Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

Isztar

Vectra C 1.8 122km / 1.8 140km

Polecane posty

Witam wszystkich forumowiczów

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">
Planuję zakup VC z silnikiem 1.8 - moc w zależności od znalezionego egzemplarza i rocznika. (budżet to 20tys)
Na wstępie chciałbym zapytać czy ktoś nie ma żadnych namiarów na kogoś kto sprzedaje w Radomiu lub okolicy

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_mysli.gif" alt=":mysli:">

Moją nową Vectre chciałbym po jakiś czasie wyposażyć w instalację LPG. I tutaj pytanie do osób które znają się na rzeczy... jakie podzespoły są najlepsze na dzień dzisiejszy do założenia instalacji LPG (chciałbym zacząć szukać odpowiedniego zakładu).
Słyszałem że wtryski Hanna zielone tylko czy do każdego silnika zielone?

Znalazłem takie info na stronie która zakłada instalacje LPG:

Wtryskiwacze HANA występują w 3 rodzajach w zależności od wydajności:

- dla pojemności silnika 800cc ~ 1,200cc (130 ± 1.5 litra/min) - kolor czarny

- dla pojemności silnika 1,300cc ~2,000cc (154 ± 1.litra/min) - kolor czerwony

- dla pojemności silnika 2,000cc ~5,400cc (175 ± 1.litra/min) - kolor zielony

Jak to będzie z Vectra 1.8 ? Jeśli ktoś się zna na rzeczy to proszę o rozpiskę najlepszych komponentów pod lpg

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_ok.gif" alt=":ok:">

Z góry dziękuje wszystkim za odpowiedź.
Przyczyniacie się że Vectrunia będzie piękna i zdrowa

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_biggrin.png" alt=":D" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/biggrin@2x.png 2x" width="20" height="20"> :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Tak naprawdę to wszystko zostało już napisane... Czy na tym forum czy na lpg-forum - wystarczy poszukać. A zastanawia mnie, że jeszcze auta nie kupiłeś, a już się martwisz, by po jakimś czasie jakie wtryski wsadzić ?

1.8 140km to tylko polift - zapomnij za 20.000 zł.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Kupi kupi

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć link

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

reset - nie martwie się a chciałbym zrobić początkowy kosztorys ile taka instalacja będzie kosztowała u mnie w mieście... także nie wiem w czym widzisz problem?

I widziałem sporo ofert 1.8 140km w granicach poniżej 20tys - wiadomo rozrzucone po całej Polsce ale jednak są, a nóż może trafi się gdzieś w okolicy

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Jak nie dozbierasz kasy albo przejdziesz na przedlifta to ta twoja Vectrunia będzie po powodzi albo ściągana z przystanku. Albo limit kredytowy sobie otworzysz u mechanika

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_ok.gif" alt=":ok:">

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Właśnie to dobra oferta

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

silnik lepszy do zagazowania a przy okazji buda poliftowa

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

To rozumie, bo to jest rozsądne, ale nie w w/w przypadku. Bo:

a) zanim uda mu się kupić zadbane auto - strzelam za rok - już inne wtryski będą lepsze niż Hana i ich klasie cenowej

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_cool.png" alt="B)"> kupi szybko auto - to będzie miał pilniejsze wydatki

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nie rozumiem co takiego super jest w wtryskach HANA... Może do 2.0 t to ma sens ale do 1,8 czy to 122 KM czy 140 KM nie widzę sensu żeby zakładać droższe. Mam valteka w 1.8 125 KM, w 2.0 136 KM a znajomy ma w 1.8 140 KM i nie widzę problemu. gadałem ze znajomym gazownikiem i powiedział to samo, że to tylko wyższa cena a sens zakładania HANY czy BRC jest dopiero przy mocniejszych silnikach.

