Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

mentorsct

Piasty tylnych kół.

Recommended Posts

Witam.

Wydaje mi się, że przyszedł czas na wymianę tylnych piast. Jak sobie jadę powyżej 60km/h słysze takie szybkie łup łup łup łup łup. Zamieniałem koła miejscami i nadal to samo. Przyznam szczerze, że nie jestem pewien czy to prawa czy lewa tylna piasta. Auto ma przejechane 192 000 km, z czego 30 tys zrobiłem ja w rok. Przeglądałem dostępne piasty na allegro, nie chcę takiej za 100zł też. Kilka razy już kupowałem cześci w pewnym sklepie z łodzi, który zajmuje się asortymentem zamienników jak i oryginałów do opla. Pan zaproponował mi piastę w cenie 230zł firmy DriveShaft Parts. Wiem, że oryginał to FAG. Dlatego poszukałem na necie i najniższą cenę jaką mi oferowali za FAG to 318zł. Pytałem o jakość tego DriveShaft to koleś napisał, że to bardzo dobrej jakości piasty, a DriveShat to firma produkująca przeguby do aut terenowych. Na piastę dają rok gwarancji bez limitu kilometrów. Dodatkowo wszedłem na stronkę

Please login or register to see this link.

gdzie tez handlują częściami DriveShaft i koleszka tez pisał, że to najwyższej jakości towar. Zraził mnie fakt, że produkowany w Azji. Koleś tez dodał ze FAG będzie 2 razy droższy, a raczej dwa razy dłużej ta piasta nie pojeździ.

Co radzicie? Może ktoś wymieniał już piasty, ma jakieś rozeznanie.

Dzięki za odpowiedź.

Pozdrawiam.

Share this post


Link to post
Share on other sites

witaj.

kolego Fag to FAG, a inne to loteria. dawno temu kupiŁem na tył zamiennik tańszy Max Gir czy jakoś tak się to nazywało, niby mam ją już 5 rok, ale teraz poszedłbym w coś lepszego bo zaczyna sobie szumieć, jakieś 3 lata temu zaliczyłem pozimową dziurę w drodze i wtedy kypiłem właśnie FAG, ale to z przodu. nie wiem jak teraz, ale kiedyś tylne piasty były droższe od przednich, do tej pory nie wiem dlaczego.

a skoro robisz 30 tysi w w rok, to tym bardziej polecam coś lepszego, bo ja tyle to przez 3 lata nie zrobię.

pozdrawiam

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja mam tylne TRW. Poprzedni właściciel na takie wymienił bo niby byle ori zużyte a okazało się ze to tylko amorki były do wymiany:)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja w lutym montowałem amorki SACHS 300 063 takie jak w katalogu są. Więc chyba się nie zużyły przez te 20 tys km.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...