Jump to content
XXX ZLOT

NOWY TEMAT - NOWY OŚRODEK

ZAPRASZAMY DO REZERWACJI

https://forum.vectraklub.pl/forum/329-xxx-zlot-vkp-20-23062019/

 

 

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

skins81

Display TestMode Radio NCDC2013

Recommended Posts

Witam

Chciałem potwierdzić czy dobrze wszystko opisałem na tym wyświetlaczu w ukrytym menu Display TestMode samochód to Vectra C 2.2 z 2003r Radio : Siemens NCDC2013

Mam małe zastrzeżenie czy napięcie akumulatora które pokazuje 10,5 jest dobrze opisane, czy to na pewno jest to.

Bo jak sprawdzam miernikiem ładowanie akumulatora to pokazuje mi 14.4V a na wyświetlaczu w komputerze 10,5V

Jeżeli ktoś ma uwagi, coś się nie zgadza proszę pisać.

Please login or register to see this image.

Share this post


Link to post
Share on other sites

nie wiem co tam jest na displayu ale napięcie ładowania (silnik pracuje) to nie to samo co napięcie akumulatora (silnik nie pracuje)

w każdym razie 10,5 to za mało na jedno i na drugie


ładowanie powinno być ok. 14 a napięcie aku ok. 12

Share this post


Link to post
Share on other sites

jeśli chodzi o napięcie ładowania też mam 10,5 V na poprzednim było normalne

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

Zgodzę się z tobą, gdzieś na forum przeczytałem że właśnie to 10,5 to wskazanie ładowania akumulatora(napięcie akumulatora) I troszeczkę mi się to nie zgadza.

Bo jak mierze miernikiem akumulator to pokazuje mi 12V ( wyłączony silnik) a jak zapalę to pokazuję mi 14,4V

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja już też gdzieś widziałem screeny z tym 10,5 - więc to nie tylko u Ciebie

Share this post


Link to post
Share on other sites

ciekawe czemu tak się dzieje

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_mysli.gif" alt=":mysli:">

Share this post


Link to post
Share on other sites

może to nie jest napięcie aku... chociaż niektórzy pisali że w tym miejscu mają ok. 12

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mam jeszcze jedno pytanie, tam gdzie pokazuje ESP (ON)

Czy podczas jazdy komuś się zmieniło na OFF , bo powiem że mam tak czasami, podczas jazdy wyłącza mi się na OFF.

I nie wiem czy to też odpowiada za ESP .

Share this post


Link to post
Share on other sites

wedlug mnie te trzy parametry off to 3 stopnie wentylatorów

Zubek te 10,5 to napewno jest ładowanie jak pisałem w poprzednim CID mialem normalne ładowanie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tu jest więcej w tematach:

Please login or register to see this link.

Please login or register to see this link.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...