Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

Cziff

SWAP

Polecane posty

Witam!

Posiadam Viki 1.6 16v, od jakiegoś czasu myślę o kompletnym SWAP'ie na 2.5 V6 i tu moje pytania...

1. Jakie są zbliżone koszty takiego SWAP'a w warsztacie (bo sam nie mam miejsca, czasu i umiejętności na to...)

2. Znacie jakieś warsztaty na Warmii i Mazurach, które to robią??

Mowa tu oczywiście o 2 aucie dawcy 2,5, europejczyk albo angol??

ps. w moim 1.6 mam instalacje LPG, raczej do 2.5 trzeba by nowa wstawić??

Edytowano przez Cziff

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Taki swap to już wyzwanie. Sama zmiana jednostki napędowej + skrzynia + ECU + pompa paliwa + zawieszenie (bo co innego w X16XEL, a co innego w V6)...

Oczywiście da się, ale nie tanio

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_tongue.png" alt=":P" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/tongue@2x.png 2x" width="20" height="20"> Podstawa - buda musi być zdrowa. Bo ładować szmal w przerdzewiałe nie warto i kropka.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

buda i podwozie zero rdzy, jedynie przód był lekko puknięty i zderzaczek lekko odstaje od lamp... dlatego właśnie rozważam takiego swapa, tylko wszystko zależne od kosztów...

Edit \/

nie fakt

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

Edytowano przez Cziff

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

to juz jest logiczne bo w 2.5 masz szesc garow a w 1.6 tylko 4

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Odezwij się do odorka - PO WiM

Powie ci co i jak i ew. zrobi przekładkę

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nie chcę studzić twoich emocji co do swapu ale mnie taki swap z 1.6 na 2.5 (zrobiony porządnie)wyszedł ponad 10k więc jak nie jesteś jakoś specjalnie przywiązany do auta to zastanów sie czy chcesz pakować tyle kasy w swoją VB

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

to Ty Kolego robiles swap-a z Mackiem K. ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

tak.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Spoko

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_wink.png" alt=";)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20"> tez mi sie marzy V6 ale w VA jak u Macka. Ale nie teraz i jak cos to juz 3.0

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_wink.png" alt=";)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20"> i wiem ze tanio nie bedzie...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

hehe to już lepiej odrazu 3.2, nie bedziesz musial 2 razy przekladać ;D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Musze sie doedukowac na temat 3.2. To juz chyba silnik na lancuszkach rozrzadu jest, co? I taki malo "oplowski" mi sie wydaje, bo to juz jest chyba wytwor GM, czy sie myle?

Ja tam lubie R4 Opla na big blocku. Chcialbym zdobyc w Australii blok z Holdena Rodeo (to jest silnik jak 2.0 8V) tylko ma 2.4 pojemnosci skokowej. Zalozyc na to glowice 16V, dac ostre walki, wystroic i mysle ze 180-190KM by bylo. Kto pomoze logistycznie bo nie planuje przejezdzac przez Australie?

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_tongue.png" alt=":P" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/tongue@2x.png 2x" width="20" height="20">

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

2.5 2,6 3,0 i 3,2 to taka sama konstrukcja

wszystkie na pasku

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Dobrze wiedziec, dzieki!

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

3500zł mnie kosztował taki swap.

Nie daj się skusić na 3.0 i 3.2 bo niby ta sama konstrukcja, ale w VB fabrycznie nie występował, stąd doszło by mnóstwo dodatkowych kosztów. Najlepiej kupić całe auto dawce i wszystko przełożyć.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

no chciałem kupić dawce całego 2,5 i resztę gratów które by zostały sprzedać oczywiście... tylko dalej zastanawia mnie koszt zamiany tego wszystkiego, nie licząc już zakupu dawcy, 3500zł za sama robociznę, czy z dawcą już i czy sam robiles Primex??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

tyle za wszystko. Robiłem sam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jeżdżę takim autem

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_wink.png" alt=";)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20"> Właśnie tym po primexowym. I zawszę na "gwarancję" jeżdżę do niego. Mam blisko, lubię wiedzieć jak coś zostaje wykonane. Primex odwalił kawał dobrej roboty bo to JEŹDZI

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20"> a jakieś drobne drobnostki wyskakują ale zaraz to się poprawia. Albo jest w planie poprawy

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_biggrin.png" alt=":D" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/biggrin@2x.png 2x" width="20" height="20">

Kolego polecam ci byś się wyeedukował, znalazł miejsce, wyposażył w nażędzia i zrobił to sam. Wiadomo łatwo nie będzie ale potem zawsze wiesz że czegoś nie dopilnowałeś albo coś. Jak ci zrobi to mechanik jakiś "obcy" to zapewne na pałę i byle by szybko i grosz przydusić i by kaska się zgadzała. Potem będzie cię kroił na bzdetach o których zapomniał albo mu się zwyczajnie nie chciało.

Zawsze się dogadać z kimś z forum kto by się zaoferował w pomocy.

Edytowano przez xmaslakx

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

No i co z tego, jak słupek jest taki sam i pasuje p&p?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ja mam pytanie, planuję swapa na 2,5 lub 3.0.

Obecnie mam x18xe 98r w przedlifcie, zaś mam okazję kupić poliftową 00r x18xe1 z padniętym motorem za grosze.

Jak rozumiem, prościej swapa zrobić na bazie poliftowej x18xe1 czy też przeliftowe x18xe?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

nie ma wiekszej roznicy

i tu i tu wszystko do wymiany poza piastami

ktore w polifcie sa juz na 5 srub

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

I w jednym i w drugim caly wozek musi wyjechac w calosci a na jego miejsce uzbrojony, nowy.

Bez roznicy jaki byl silnik.

Jesli to xe1 ma tylko uszkodzony silnik to mozna jeszcze na tym dobrze wyjsc.

Twoje wozidlo z dobrym motorem puscic dalej a xe1 poswiecic na swapa.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

SWAP x16xel na x25xe sam w sobie trudny nie jest jak masz dawce to idzie to zrobić tylko... no właśnie tylko mało który warsztat chce się tym zająć (bynajmniej u mnie w mieście) dlatego dużo rzeczy musiałem robić sam ale z pomocą kolegów z forum dałem rade a mechanikiem nie jestem tak więc jak masz dawce czas i pieniądze to do przodu!!!

PS ja się zmieściłem w 5000zł

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

No właśnie chciałem się dowiedzieć, czy potrzebna mi jest ta polifotwa, bo np. ma ileś tam gratów pasujących do 2.5.
Bo jak tak, to wolę wsadzić do swojej przeliftowej, i nie kupować nie potrzebnie polifta, w kolorze który mi się zbytnio nie podoba.
Chociaż jakby go zrobić, albo na części rozebrać, to można na tym wyjść na +.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do rozmowy

Możesz pisać i zarejestrować się później. Jeśli masz konto,Zaloguj się teraz, aby publikować na swoim koncie.

Gość
Odpowiedz...

×   Wklejony jako tekst z formatowaniem.   Wklej jako zwykły tekst

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Twój link będzie automatycznie osadzony.   Wyświetlać jako link

×   Twoja poprzednia zawartość została przywrócona.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz wkleić zdjęć bezpośrednio. Prześlij lub wstaw obrazy z adresu URL.


  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Utwórz nowe...