Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Sign in to follow this  
LesioVectraB1.8x16v

[Pomocy] Brak ładowania

Recommended Posts

Witam mój problem wygląda tak przejechałem 14km wszystko było okej gdy po 2 h postoju chciałem wrócić usłyszałem takie coś jak by się łożysko w czymś skończyło otworzyłem maskę dźwięk dochodził od alternatora czułem swat spalenizny instalacji wszystko pracowało gdy wróciłem do domu zgasiłem silnik zaświeciła się kontrolka akumulatora po 1 h nie zakręcił nawet naładowałem akumulator prostownikiem kontrolka nie zgasła dalej było tak słychać od alternatora i akumulator padł ładowanie jego z światłami to 12,8 bez świateł 13,6 możliwe ze coś zrobiło zwarcie czy sam alternator się skończył?? moja maszyna to opel vectra b 96r 1.8 16v

Share this post


Link to post
Share on other sites

Masz zapewne zatarte łożysko na alternatorze, smród poszedł pewnie przez to że przegrzały się uzwojenia na skutek zbyt dużego oporu na wałku.

Altek do regeneracji albo do wymiany.

Share this post


Link to post
Share on other sites

To się nazywa profesjonalna obsługa

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20"> dziękuje za pomoc pozdrawiam

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20"> a jeszcze jedno opłaca się kupić alternator 2 kategori taki za 200-120 zł czy lepiej orginał ??

Edited by LesioVectraB1.8x16v

Share this post


Link to post
Share on other sites

W Twoim przypadku, jeżeli faktycznie przegrzaniu uległy uzwojenia opłaca się kupić używkę i wymienić w niej mostek, regulator napięcia i łożyska.

Przewijanie uzwojeń altka zabije Cię cenowo.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...