Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

giose

Proszę o radę - czy warto pchać się w ten silnik i auto

Polecane posty

Jutro jadę oglądać Vectre 2,2 DTi. Auto ma 273 000 km. Blacharkę ma zrobioną,ogoólnie wydaje się być spoko. TYLKO - właścicielka mówi o zapalającym się check engin i że sprawdzał to mechanik.Stwierdzono że do wymiany jest zawór egr. Ila taka wymiana kosztuje?Cena auta to 6300 do negocjacji.

Zamieszczam linkt do aukcji. Pomóżcie bo nie wiem czy warto jechać.

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć link

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Zderzak przedni prawy także był lakierowany, nie wiadomo jak reszta przodu......

Co do Checka i EGR-u - to nie jest straszny problem. A przebieg.... cóż.... jeżeli jest prawdziwy to moim zdaniem jest ok. Te silniki nie mają jeszcze problemu z takim nalotem. Ale zapytam inaczej - wolałbyś jakby w tej VB było 170 tys km..??? cofniete z 270??(bo to kosztuje 50 zł..

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20"> )

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Znasz kolego chociażby cenę przybliżoną tej całej akcji z EGR-em? Nigdy nie miałem diesla i po prostu boje się tego auta. Nie wiem ile targować na ten egr. Ogólnie zastanawiam się nad silnikiem 2.5 v6 +gaz. Ten rozważam bo jest blisko mnie,ma zdrowe blachy,jest możliwość zamiany na inne autko(ja mam Clio2) i nie musiałbym pokonywać całej Polski.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

mam w domu auto z tym silnikiem i przebieg ok 280tys km, auto dalej jeżdzi normalnie i nic się z nim nie dzieje także polecam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Czytam opinie i więcej jest pozytywnych,chociaż i zdarzają się naprawdę bardzo negatywne. Ale nadal nie dostałem odpowiedzi o ten AGR. Ile wymiana kosztuje? Chcę konkretną sumą krzyknąć przy ewentualnych negocjacjach. Szukałem na internecie ale rozbieżność jest ogromna. Jedni piszą za 1500 a inni że samemu można i za w 200zł się zamknie wymiana. Gdzie prawda?

PS. Bardzo podoba się mi tempo w jakim dostaje od Was tutaj odpowiedzi

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_wink.png" alt=";)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20"> Konkretne forum i konkretni ludzie

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_wink.png" alt=";)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20">

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Po pierwsze - ja bym nie wierzył w to że jest to tylko zawór EGR - gdyby tak było to mechanik lub właściciel wymieniłby to i nie straszył klientów - wymiana to 10 min roboty, koszt zaworu w zależności:

- nowy oryginał wahlera

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć link

- nowy zamiennik jakiejś firmy

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć link

- używany jak najbardziej wystarczy

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć link

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć link

Problem polega na tym, że SAM musisz podpiąć pod kompa i sprawdzic jaki jest KOD błędu - jeśli p0400 (który jest związany z układem podcisnienia i m. in. zaworem EGR) to smiało mozesz brać auto.

Bład związany z pompa wtryskową - to spory wydatek (1500zł - 2200zł) i być moze dlatego chca auto sprzedać. Absolutnie tu nie strasze - silniki same w sobie są pancerne i jest na forum kilku użytkowników którzy maja po 450 000km i więcej i jeżdżą. Wadliwe sa pompy wtryskowe dlatego to musisz sprawdzić!

Auto wygodne, w miare dynamiczne ale jeśli zajechane - to problematyczne jak to w dieslu.

Poza tym przód bity - ewidentnie widac inny odcień lakieru na błotniku i masce, ponad to zderzak jest ze zwykłej wersji a nie 2.2 DTI

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

albo zamiast EGR może zacinać się czujnik podciśnienia N75 jeśli mnie pamięć nie myli ale to też nieproblem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

tylna klapa jakby miala inny odcien i kijowo spasowana ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Dlatego boje się diesla jak ognia. Boje się że trafię zajechany silnik. Sprawdzić nie mam gdzie i jak. Ojciec ma od 3 lat focusa tdci 115kM i to porażka. Wtryski,pompa,turbo itp. A był niby taaaaaki zadbany. Z 2 str słyszałem że jak silnik zadbany to można właśnie jeździć i jeździć. Czuje się rozerwany. Zawsze miałem auto w benzynie. Marzy się mi vectra 2.5 v6+dobry gaz. Zależy mi tylko żeby silnik był zadbany. Blachy itp można naprawić. Naprawa silnika to już problem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

miałem dwa dizle, jeden 2.0 DTI przy sprzedaży miał ponad 260tys i nie miał problemów, drugi był 2.2 DTI i poza skrzynią biegów również nie miałem problemów, sprzedał sie przy przebiegu 216tys chyba i jezdzi do dzis

teraz mam benzyne i w zyciu juz nie zamienie na dizla

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

To samo mówi mój ojciec. Tylko że znowu chciałbym z gazem. Silniki benzynowe,głównie 2.5v6 dobrze znoszą gaz ? Jaka cena byłaby rozsądna za benzynę z gazem np. 2.5 v6,lecz niekoniecznie i przebieg w okolicy 200-250tys przebiegu.

