Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

cypis82

Całkowity brak mocy

Recommended Posts

Witam szanownych kolegów, mam problem z którym nie mogę sobie poradzić. Od dwóch miesięcy co jakiś tydzień jadąc normalnie jak biały człowiek spada mi całkowicie moc silnika i obroty do 2k. Wyłączenie i ponowne włączenie pojazdu nie zmienia sytuacji. Żadnych błędów. Wszystko wraca do normy po jakiś kilku minutach ale na to nie ma reguły, dziś trwało to 15 min. Samochód jest tak słaby, że nie jest w stanie ujechać pod górkę na pierwszym biegu. Na biegu jałowym po dodaniu gazu obroty zatrzymują się na 2k i koniec. Pojazd po powrocie do normy zachowuje się jak zawsze czyli rewelacyjnie. Jakieś pomysły koledzy macie na ten problem?

Share this post


Link to post
Share on other sites

odczytaj bledy...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

rozumiem, ze kontrolka żadna się nie zapala (np. auto z kluczem, analiza spalin)

błędy czym czytane?

Share this post


Link to post
Share on other sites

żadnych błędów na desce podczas jazdy jak i w ecu. Ostatnio sprawdzałem na techu po kilku takich akcjach.


Może jakiś czujnik pada ale nie podoba mi się to, że ecu obcina obroty do 2k. To, że turbinę odcina to jestem w stanie sobie wytłumaczyć ale żeby obroty do takiej wartości to jeszcze takich jaj mi moja bryka nie robiła.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jakies dziwnych odglosow nie ma jak np. glosno dzialajacy nawiew?

Sprawdz rury dolotu czy gdzies nie pekly, sparcialy

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nic kompletnie nic nie słychać. Jak ustępuje ten objaw to autko chodzi jak marzenie, ale niestety tylko do około tygodnia ponieważ problem powraca. Podejrzewam, że sypie się ecu ponieważ jeżeli walną by jakiś czujnik lub uwalił by się jakiś kabel to wywaliło by jakiś błąd, a u mnie zero błędów.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dpf, kat, egr, wezyki podcisnienia...

Share this post


Link to post
Share on other sites

dpf, kat, egr od jakiś 2 lat nie posiadam

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20"> wężyki nowe .

Share this post


Link to post
Share on other sites

To juz to mozesz wykluczyc hehe:-D

Moze i ECU kleka, tylko musisz to zdiagnozowac

Moze byc jeszcze jakis elektrozawor doladowania suszarki czy powietrza...

Share this post


Link to post
Share on other sites

wszystko by było powiedzmy fajnie jak by ten problem występował częściej niż raz na tydzień bo w takim wypadku ciężko będzie zdiagnozować co go boli. Jak pożyczam techa od kumpla to jak na złość wszystko chodzi jak w zegarku

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20"> a wiecznie nie będzie mi go pożyczał.


Martwi mnie to, że strasznie te obroty spadają. Jak by klęknął elektrozawór to by obroty nie spadały.

Share this post


Link to post
Share on other sites

a nie przytyka Ci gdzieś wydechu?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Od samego silnika po sam koniec auta mam puste rury. Podczas wystąpienia tej dziwnej awarii obroty rosną do 2 k i ani drgnie dalej. Problemem jest jak się to stanie na wzniesieniu ponieważ nie ma możliwości jechać dalej, auto po prostu zdusi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

A wtryski w jakiej masz kondycji, jakie dawki korekcyjne ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wtryskami się jeszcze nie interesowałem bo nie było takiej potrzeby, myślisz że takie objawy mogą mieć coś wspólnego z wtryskami ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tak sie zastanawiam czy ktorys sie nie zawiesza albo nie ma uwalonej wtyczki.

Share this post


Link to post
Share on other sites

jutro sprawdzę te wtyczki ale nie wydaje mi się aby przez wtryski ecu ograniczył obroty do 2k.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mam podobny objaw , choć nie jedyny niestey. Silnik nie reaguje na pedał gazu do tego cały się trzęsie. wszystko wskazuje na EGR którego ty nie masz. W tej chwili jest zaślepiony i puki co jest ok. tutaj temat w którym to opisuję

Please login or register to see this link.

Od postu #26 opisuję swoje problemy z obrotami

Edited by gradek_one

Share this post


Link to post
Share on other sites

Faktycznie też masz problem, ja miałem wielki problem z mocą auta do 3k, powyżej rakieta, taka rakieta, że rozwaliło mi IC

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20"> Po miesiącu wielkich poszukiwań okazało się, że rozrząd był przestawiony o 2 zęby.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...