Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Piotrek2706

Rozrusznik

Recommended Posts

Witam mialem wczoraj taki przypadek po przejechaniu poprzez kaluze i zgaszeniu auta juz nie moglem go odpalic z kluczyka, kontrolki wszystko gaslko kluczykiem krecilem do opru ale brak reakcjii rozrusznika, wiec na linke i odziwo odpalil ale po zgaszeniu znow nie dalo sie go odpalic z kluczyka wiec znow na hol i znow odpalil, wiec pojechalem w trase do pracy,po przejechaniu okolo 100 km zgasilem silnik i o dziwo odpalil ciezko mial troche pokrecic za pierwszym razem, ale za drugim sprawnie juz mu poszlo, po postoju rano normalnie odpalil, teraz pyt czy rozrusznik mogl sie zalac przy predkosci ok 5 km/h czy szczotki mogly sie zawiesic chyba przyda sie wymiana rozrusznika teraz takie pyt jaki rozrusznik kupic by byl dobry silnik to z19dth

Share this post


Link to post
Share on other sites

Piotrek znajomy miał podobną sytuację w lutym i co się okazało styki miał zawalone może tutaj bym szukał przyczyny

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_biggrin.png" alt=":D" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/biggrin@2x.png 2x" width="20" height="20">

Share this post


Link to post
Share on other sites

moze jutro od gory zobacze w robocie tylko dostep tam kiepski

Share this post


Link to post
Share on other sites

no niestety

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_biggrin.png" alt=":D" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/biggrin@2x.png 2x" width="20" height="20">

Share this post


Link to post
Share on other sites

trzeba zobaczyc by darmo nowego nie kupowac

Share this post


Link to post
Share on other sites

Po co kupować nowy? Jeżeli to wina rozrusznika to można go zregenerować.

Share this post


Link to post
Share on other sites

rozrusznik wymieniony kreci jak szalony, w starym cos latalo w srodku

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_ok.gif" alt=":ok:"> :ok:

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_ok.gif" alt=":ok:">

Share this post


Link to post
Share on other sites

milo posluchac jak normalnie kreci a nie sie meczy jakby sily nie mial

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam to jaki kupiłeś ten rozrusznik ? może link ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jaki rozrusznik kupikes, i jak z wymiana. Udało się od góry??

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

Raczej znacznie wygodniej jest wymieniac od dolu bo tak wymiana zostala pomyslana.

Z nowych masz do wyboru albo Lauber,Magneti Marelli(jak gdzies dorwiesz) albo znacznie drozszy Bosch.Reszta to prawdopodobnie regenerowane rozruszniki.

Edited by matoslaw

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja bym najpierw rozebtal ten co wyjales i zobaczyl co sie stalo.

U mnie tez cos latalo a po rozkreceniu okazalo sie ze obie tuleje so wyrobione i latal wirnik i przywieral do stojanu.

Cala zabawa kosztowala mnie 4zl za tulejki i 1,5h roboty.

Wysłane z mojego GT-I9506 przy użyciu Tapatalka

Share this post


Link to post
Share on other sites

U mnie ciezko zapala jak postoi, i slychac wyraznie ze cos tam jest nie halo. A patrzac z gory na rozrusznik widac ze miedzy obudowa a silnikiem wystaje jakas cienka blaszka, wygląda mi to na uszczelke. Bez kanalu nic zatem nie zrobie. Pozostaje zawiezc do mechanika.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tam jest taka blaszka mocowanie jakiś przewodów klimy chyba więc tak musi być

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_tongue.png" alt=":P" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/tongue@2x.png 2x" width="20" height="20"> ale no jak ciężko pali to trzeba naprawić

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_tongue.png" alt=":P" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/tongue@2x.png 2x" width="20" height="20"> a i bez kanału da radę zrobić ją wykienialem bez kanału jeśli mowa o 1.9 150kucy

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

1.9 120 czyli dt wychodzi górą pięknie

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pisze z tel i nie widzę czy kolega ma auto wpisane w profilu.

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_tongue.png" alt=":P" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/tongue@2x.png 2x" width="20" height="20"> no DTH też góra wyjdzie

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_tongue.png" alt=":P" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/tongue@2x.png 2x" width="20" height="20">

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...