Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

Zaloguj się, aby obserwować  
Cygal

Padająca elektryka

Polecane posty

Witam wszystkich.

Mam pewien problem od jakiegoś czasu. Odkąd auto kupiłem (ok. 2,5 roku temu) występują problemy z elektryką.

Od początku nie działała szyba z tyłu po prawej stronie, oraz tempomat, czym się nie przejmowałem.

Później wystąpiły problemy z zapalaniem po dłuższym postoju. Wszystko było sprawdzane przez mechanika i wszystko było sprawne.

Kilka miesięcy temu robiona była regeneracja wtryskiwaczy i alternatora. Po tym zaczęły się po kolei psuć różne rzeczy.

Najpierw padło elektryczne sterowanie lusterkiem po stronie kierowcy (po stronie pasażera działa), później światła postojowe a następnie dźwięk ostrzegawczy (np. przy otworzeniu drzwi podczas jazdy). Do tego od czasu do czasu zapala się żółta kontrolka z żarówką (wstawię na końcu posta obrazek) i zaczyna się jakieś testowanie świateł. Na panelu wyświetla się kolejno: światła postojowe > kierunkowskaz > światła mijania > światła drogowe... i tak jakby auto chciało przeprowadzić jakiś test świateł, ale gdy on trwa to lewy przedni kierunkowskaz nie działa.

Jeszcze co zauważyłem to czasami po odpaleniu zimnego silnika pojawia się czerwona kontrolka akumulatora dopóki nie przygazuję. Jak się domyśliłem nie ma wtedy ładowania (sprawdzałem woltomierzem i pokazuje wtedy ok. 11,5V na odpalonym silniku). Gdy kontrolka zgaśnie, napięcie od razu wzrasta do 13,5V i takie się utrzymuje cały czas. Co mnie martwi, to że klema minusowa się strasznie nagrzewa. Po kilku minutach chodzenia silnika nie można dotknąć klemy tak się nagrzewa.

I teraz moje pytanie. Czy komuś przytrafiły się podobne usterki? Gdzie mogę szukać przyczyny? Dodam, że akumulator był wymieniany około rok temu chociaż wydaje mi się że był dobry skoro z tym akumulatorem występują podobne problemy.

Obrazek:

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć link

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Po pierwsze alternator do roboty bo ktoś lipnie go zrobił

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Masy nie masz. Zacisk w klemie nie łączy, dlatego się grzeje. Nalej grubo kontakt po przewodzie oraz zaklep ją.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dzięki. Problem rozwiązany.

Wystarczyło wymienić klemę. Nawet ładowanie wzrosło do 13,9 V

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

Można zamknąć i do archiwum.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do rozmowy

Możesz pisać i zarejestrować się później. Jeśli masz konto,Zaloguj się teraz, aby publikować na swoim koncie.

Gość
Odpowiedz...

×   Wklejony jako tekst z formatowaniem.   Wklej jako zwykły tekst

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Twój link będzie automatycznie osadzony.   Wyświetlać jako link

×   Twoja poprzednia zawartość została przywrócona.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz wkleić zdjęć bezpośrednio. Prześlij lub wstaw obrazy z adresu URL.

Zaloguj się, aby obserwować  

  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Utwórz nowe...