Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

skins81

Display TestMode Radio NCDC2013

Polecane posty

Witam

Chciałem potwierdzić czy dobrze wszystko opisałem na tym wyświetlaczu w ukrytym menu Display TestMode samochód to Vectra C 2.2 z 2003r Radio : Siemens NCDC2013

Mam małe zastrzeżenie czy napięcie akumulatora które pokazuje 10,5 jest dobrze opisane, czy to na pewno jest to.

Bo jak sprawdzam miernikiem ładowanie akumulatora to pokazuje mi 14.4V a na wyświetlaczu w komputerze 10,5V

Jeżeli ktoś ma uwagi, coś się nie zgadza proszę pisać.

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

nie wiem co tam jest na displayu ale napięcie ładowania (silnik pracuje) to nie to samo co napięcie akumulatora (silnik nie pracuje)

w każdym razie 10,5 to za mało na jedno i na drugie


ładowanie powinno być ok. 14 a napięcie aku ok. 12

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

jeśli chodzi o napięcie ładowania też mam 10,5 V na poprzednim było normalne

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Zgodzę się z tobą, gdzieś na forum przeczytałem że właśnie to 10,5 to wskazanie ładowania akumulatora(napięcie akumulatora) I troszeczkę mi się to nie zgadza.

Bo jak mierze miernikiem akumulator to pokazuje mi 12V ( wyłączony silnik) a jak zapalę to pokazuję mi 14,4V

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

ja już też gdzieś widziałem screeny z tym 10,5 - więc to nie tylko u Ciebie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

ciekawe czemu tak się dzieje

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_mysli.gif" alt=":mysli:">

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

może to nie jest napięcie aku... chociaż niektórzy pisali że w tym miejscu mają ok. 12

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Mam jeszcze jedno pytanie, tam gdzie pokazuje ESP (ON)

Czy podczas jazdy komuś się zmieniło na OFF , bo powiem że mam tak czasami, podczas jazdy wyłącza mi się na OFF.

I nie wiem czy to też odpowiada za ESP .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

wedlug mnie te trzy parametry off to 3 stopnie wentylatorów

Zubek te 10,5 to napewno jest ładowanie jak pisałem w poprzednim CID mialem normalne ładowanie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Tu jest więcej w tematach:

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć link

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć link

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do rozmowy

Możesz pisać i zarejestrować się później. Jeśli masz konto,Zaloguj się teraz, aby publikować na swoim koncie.

Gość
Odpowiedz...

×   Wklejony jako tekst z formatowaniem.   Wklej jako zwykły tekst

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Twój link będzie automatycznie osadzony.   Wyświetlać jako link

×   Twoja poprzednia zawartość została przywrócona.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz wkleić zdjęć bezpośrednio. Prześlij lub wstaw obrazy z adresu URL.


  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Utwórz nowe...