Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

jamelmar

Stuki w silniku 1.8 FILM :)

Polecane posty

Witam

Wiem ze problem pojawiał sie na forum, lecz zamieszczam mój przykład z filmem

Chce abyscie poradzil mi co to sa z stuki i jak sie ich pozbyć.

Kolektor zaspawany

popychacze wymienione

Pozostaja wtryski badz kolektor dolotowy

Stuki zaczynaja sie w górnej czesci silnika czas na filmie 0:30

Film

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

napisz jeszcze

który to rok

jak silnik ile ma najechane

i jakim zalałeś olejem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

rocznik 2001

silnik Z18XE 125km

przebieg 195 000 na liczniku ale faktycznie ma ok 295 000 (sprawdzone w serwisie opla)

olej Valvoline Max Life 10/40 (na innych olejach zachowuje sie tak samo)

Dodam że auto nie bierze ani grama oleju

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Mi to jednak wygląda na popychacze, może któryś był felerny ?

mierzyłeś kompresje ? Na ciepłym silniku się wycisza czy tak samo stuka ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Popychacze zostały wszystkie wymienione

Kompresja równa, na ciepłym silniku tak samo...

slyszałem ze moze to byc kolektor dolotowy i jakies w nim klapki, badz uszkodzony wtryskiwacz paliwa gdyz czasami zdaza sie zakrecic dłuzej aby odpalił

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Klepanie klapek regulujących długość dolotu można przynajmniej w x18xe1 ( w zasadzie niemal to samo co Z18) wyeliminować odpinając jeden wężyk podciśnienia (znajduje się od tyłu i dołu kolektora) i zaślepienie go śrubką. Klapki te są sterowane podciśnieniem i po takim zabiegu ustawiają się z tego co pamiętam w pozycji dłuższego kanału dolotu. W zasadzie najlepszy byłby stetoskop by nie strzelać.

Edytowano przez tomoomt82

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Czyli w takim wypadku co mam z zrobic? Nakierujcie mnie ktore to wezyki. Czyli w 100% winny jest kolektor doltowy?

widze ze nikt nie ma pomysłu.. ;(

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

mogłbys mnie nakieowac ktore to węzyki?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do rozmowy

Możesz pisać i zarejestrować się później. Jeśli masz konto,Zaloguj się teraz, aby publikować na swoim koncie.

Gość
Odpowiedz...

×   Wklejony jako tekst z formatowaniem.   Wklej jako zwykły tekst

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Twój link będzie automatycznie osadzony.   Wyświetlać jako link

×   Twoja poprzednia zawartość została przywrócona.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz wkleić zdjęć bezpośrednio. Prześlij lub wstaw obrazy z adresu URL.


  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Utwórz nowe...