Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

komputerab

Cykanie rozrusznika.

Polecane posty

Witam,

mam pytanie odnośnie tego co w temacie. Ostatnio gdy zgasiłem auto nie chciał mi już zapalić (Vectra b 2.0 DtI). Co prawda było dość gorąco silnik był rozgrzany było tylko słychać cykanie od rozrusznika i przygasały kontrolki. Potem jakoś zaskoczył i odpalił. Teraz silnik jest zimny i też nie chce odpalić. Od dłuższego czasu miałem też problem z zapalaniem na rozgrzanym silniku bardzo ciężko kręcił, na zimnym silniku nie było tego widać. Kiedyś także gdy mi się zapowietrzył podczas kręcenia rozrusznikiem przez jakieś 5 sekund aż leciał dym od strony silnika. Czy mogą to być przewody? Czy raczej coś w rozruszniku? Akumulator jest sprawny.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Spróbuj przeczyścić kable masowe. Jak nie pomoże to regeneracja rozrusznika.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Kable przeczyściłem dalej cyka ten automat co jest na górze rozrusznika on jest albo zacięty albo spalony bo sprawdziłem palcem on wydaje ten dźwięk.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wysuwa Ci sie tylko bendiks a rozrusznik nie kręci, może juz szczotki skończyły swój żywot, może komutator się zabrudził

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Kręć kluczykiem a druga osoba niech stuka młotkiem czy podobnym narzędziem. Jeśli załapie to szczotki. Jeśli wolno kręci to jest słaby akumulator, brak przejścia na przewodach albo luzy na tulejkach w rozruszniku przez co robi się zwarcie między stojanem a wirnikiem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do rozmowy

Możesz pisać i zarejestrować się później. Jeśli masz konto,Zaloguj się teraz, aby publikować na swoim koncie.

Gość
Odpowiedz...

×   Wklejony jako tekst z formatowaniem.   Wklej jako zwykły tekst

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Twój link będzie automatycznie osadzony.   Wyświetlać jako link

×   Twoja poprzednia zawartość została przywrócona.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz wkleić zdjęć bezpośrednio. Prześlij lub wstaw obrazy z adresu URL.


  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Utwórz nowe...