym czujnik parkowania gdy jesteśmy bardzo blisko przeszkody,ciągłe piszczenie,jakby czujnik jakiś,lecz cichsze trochę od czujnika parkowania,nasłuchiwałem i to piszczenie tak jakby z tej wtyczki z kabelkami podłączonej do przepustnicy to dochodziło,ale pewności nie mam.Tutaj fotka o co mi chodzi:

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć link

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

a co wczesniej nie piszczalo? U mnie tez piszczy, to przepustnica, tez sie kiedys zastanawialem czemu to piszczy ciagle jak silnik chodzi bo przed odpaleniem to tak ma byc, ale na dwoch przepustnicach jest tak samo takze chyba ten typ tak ma

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

heheh,auto mam prawie 1,5 roku i nigdy nie słyszałem aby piszczała ta przepustnica.Słychać ją nawet przy pracującym silniku,a wielokrotnie nasłuchiwałem silnik i nigdy nie usłyszałem tego

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_ohmy.png" alt=":o" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/ohmy@2x.png 2x" width="20" height="20"> Sądziłem że może ta wtyczka nie łączy do końca,ale to by albo auto wariowało albo auto z kluczykiem czy coś wyskoczyło tam na zegarach.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

u mnie na zapłonie też jest to piiiiiiii

a dodam że mam funkiel nówkę oryginalną przepustnicę GM

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

po przekreceniu kluczyka ma piszczec, ale czemu piszczy podczas pracy silnika na wolnych to nie mam pojecia, nawet z tego powodu zmienilem przepustnice ale na drugiej to samo takze chyba tak ma byc, ale nie powiem ze troche to wkurzajace jak sie stoi kolo auta ;p

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

To widocznie na zapłonie tak ma być,ale podczas pracy u Ciebie tez piszczy?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do rozmowy

Możesz pisać i zarejestrować się później. Jeśli masz konto,Zaloguj się teraz, aby publikować na swoim koncie.

Gość
Odpowiedz...

×   Wklejony jako tekst z formatowaniem.   Wklej jako zwykły tekst

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Twój link będzie automatycznie osadzony.   Wyświetlać jako link

×   Twoja poprzednia zawartość została przywrócona.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz wkleić zdjęć bezpośrednio. Prześlij lub wstaw obrazy z adresu URL.


  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Utwórz nowe...