Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

Zaloguj się, aby obserwować  
LesioVectraB1.8x16v

[Pomocy] Brak ładowania

Polecane posty

Witam mój problem wygląda tak przejechałem 14km wszystko było okej gdy po 2 h postoju chciałem wrócić usłyszałem takie coś jak by się łożysko w czymś skończyło otworzyłem maskę dźwięk dochodził od alternatora czułem swat spalenizny instalacji wszystko pracowało gdy wróciłem do domu zgasiłem silnik zaświeciła się kontrolka akumulatora po 1 h nie zakręcił nawet naładowałem akumulator prostownikiem kontrolka nie zgasła dalej było tak słychać od alternatora i akumulator padł ładowanie jego z światłami to 12,8 bez świateł 13,6 możliwe ze coś zrobiło zwarcie czy sam alternator się skończył?? moja maszyna to opel vectra b 96r 1.8 16v

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Masz zapewne zatarte łożysko na alternatorze, smród poszedł pewnie przez to że przegrzały się uzwojenia na skutek zbyt dużego oporu na wałku.

Altek do regeneracji albo do wymiany.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

To się nazywa profesjonalna obsługa

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20"> dziękuje za pomoc pozdrawiam

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20"> a jeszcze jedno opłaca się kupić alternator 2 kategori taki za 200-120 zł czy lepiej orginał ??

Edytowano przez LesioVectraB1.8x16v

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

W Twoim przypadku, jeżeli faktycznie przegrzaniu uległy uzwojenia opłaca się kupić używkę i wymienić w niej mostek, regulator napięcia i łożyska.

Przewijanie uzwojeń altka zabije Cię cenowo.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do rozmowy

Możesz pisać i zarejestrować się później. Jeśli masz konto,Zaloguj się teraz, aby publikować na swoim koncie.

Gość
Odpowiedz...

×   Wklejony jako tekst z formatowaniem.   Wklej jako zwykły tekst

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Twój link będzie automatycznie osadzony.   Wyświetlać jako link

×   Twoja poprzednia zawartość została przywrócona.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz wkleić zdjęć bezpośrednio. Prześlij lub wstaw obrazy z adresu URL.

Zaloguj się, aby obserwować  

  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Utwórz nowe...