Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Sign in to follow this  
daniel86

brak mocy VB 2,0 DTI y20dth 101KM

Recommended Posts

Cześć.

Tak jak w temacie VB brakuje mocy nie zbiera się prędkość max 140km/h - czytałem forum sprawdzałem tak jak w opisach nic nie pomaga

ostatnio było robione:

pompa wtryskowa, turbina - regeneracja kompletna, - firma diesel technik

czujnik podciśnienia, położenia wału egr przepływka, świeca żarowa - nowe

przekaźnik świec, pompa vac, rura przepływka/turbo - używka

wtryski były sprawdzane diesel technik gdzieś koło lublina, 2 wymienione bo nierozpryskiwały - używane

sprawdzone wszystkie wężyki podciśnienia, wszystkie gumki na końcach wymienione,

i muł czuć że ciągnie od 2300-2800 obrotów w miarę idzie do 120 później już nie daje rady max do 140

przepływki sprawdzane z innych opli chyba z 10szt łącznie i na każdej jest muł najlepiej jedzie na starej ale przed wysłaniem na sprawdzenie wtrysków było dobrze na nowej przepływce, 190km/h brak oznak braku mocy a po złożeniu masakra HELP !

mechanik rozkłada ręce a drugi majster chciałby wyciągać pompe i turbine - tylko po co

dodam że dźwignia od turbo zaciąga po uruchominiu silnika i stoi, egr trzyma, ez od egr brzęczy, ez zamieniałem miejscami nie pomogło w kompie nie ma błędów czek się nie świeci.

przbieg 216000km paliwo shell vpower zbiornik czyszczony, układ paliwowy czyszczony, nowy olej, wszystkie filtry

ręce opadają macie jakiś pomysł ?

Pozdrawiam Daniel

taki mam miernik vacum jakie parametry powinien on pokazywać?

Please login or register to see this link.

Edited by daniel86

Share this post


Link to post
Share on other sites

Podpicie pod Tech2 i jazda próbna powinno coś nakierować w takim przypadku, bo zaraz będzie tu kilka różnych podpowiedzi, każda o czymś innym a jak widać już zrobiłeś mnóstwo rzeczy i kupę kasy zainwestowałeś.

Share this post


Link to post
Share on other sites

AB-com pokazuje mi to:

Please login or register to see this link.

Please login or register to see this link.

Please login or register to see this link.

Please login or register to see this link.

Please login or register to see this link.

Please login or register to see this link.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

A no po to.

Please login or register to see this image.

Desired lnjection start 6.8

Aktual lnjection start 6.8

Desired lnjection Quantity 6.0

Injection Quantity 5.5

No za duży ten kąt a dawka malutka i czym tu jechać ja mam taki.

XmGhMhO.jpg

5R9eku5.jpg

Edited by Dziadek vec

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wczeniej przed wyj꣩em wtryskyy te same parametry i bylo dobrze. Moe przepywomierz uszkodzili mechanicy bo by nowy magneti marelli i on mial z 2-stron plastikowe kratki a jak odebraem auto to ju ma tylko z jednej strony od filtra powietrza. stary to bosh nr 0281002428 na bosh z koka 180 mu totalny

I zauwayem e wi꣥j pali paliwa rednio ok 9-10/100 a byo 6-7/100, przy 140km/h spalanie 13.6 i gaz w pododze

Edited by daniel86

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

Zawsze była kratka z jednej strony.

Edited by Dziadek vec

Share this post


Link to post
Share on other sites

to nr tego mageti marelli ammq19631 i w nim była kratka z obu stron, od str turbo siedziała luźno jak zakładałem go osobiście to zostawiłem ją a mechanik mi ją skasował widocznie mu przeszkadzała. taki mam zamontowany, bosh 0281002428 i na nim jeździ dużo lepiej niż na tym MM a było odwrotnie, wymeniłem bo miałem błąd p0400 i do tego czujnik podciśnienia i położenia wałka i jak ręką odjeło, a teraz nie ma błędów a auto zamulone to o jakim nr powinieniem mieć przepywkę w tym silniku skoro nie 428 albo 180 ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

Były takie aleeeee Opel Vectra B 2.0 DI 2.0 DTI 16V od 1996r. do 2002r. BOSCH 0 281 002 180

Sprawdź czy masz czujnik temperatury w przepływce.

Please login or register to see this image.

Edited by Dziadek vec

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mam ten 180 ale na nim to żółw

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

Edited by Dziadek vec

Share this post


Link to post
Share on other sites

Chetnie bym podmienil ale tu nikt z moich kolegow nie ma vectry u mechanikow sprawdzałem kilka szt sam mam 3 szt i one wszystkie mają ten czujnik

nowy ma tydzień czasu i przejechane ok 300km, zepsuty ? przed rozkręceniem silnika było dobrze na nowym, dodatkowo nowy przepływomierz ma jakąś bańkę przylutowaną w środku 2 otworu patrząć od dołu

Edited by daniel86

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jak masz 3-szt przepływek spróbuj jedną przewiercić Dziadek vec na pewno ma takie zdjęcia może akurat tobie to pomoże.A tak od siebie to mój znajomy miał podobnie i okazało się że żle działa głowiczka w pompie vp44 i albo zciągać pompe i do poprawki albo podniesieni dawki wybrał to drugie i jeżdzi do dzisiaj .Auto jak słabe to albo nie ma powietrza albo paliwa zawsze tak jest.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

Prosze dziórkę robimy od najmniejszego otworka testowo zwiększamy.

Please login or register to see this image.

Share this post


Link to post
Share on other sites

jeszcze jest opcja żeby obejsc przepływkę na zasadzie "diody którą wkłada się we wtyczkę przepływomierza działa to na zasadzie pełnej mocy przepływki jakby bez niej.

Tu masz co i jak :

Please login or register to see this link.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...