Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

Zaloguj się, aby obserwować  
ksysiek

Czy to pora na uszczelkę pod głowicą x20xev

Polecane posty

Witam

Od tygodnia mam chyba problem z chłodzeniem i ogrzewaniem auta.

Mam vectre od 6lat jak ja kupiłem to od tamtej pory auto nawet w zimę po odpaleniu na postoju 3min potem przejechaniu 2km grzalo, az sąsiad zdziwiony pytał co tak szybko cieple powietrze leci.

Płyn był dwa razy już wymieniany 6lat temu i drugi raz dwa lata temu. Kilku dni temu zobaczylem że jest jakis ubytek dolałem litr. Na drugi dzien jadac do pracy patrze po 8km nieprzełacza sie na gaz a temp. skacze 80-85st. Potem jak sie przełączył to nie bylo ogrzewania tylko zimniejsze powietrze .Stanalem zlapal na postoju 98st ale nie grzeje odpuścił termostat i poszło ciepłe powietrze.

Na drugi dzień odpowietrzylem na odkreconym korku zbiorniczka nagrzałem go do włączenia wentylatora i wlączyłem nawiew jak termostat puścił to dolałem i tak ze dwa razy. Teraz poziom jest prawidłowy ale rano patrze a wąż co idzie do termostatu jest zassany jak by go zgniutł ręką. Wymieniłem termostat i korek zbiorniczka ,ale to nic nie dało bo ogrzewanie i nagrzewanie skacze raz jest raz nie. Jak odkrecam korek na rozgrzanym to plyn podchodzi prawie pod niego, ale nie wylewa się.. wąż jak robi sie twardy to z korka uchodzi powietrze i wraca do normy .Od pół roku raz na 10 zapaleń trzeba długo kręcić do tego dzisiaj przy odpaleniu z rana słychać jeszcze było jakieś klekotanie jak w dislu chyba popychacz bo na wtrysk to za głośno.

Moc ma jak miał nie dymi z rury. Czy przyszła pora na uszczelkę głowicy x20xev 99r klima sedan 220tyś .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Pod korkiem od wlewu oleju, lub na bagnecię nie ma mazistej substancji przypominającej majonez?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

zawór 3 drożny też sprawdź

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Do sprawdzenia UPG polecam taki wynalazek

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć link

To w 100 % rozwieje twoje wątpliwości

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wynalazek zamowiłem.

Substancji brak.

Czy z uszkodzoną upg mozna jezdzić? Zanim przyślą miernik do miezenia to minie ze 3dni dziennie 70km robię.

Czy zawór trójdroźny może byc winien to jest chyba obieg mały?

Dzisiaj jadąc temp. Cały czas 78-83 zimnawe piwietrze nawiewało.

Wynalazek pokazał uszczelkę.

Edytowano przez ksysiek

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Czy z uszkodzoną upg mozna jezdzić? Można , właśnie czytam artykuł w Motorze i redakcja tej gazety jezdził 23 tyś km z uszkodzona UPG.

Teraz jeszcze sprawdz tester w innym aucie:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

W dieslu sprawdzałem i ok.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

hehehe......................no w sumie...można

a potem już tylko motor wymienić

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Czy po wymianie uszczelki, uszczelniaczy regulować lpg stag4?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Miałem tak właśnie ok 3 lat temu. Ubywało mi płynu ok szklanka na 2-3 dni i za cholerę nie wiedziałem gdzie i skąd.

Okazało się że zaworem pociekało tak że od razu odparowywało

P.S. wąż zassany a Ty od razu termostat zmieniasz ?

Nie masz stanu płynu - nie masz ogrzewania.

Jak masz temperaturę na silniku ok więcej jak minimum i nie leci ciepłe powietrze to sprawdź nagrzewnicę - jeśli zimna to sprawdź jak wyżej zawór trójdrożny ( nowy zaledwie 30 zł ) i przede wszystkim podciśnienia idące do niego pod warunkiem że nic nie strzeliło w konsoli regulacji, panelu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

A czy uszkodzona uszczelka może powodować wycieki oleju ??? Miałem przygodę ze zniknięciem płynu chłodniczego. Po dolaniu za jakiś czas sprawdziłem poziom oleju i za cholerę nie jestem w stanie określić jego stanu... niby na krawędzi bagnetu jest potem jakby sucho i dalej za znacznikiem max znowu się zaczyna aż brudzi metalowy pręt bagnetu za końcówką tą brązową. Pod korkiem brak białych mazi nic nie śmierdzi, płyn w zbiorniczku wyrównawczym co prawda śmierdzi jakąś taką lekką spalenizną ale nie widzę w nim oleju. Nawiew działa poprawnie ciepłe zimne powietrze leci. Silnik pracuje normalnie ... ;/ wstawię może fotke bagnetu z edycją w jakimś programie graficznym to dokładnie pokaże jak to wygląda.

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć link

obrazek pożyczony z forum i edytowałem w paint te kropki to ślady oleju u mnie jak to mniej wiecej wygląda albo ja jestem zwyczajnie ślepy nie i mogę odczytać ilości oleju ;/

Edytowano przez MichałR

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do rozmowy

Możesz pisać i zarejestrować się później. Jeśli masz konto,Zaloguj się teraz, aby publikować na swoim koncie.

Gość
Odpowiedz...

×   Wklejony jako tekst z formatowaniem.   Wklej jako zwykły tekst

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Twój link będzie automatycznie osadzony.   Wyświetlać jako link

×   Twoja poprzednia zawartość została przywrócona.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz wkleić zdjęć bezpośrednio. Prześlij lub wstaw obrazy z adresu URL.

Zaloguj się, aby obserwować  

  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Utwórz nowe...