Dałbym ogłoszenie na forum że szukam auta ale nie mam uprawnień.

Edytowano przez giose

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

bardzo dobrze

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Przepraszam że tak miotam się jak żyd po pustym sklepie,ale chyba rozumiecie. Znalazłem 2 auta które odpowiadałyby mi najbardziej. 2.5 v6 +gaz. Mają oba spore przebiegi ale różna rozwiązania z gazem. Jeden ma blow a drugi nie. Oba są po wymianie rozrządu 20tys temu. Blachy ogarnięte. Ocenilibyście czy warto?

1.

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć link



2.

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć link

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Przecież oba to przedlifty - ja bym odpuscil, poza tym auta ze zrobiona blachą pod sprzedaż - zapewne po zimie masz powtórkę z blachą...


Poza tym w pierwszym poście auto było za 6000zł a tu za 3000 - to spora różnica w stanie auta...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

I czego się spodziewasz kolego po takiej V6 jeżdżonej na gazie kilka lat?? Gdybyś kupił bez gazu i wtedy założył LPG to rozumiem..... a wiesz ile rozrząd do V6 kosztuje???

W dieslu nie musisz wymieniać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

to ze w dieslu jest łancuch to nie znaczy ze jest wieczny

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

w DTI jest - jeśli nie jest - to auto/silnik szrot

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

a po czym to stwierdzasz ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

roberto, nie mieszaj

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_tongue.png" alt=":P" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/tongue@2x.png 2x" width="20" height="20">

ja mam 2,2 dti i leje co tylko wlezie

nadal jezdzi i odpala co rano

2,2 to nie to samo co 2,0 - pompy są trwalsze

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_wink.png" alt=";)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20">

osobiście wziął bym chyba v-ke, ale mając diesla ze 150KM na pokładzie na razie jeżdżę i nie odpuszczam VW

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_biggrin.png" alt=":D" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/biggrin@2x.png 2x" width="20" height="20">

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

2,5 v6 chce z gazem. Nie stać mnie na kupno 2.5 benzyny za okolo 6 ty i założyć gaz za około 3 tyś. Dlatego szukam od razu z gazem. Znalazłem jeden po wymianach rozrządu itp. Z wyglądu też się mi podoba. Tylko muszę sprzedać swoją strzałę aktualna

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_wink.png" alt=";)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20">

tutaj nie wierze jakoś w przebieg -

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć link

tutaj jest mój typ

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_wink.png" alt=";)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20">

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć link

Jeśli tamte za około 3500 waszym zdaniem są słabę to szkoda,bo myslałem że $ bym zaoszczędził

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_wink.png" alt=";)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20">

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

nie chce mi się przeglądać o tej porze, sobotnio- niedzielny wieczór, ofert z olx'a

ale jak szukasz vałki z gazem za trzi klocki to powodzenia życzę w bezawaryjności

i nie pacz na przebieg, to jest b.latwo skorygowac

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Otóż to.... za 3 klocki to ja nie wiem jakie auto w dobrym stanie można kupić. Próbowałem w lipcu kupić coś dla brata na pierwsze auto i masakra z taką kasą... zawsze coś nie tak, jak nie technicznie to prawnie..... ma ktoś jakiś pomysł?????

Ja swoją starą Viki z silnikiem diesla którą przejechałem 120 tys. km w 5 lat sprzedałem, miało być coś innego ale znalazłem fajną viki B z silnikiem diesla 101 KM, dołożyłem tysiąc i jeżdżę sobie znów Oplem w dieslu.... ale trzeba wiedzieć jak taki diesel ma jeździć

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20"> by był OK. A na używany kilkuletni LPG to mnie nikt nie namówi....bo to jedna wielka kupa... A kiedyś

jeździłem 2 lata VW passatem B3 na monowtrysku z gazem.... ale to inna historia...

Edytowano przez Jaczyg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

A po tym, że te silniki/łańcuchy są pancerne! I jeśli ktoś robił coś z łańcuchem to przyczyna zawsze jest tylko jedna - nie dbał o właściwy stan i właściwy olej! A jeśli olej był niewłaściwy lub było go mało to nie tylko łańcuch ucierpiał, turbina i inne podzespoły także. Wtedy taki silnik to szrot. A jeśli ktoś nie dbał o silnik to dbał o zawieszenie? O hamulce? Na pewno nie. To oznacza że trafiłeś na kierowcę który naprawiał auto jak już coś się urwało na trasie albo przeglądu nie chcieli podbić. Takie auta omija się z daleka!

Autor tematu widzę tak samo wierzy w cyferki o przebiegu jak i w hasło "świeżo po wymianie rozrządu" - nie wyobrażam sobie kupić 2,5 V6 i nie wymienić rozrządu!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do rozmowy

Możesz pisać i zarejestrować się później. Jeśli masz konto,Zaloguj się teraz, aby publikować na swoim koncie.

Gość
Odpowiedz...

×   Wklejony jako tekst z formatowaniem.   Wklej jako zwykły tekst

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Twój link będzie automatycznie osadzony.   Wyświetlać jako link

×   Twoja poprzednia zawartość została przywrócona.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz wkleić zdjęć bezpośrednio. Prześlij lub wstaw obrazy z adresu URL.


  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Utwórz nowe...