Jump to content
XXX ZLOT

NOWY TEMAT - NOWY OŚRODEK

ZAPRASZAMY DO REZERWACJI

https://forum.vectraklub.pl/forum/329-xxx-zlot-vkp-20-23062019/

 

 

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Sign in to follow this  
Gawin

brak ładowania a sterowanie gazem żarzy sie

Recommended Posts

Mam problem wczoraj umarł mi aku i nie myślac za długo wymieniłem go na nowy (stary rozciekł sie). Teraz okazuje sie, że po wymianie akumulatora nie ma ładowania a kontrolki od gazu delikanie sie żarzą. Teraz sam juz nie wiem co sie dzieje może ktoś ma jakieś pomysły? Pozdrawiam

Share this post


Link to post
Share on other sites

co znaczy nie ma ładowania ? nie ma kontrolki czy napięcie poniżej 14 V ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

byłem u elektryka powiedział, że alternator nie ładuje. Nie widziałem pomiaru a i kontrolka świeci od ładowania

Edited by Gawin

Share this post


Link to post
Share on other sites

to weź miernik i sprawdź jak ci aku padło to pewnie altek do regenarcji

Share this post


Link to post
Share on other sites

skoro byłeś u elektryka to czego oczekujesz od nas albo regulator albo alternator do wymiany elektryk nic nie zasugerował?

Share this post


Link to post
Share on other sites

sugerował ze mam sobie jechać bo dużo roboty ma

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20"> a ja sie tylko zastanawiam skad te żarzenie sie kontrolki gazu

Share this post


Link to post
Share on other sites

A kable na klemie + na pewno Ci dobrze kontaktują, nic tam nie naderwałeś wyciągając akumulator ?

Odpal go i poruszaj kablami na klemie + może zaskoczy, koniecznie też trzeba sprawdzić napięcie ładowania, bo jak padł regler w altku to będziesz miał nawet 16-17V przy 3-4 tyś obrotów i kolejny aku usmażysz.

Share this post


Link to post
Share on other sites

sprawdziłem napiecie i nie przekracza 12.4 nawet przy wysokich obrotach silnika

Share this post


Link to post
Share on other sites

sprawdź okablowanie i punkty masowe przeczyść klemy i wszystkie styki , sprawdź przewód między +klemą a altkiem

Share this post


Link to post
Share on other sites

udało się po wymianie alternatora wszystko wróciło do normy dzieki za pomoc

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...