Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

janeczqa

Vectra B X20XEV Przerywa na LPG na wyższych obrotach

Polecane posty

Witam!

Mam taki oto problem, otóż w mojej Viki pow. 4 tysięcy obrotów na LPG (na benzynie nie zauważyłem ale to może dlatego że mało na niej jeżdzę

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20"> ) silnik zaczyna przerywać, dławić się jakby dostawał za mało paliwa. Jeżeli wtedy puszczę gaz na postoju obroty spadają do ok 400 i autko zgaśnie, jeżeli po prostu lekko zmniejszę wciśnięcie pedału silnik zaraz wraca do normy. Ponadto po rozgrzaniu poszarpuje na LPG podczas przyspieszania ale tylko do obrotów ok 2tys. (np kiedy jadę na 4 biegu ok 50 na godzinę po mieście i chcę przyspieszyć). Innych objawów nie ma, autko pali dobrze czy zimny czy ciepły, moc też jest

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Czy jesteś pewien że na PB tego nei ma, tak na 100% ?

Przy 4,5 tyś następuje odcinka jeżeli uszkodzony jest czujnik wałków rozrządu, więc po pierwsze, czy świeci Ci wogóle kontrolka check silnika po przekręceniu stacyjki na zapłon, jeżeli nie to trzeba ją uzupełnić i odczytać błędy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Kontrolka check jest sprawna, świeci przy włączonym zapłonie ale nigdy mi się nie zdarzyło żeby zapaliła się w czasie jazdy. Takie objawy są tylko na lpg bo kiedy np. wyprzedzam i zaczyna mi Vectra robić takie chryje to przełączam na pb i wszystko wraca do normy

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">


Przez jakiś czas podjerzewałem, że może to być wina zbyt małego reduktora, ale siedzi zavoli n do 150 kucy więc powinien śmiało moje 2,0 uciągnąć

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Może reduktor ma już dość albo trzeba regulację zrobić

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Też tak podejrzewam, niestety kompa do gazu nie posiadam

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_wink.png" alt=";)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20"> Trzeba będzie odwiedzić znajomego gazownika

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20"> Reduktor na pewno był zmieniany bo w papierach od gazu widnieje inny model niż mam założony, dzisiaj to zauważyłem. Podejrzewam że po zmianie reduktora nikt nie wyregulował instalacji i stąd takie objawy

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Układ wysokiego napięcia w jakim stanie?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

pudeleQ kable mam badziewne bo sentech ale ogólnie nie jest źle. Ale szczerze wątpię żeby to była wina zapłonu, trochę nie te objawy

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_wink.png" alt=";)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20">

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

sojus o wymaganiach lpg mówić mi nie musisz, to nie pierwszy wóż z gazem w moim posiadaniu. Po prostu objawy do kiepskich kabli/świec/cewki mi nie pasują

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20"> No właśnie wtryski też mnie zainteresowały, jak listwa jest już zużyta to może nie wyrabia się po prostu przy wysokich obrotach z podawaniem gazu do kolektora

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_wink.png" alt=";)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20">

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do rozmowy

Możesz pisać i zarejestrować się później. Jeśli masz konto,Zaloguj się teraz, aby publikować na swoim koncie.

Gość
Odpowiedz...

×   Wklejony jako tekst z formatowaniem.   Wklej jako zwykły tekst

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Twój link będzie automatycznie osadzony.   Wyświetlać jako link

×   Twoja poprzednia zawartość została przywrócona.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz wkleić zdjęć bezpośrednio. Prześlij lub wstaw obrazy z adresu URL.


  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Utwórz nowe...