Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

Zaloguj się, aby obserwować  
Gawin

brak ładowania a sterowanie gazem żarzy sie

Polecane posty

Mam problem wczoraj umarł mi aku i nie myślac za długo wymieniłem go na nowy (stary rozciekł sie). Teraz okazuje sie, że po wymianie akumulatora nie ma ładowania a kontrolki od gazu delikanie sie żarzą. Teraz sam juz nie wiem co sie dzieje może ktoś ma jakieś pomysły? Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

co znaczy nie ma ładowania ? nie ma kontrolki czy napięcie poniżej 14 V ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

byłem u elektryka powiedział, że alternator nie ładuje. Nie widziałem pomiaru a i kontrolka świeci od ładowania

Edytowano przez Gawin

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

to weź miernik i sprawdź jak ci aku padło to pewnie altek do regenarcji

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

skoro byłeś u elektryka to czego oczekujesz od nas albo regulator albo alternator do wymiany elektryk nic nie zasugerował?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

sugerował ze mam sobie jechać bo dużo roboty ma

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20"> a ja sie tylko zastanawiam skad te żarzenie sie kontrolki gazu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

A kable na klemie + na pewno Ci dobrze kontaktują, nic tam nie naderwałeś wyciągając akumulator ?

Odpal go i poruszaj kablami na klemie + może zaskoczy, koniecznie też trzeba sprawdzić napięcie ładowania, bo jak padł regler w altku to będziesz miał nawet 16-17V przy 3-4 tyś obrotów i kolejny aku usmażysz.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

sprawdziłem napiecie i nie przekracza 12.4 nawet przy wysokich obrotach silnika

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

sprawdź okablowanie i punkty masowe przeczyść klemy i wszystkie styki , sprawdź przewód między +klemą a altkiem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

udało się po wymianie alternatora wszystko wróciło do normy dzieki za pomoc

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do rozmowy

Możesz pisać i zarejestrować się później. Jeśli masz konto,Zaloguj się teraz, aby publikować na swoim koncie.

Gość
Odpowiedz...

×   Wklejony jako tekst z formatowaniem.   Wklej jako zwykły tekst

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Twój link będzie automatycznie osadzony.   Wyświetlać jako link

×   Twoja poprzednia zawartość została przywrócona.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz wkleić zdjęć bezpośrednio. Prześlij lub wstaw obrazy z adresu URL.

Zaloguj się, aby obserwować  

  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Utwórz nowe...