A to, że najpierw liczy koszty a potem bierze się za kupno uważam za słuszne bo potem pojawia się rozczarowanie i nie przespane noce bo nie wiadomo skąd kasę wziąć na części. Lepiej od razu się przygotować i być świadomym.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Ja bym na Twoim miejscu wywalil valteki poki jeszcze Ci chodzi silnik. Kupilem auto zagazowane juz gazownik tak zachwalal te valteki ze malo sie nie oplul. Po roku wypalone gniazda zaworow wylotowych i zawor wygladajacy jakby go ktos obgryzl. Okazuje sie ze szare valteki lubia przelewac i ogolnie sa do d...u mnie skonczylo sie remontem silnika.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nie wypowiem się na temat szarych valteków. Ale mam czerwone i niebieskie. Czerwone są jeszcze świeże ale niebieskie już zrobiły sporo km i nie narzekam, następne auto też będzie na valtekach. Wypalone gniazda to albo wada fabryczna albo tak gazownicy się popisali. Każdy gazownik zachwala to na czym najlepiej zarobi chyba, ze sie go dobrze zna to jest szansa, że podpowie dobrze. Ja mam zaprzyjaźnionego gazownika i ani chwalił ani narzekał na valteki. Stwierdził tylko, że Hany mają sens przy większej mocy rzędu 200 KM lub przy turbo co ja sam uważam za prawdziwe. Ale ile ludzi tyle opinii.

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Podepne się pod temat.

Posiadam Vectre C po lifcie z końca 2005 r. silnik Z18XE 122 KM od 4 lat.

Po zakupie zainstalowałem gaz ...... i jestem bardzo zadowolony. Gaz firmy STAG i Valteki te czerwone. Ogólnie autem zrobiłem już 150 tyś.a licznik wskazuje 300tyś. Zdecydowanie polecam ten silnik 122KM. Przez okres użytkowania auta praktycznie żadnych usterek. Formuła 1 to to nie jest ale jak się dobrze wkręci to idzie jak dzik w kapuście

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_tongue.png" alt=":P" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/tongue@2x.png 2x" width="20" height="20">. Polecam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

@sojus Nieuzasadniona wypowiedź. Ale przecież HANA rządzi a valtek to g..no. Nawet wypalona.

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_biggrin.png" alt=":D" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/biggrin@2x.png 2x" width="20" height="20">

@bodek420 czerwone są cichsze ale i wolniejsze więc na starcie trochę słabsze. VC (przynajmniej u mnie) na początku się ładnie zbiera (w porównaniu do innych silników tej mocy i tej pojemności) a potem słabnie więc czerwone tu akurat to nie najlepszy wybór ale nie najgorszy co do valteków skoro tyle km zrobiłeś.

Niektórzy zawsze będą ubóstwiać HANE i wmawiać to innym nawet gdy przyjdzie im wymienić je za kilka razy większą kwotę.

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20"> Ale co kto lubi.

Edytowano przez Kamillo0

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

A po co wstawiać gaz i marnować silnik? Dane z wczoraj 7,3 benzyny na 100 km w cyklu mieszanym przy prędkości poza miastem w granicach średnio 140 km,a w mieście non stop w korkach w VC 1,8 140 KM 2006 rok hatchback. Raptem oszczędziłbym 10 zł na gazie. A przy koszcie 2800 za instalację, plus zmniejszony bagażnik, częstsze przeglądy czy gra jest warta świeczki? No chyba ze ktoś wali z 50 tyś rocznie to może i tak.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

To kolego policz jakie Ci wyjdzie spalanie - 740 km na 55 litrach benzyny z czego 400 km to trasa, 340 miasto, korki i światła. Dodam, że trasa to 5 oso na pokładzie + pełny bagażnik, więc z lekka obciążona troszkę Vectra była. Co do wyboru dobrej instalacji jak słyszę, że za 2200 jest super a i za 2800 jest też extra to troszkę to dziwi. Nie odradzam broń boże LPG bo miałem w kliku autach, i gdybym miał spalanie na poziomie 9-10 litrów to pewnie też do VC bym założył.

A co do wymiany oleju na benzynie co 10 tyś km to kwestia sumienia każdego z nas.

Edytowano przez Karmoz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

W cyklu mieszanym 7.3 - ok na trasie tak i nie przy 140 - jechałem na ostatnie święta z Anglii do PL VC 1.8 140KM i nie uwierzę ze przy 140 spalanie bedzie 7.3

To kolego policz jakie Ci wyjdzie spalanie - 740 km na 55 litrach benzyny z czego 400 km to trasa, 340 miasto, korki i światła. Dodam, że trasa to 5 osób na pokładzie + pełny bagażnik, więc z lekka obciążona troszkę Vectra był

Edytowano przez Karmoz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Przegląd robisz pierwszy po 5 tys, potem już samemu. Bo Chyba takie rzeczy jak filtr umiesz wymienić więc po co ten przegląd a jak widzisz coś niepokojącego co też raczej sam potrafisz zauważyć to wtedy jedziesz do gazownika. Dodatkowa sprawa, że przegląd to koszt 20-50 zł (przynajmniej u mnie) więc żaden koszt przy takiej oszczędności.

nawet te 10 zł w skali roku robi różnicę ale co kto lubi. Nie każdy musi mieć auto w gazie.

