Jump to content
XXX ZLOT

NOWY TEMAT - NOWY OŚRODEK

ZAPRASZAMY DO REZERWACJI

https://forum.vectraklub.pl/forum/329-xxx-zlot-vkp-20-23062019/

 

 

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

janeczqa

Vectra B X20XEV Przerywa na LPG na wyższych obrotach

Recommended Posts

Witam!

Mam taki oto problem, otóż w mojej Viki pow. 4 tysięcy obrotów na LPG (na benzynie nie zauważyłem ale to może dlatego że mało na niej jeżdzę

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20"> ) silnik zaczyna przerywać, dławić się jakby dostawał za mało paliwa. Jeżeli wtedy puszczę gaz na postoju obroty spadają do ok 400 i autko zgaśnie, jeżeli po prostu lekko zmniejszę wciśnięcie pedału silnik zaraz wraca do normy. Ponadto po rozgrzaniu poszarpuje na LPG podczas przyspieszania ale tylko do obrotów ok 2tys. (np kiedy jadę na 4 biegu ok 50 na godzinę po mieście i chcę przyspieszyć). Innych objawów nie ma, autko pali dobrze czy zimny czy ciepły, moc też jest

Share this post


Link to post
Share on other sites

Czy jesteś pewien że na PB tego nei ma, tak na 100% ?

Przy 4,5 tyś następuje odcinka jeżeli uszkodzony jest czujnik wałków rozrządu, więc po pierwsze, czy świeci Ci wogóle kontrolka check silnika po przekręceniu stacyjki na zapłon, jeżeli nie to trzeba ją uzupełnić i odczytać błędy.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kontrolka check jest sprawna, świeci przy włączonym zapłonie ale nigdy mi się nie zdarzyło żeby zapaliła się w czasie jazdy. Takie objawy są tylko na lpg bo kiedy np. wyprzedzam i zaczyna mi Vectra robić takie chryje to przełączam na pb i wszystko wraca do normy

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">


Przez jakiś czas podjerzewałem, że może to być wina zbyt małego reduktora, ale siedzi zavoli n do 150 kucy więc powinien śmiało moje 2,0 uciągnąć

Share this post


Link to post
Share on other sites

Może reduktor ma już dość albo trzeba regulację zrobić

Share this post


Link to post
Share on other sites

Też tak podejrzewam, niestety kompa do gazu nie posiadam

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_wink.png" alt=";)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20"> Trzeba będzie odwiedzić znajomego gazownika

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20"> Reduktor na pewno był zmieniany bo w papierach od gazu widnieje inny model niż mam założony, dzisiaj to zauważyłem. Podejrzewam że po zmianie reduktora nikt nie wyregulował instalacji i stąd takie objawy

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

Share this post


Link to post
Share on other sites

Układ wysokiego napięcia w jakim stanie?

Share this post


Link to post
Share on other sites

pudeleQ kable mam badziewne bo sentech ale ogólnie nie jest źle. Ale szczerze wątpię żeby to była wina zapłonu, trochę nie te objawy

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_wink.png" alt=";)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20">

Share this post


Link to post
Share on other sites

sojus o wymaganiach lpg mówić mi nie musisz, to nie pierwszy wóż z gazem w moim posiadaniu. Po prostu objawy do kiepskich kabli/świec/cewki mi nie pasują

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20"> No właśnie wtryski też mnie zainteresowały, jak listwa jest już zużyta to może nie wyrabia się po prostu przy wysokich obrotach z podawaniem gazu do kolektora

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_wink.png" alt=";)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20">

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...