Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

mentorsct

Piasty tylnych kół.

Polecane posty

Witam.

Wydaje mi się, że przyszedł czas na wymianę tylnych piast. Jak sobie jadę powyżej 60km/h słysze takie szybkie łup łup łup łup łup. Zamieniałem koła miejscami i nadal to samo. Przyznam szczerze, że nie jestem pewien czy to prawa czy lewa tylna piasta. Auto ma przejechane 192 000 km, z czego 30 tys zrobiłem ja w rok. Przeglądałem dostępne piasty na allegro, nie chcę takiej za 100zł też. Kilka razy już kupowałem cześci w pewnym sklepie z łodzi, który zajmuje się asortymentem zamienników jak i oryginałów do opla. Pan zaproponował mi piastę w cenie 230zł firmy DriveShaft Parts. Wiem, że oryginał to FAG. Dlatego poszukałem na necie i najniższą cenę jaką mi oferowali za FAG to 318zł. Pytałem o jakość tego DriveShaft to koleś napisał, że to bardzo dobrej jakości piasty, a DriveShat to firma produkująca przeguby do aut terenowych. Na piastę dają rok gwarancji bez limitu kilometrów. Dodatkowo wszedłem na stronkę

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć link

gdzie tez handlują częściami DriveShaft i koleszka tez pisał, że to najwyższej jakości towar. Zraził mnie fakt, że produkowany w Azji. Koleś tez dodał ze FAG będzie 2 razy droższy, a raczej dwa razy dłużej ta piasta nie pojeździ.

Co radzicie? Może ktoś wymieniał już piasty, ma jakieś rozeznanie.

Dzięki za odpowiedź.

Pozdrawiam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

witaj.

kolego Fag to FAG, a inne to loteria. dawno temu kupiŁem na tył zamiennik tańszy Max Gir czy jakoś tak się to nazywało, niby mam ją już 5 rok, ale teraz poszedłbym w coś lepszego bo zaczyna sobie szumieć, jakieś 3 lata temu zaliczyłem pozimową dziurę w drodze i wtedy kypiłem właśnie FAG, ale to z przodu. nie wiem jak teraz, ale kiedyś tylne piasty były droższe od przednich, do tej pory nie wiem dlaczego.

a skoro robisz 30 tysi w w rok, to tym bardziej polecam coś lepszego, bo ja tyle to przez 3 lata nie zrobię.

pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ja mam tylne TRW. Poprzedni właściciel na takie wymienił bo niby byle ori zużyte a okazało się ze to tylko amorki były do wymiany:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ja w lutym montowałem amorki SACHS 300 063 takie jak w katalogu są. Więc chyba się nie zużyły przez te 20 tys km.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do rozmowy

Możesz pisać i zarejestrować się później. Jeśli masz konto,Zaloguj się teraz, aby publikować na swoim koncie.

Gość
Odpowiedz...

×   Wklejony jako tekst z formatowaniem.   Wklej jako zwykły tekst

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Twój link będzie automatycznie osadzony.   Wyświetlać jako link

×   Twoja poprzednia zawartość została przywrócona.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz wkleić zdjęć bezpośrednio. Prześlij lub wstaw obrazy z adresu URL.


  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Utwórz nowe...