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

Cena zależy od rejonu, od części i od gazownika. Jeden za to samo weźmie więcej drugi mniej jak to w każdej dziedzinie bywa. Co do części. Jak już wspomniałem przy autach o mocy do 150 KM bez turbiny myślę, że valteki to dobry i nie drogi wybór a sensu dopłacania do hany a tym bardziej do brc nie widzę i wtedy cena nie wzrasta. Ale tu już są zdania podzielone i niech sobie każdy montuje co chce byle przy tym nie oczerniał wszystkiego wkoło.

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Z tego co napisałeś wynika, ze w VB miałeś/masz valteki. Źle napisałeś czy sam sobie zaprzeczasz?

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_mysli.gif" alt=":mysli:">

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Brak jednego słowa a wszystko wyjaśnia. To gratuluję szczęścia bo ja na valteki nie narzekam i kolejne też będą na valtekach.

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam . u mnie w Z18XE tez są te czerwone zaworki , które mi się nie podobają i działają w komplecie z stag300 . Montaż był przy 104t. i dziś przy ok.300t. na zimnym silniku tak trochę olejem zalatuje z wydechu . Spalanie na 41L. lpg = 400-465 km + pb na podpałkę .

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_mysli.gif" alt=":mysli:">

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Czerwone zaworki to nie znaczy, że to na pewno valtek ale co by nie było to prawie 200 tysi na gazie i jednych wtryskach wiec tylko się cieszyć z takiego wyniku.

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_ok.gif" alt=":ok:"> Jeśli oczywiście wszystko jest dobrze.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Uzasadnij wypowiedz. Tylko nie pisz że znajomy znajomego powiedział... U mnie w rodzinie w VB 1.6 16v wytrzymały 80 tys km, potem wymiana na nowe za 118 zł i dalej jazda. Auto sprzedane przy 340 tys Praca silnika przez cały okres idealna.

Teraz rodzice śmigają VC 1.8 122 KM kupiona przy 180 tys, w tej chwili 240 tys i silnik na LPG pracuje tak jak powinien. Oczywiście pod maską VALTEKI czerwone

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

Dla mnie możesz wstawić i złote za 10 000 zł ale nie odradzaj innym bo moim zdaniem w tym temacie nie masz racji.,

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_mysli.gif" alt=":mysli:">

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Szkoda że nie mieszkasz bliżej bo podstawiłbym Ci auto do przetestowania.

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

Ok, są silniki które muszą mieć precyzyjną instalację, i precyzyjny wtrysk. Dla nich niech będą np. wspomniane w dyskusji hany.

Sam wiesz że silniki Opla 16V nie są jakimś cudem techniki, więc Valteki jak najbardziej dają radę.

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_ok.gif" alt=":ok:"> ]

I jezdzi na nich setki, jak nie tysiące zadowolonych ludzi

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Zdania są podzielone. Nie ma co dłużej się spierać bo każdy swoje zdanie ma, ma do niego prawo i przy nim zostanie.

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

Zaśmiecę trochę i zapytam czemu w niektórych tematach są strzałki "pomógł" czy coś takiego a w innych nie? Np w temacie o rozkodowaniu VIN takich strzałek nie ma.

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_mysli.gif" alt=":mysli:">

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Mam pytanie nie koniecznie związane z tematem, ostatnio wpadła mi w ręce książka sam naprawiam vc i tam nie ma wzmianki o 1.8 140 jest tylko 122 KM czy może mi ktoś powiedzieć jaka jest między nimi różnica oprócz tego że 140 jest poliftowy ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Zmienne fazy rozrządu, ma ten poliftowy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do rozmowy

Możesz pisać i zarejestrować się później. Jeśli masz konto,Zaloguj się teraz, aby publikować na swoim koncie.

Gość
Odpowiedz...

×   Wklejony jako tekst z formatowaniem.   Wklej jako zwykły tekst

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Twój link będzie automatycznie osadzony.   Wyświetlać jako link

×   Twoja poprzednia zawartość została przywrócona.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz wkleić zdjęć bezpośrednio. Prześlij lub wstaw obrazy z adresu URL.


  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Utwórz nowe...