Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

Zaloguj się, aby obserwować  
daniel86

brak mocy VB 2,0 DTI y20dth 101KM

Polecane posty

Cześć.

Tak jak w temacie VB brakuje mocy nie zbiera się prędkość max 140km/h - czytałem forum sprawdzałem tak jak w opisach nic nie pomaga

ostatnio było robione:

pompa wtryskowa, turbina - regeneracja kompletna, - firma diesel technik

czujnik podciśnienia, położenia wału egr przepływka, świeca żarowa - nowe

przekaźnik świec, pompa vac, rura przepływka/turbo - używka

wtryski były sprawdzane diesel technik gdzieś koło lublina, 2 wymienione bo nierozpryskiwały - używane

sprawdzone wszystkie wężyki podciśnienia, wszystkie gumki na końcach wymienione,

i muł czuć że ciągnie od 2300-2800 obrotów w miarę idzie do 120 później już nie daje rady max do 140

przepływki sprawdzane z innych opli chyba z 10szt łącznie i na każdej jest muł najlepiej jedzie na starej ale przed wysłaniem na sprawdzenie wtrysków było dobrze na nowej przepływce, 190km/h brak oznak braku mocy a po złożeniu masakra HELP !

mechanik rozkłada ręce a drugi majster chciałby wyciągać pompe i turbine - tylko po co

dodam że dźwignia od turbo zaciąga po uruchominiu silnika i stoi, egr trzyma, ez od egr brzęczy, ez zamieniałem miejscami nie pomogło w kompie nie ma błędów czek się nie świeci.

przbieg 216000km paliwo shell vpower zbiornik czyszczony, układ paliwowy czyszczony, nowy olej, wszystkie filtry

ręce opadają macie jakiś pomysł ?

Pozdrawiam Daniel

taki mam miernik vacum jakie parametry powinien on pokazywać?

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć link

Edytowano przez daniel86

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Podpicie pod Tech2 i jazda próbna powinno coś nakierować w takim przypadku, bo zaraz będzie tu kilka różnych podpowiedzi, każda o czymś innym a jak widać już zrobiłeś mnóstwo rzeczy i kupę kasy zainwestowałeś.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

AB-com pokazuje mi to:

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć link

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć link

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć link

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć link

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć link

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć link

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

A no po to.

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

Desired lnjection start 6.8

Aktual lnjection start 6.8

Desired lnjection Quantity 6.0

Injection Quantity 5.5

No za duży ten kąt a dawka malutka i czym tu jechać ja mam taki.

XmGhMhO.jpg

5R9eku5.jpg

Edytowano przez Dziadek vec

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wczeniej przed wyj꣩em wtryskyy te same parametry i bylo dobrze. Moe przepywomierz uszkodzili mechanicy bo by nowy magneti marelli i on mial z 2-stron plastikowe kratki a jak odebraem auto to ju ma tylko z jednej strony od filtra powietrza. stary to bosh nr 0281002428 na bosh z koka 180 mu totalny

I zauwayem e wi꣥j pali paliwa rednio ok 9-10/100 a byo 6-7/100, przy 140km/h spalanie 13.6 i gaz w pododze

Edytowano przez daniel86

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Zawsze była kratka z jednej strony.

Edytowano przez Dziadek vec

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

to nr tego mageti marelli ammq19631 i w nim była kratka z obu stron, od str turbo siedziała luźno jak zakładałem go osobiście to zostawiłem ją a mechanik mi ją skasował widocznie mu przeszkadzała. taki mam zamontowany, bosh 0281002428 i na nim jeździ dużo lepiej niż na tym MM a było odwrotnie, wymeniłem bo miałem błąd p0400 i do tego czujnik podciśnienia i położenia wałka i jak ręką odjeło, a teraz nie ma błędów a auto zamulone to o jakim nr powinieniem mieć przepywkę w tym silniku skoro nie 428 albo 180 ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Były takie aleeeee Opel Vectra B 2.0 DI 2.0 DTI 16V od 1996r. do 2002r. BOSCH 0 281 002 180

Sprawdź czy masz czujnik temperatury w przepływce.

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

Edytowano przez Dziadek vec

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Mam ten 180 ale na nim to żółw

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Edytowano przez Dziadek vec

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Chetnie bym podmienil ale tu nikt z moich kolegow nie ma vectry u mechanikow sprawdzałem kilka szt sam mam 3 szt i one wszystkie mają ten czujnik

nowy ma tydzień czasu i przejechane ok 300km, zepsuty ? przed rozkręceniem silnika było dobrze na nowym, dodatkowo nowy przepływomierz ma jakąś bańkę przylutowaną w środku 2 otworu patrząć od dołu

Edytowano przez daniel86

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jak masz 3-szt przepływek spróbuj jedną przewiercić Dziadek vec na pewno ma takie zdjęcia może akurat tobie to pomoże.A tak od siebie to mój znajomy miał podobnie i okazało się że żle działa głowiczka w pompie vp44 i albo zciągać pompe i do poprawki albo podniesieni dawki wybrał to drugie i jeżdzi do dzisiaj .Auto jak słabe to albo nie ma powietrza albo paliwa zawsze tak jest.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Prosze dziórkę robimy od najmniejszego otworka testowo zwiększamy.

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

jeszcze jest opcja żeby obejsc przepływkę na zasadzie "diody którą wkłada się we wtyczkę przepływomierza działa to na zasadzie pełnej mocy przepływki jakby bez niej.

Tu masz co i jak :

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć link

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do rozmowy

Możesz pisać i zarejestrować się później. Jeśli masz konto,Zaloguj się teraz, aby publikować na swoim koncie.

Gość
Odpowiedz...

×   Wklejony jako tekst z formatowaniem.   Wklej jako zwykły tekst

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Twój link będzie automatycznie osadzony.   Wyświetlać jako link

×   Twoja poprzednia zawartość została przywrócona.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz wkleić zdjęć bezpośrednio. Prześlij lub wstaw obrazy z adresu URL.

Zaloguj się, aby obserwować  

  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Utwórz nowe...