Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

AlAraf

Martwy panel z zegarami - wieszanie się komputera

Polecane posty

Czy ktoś z użytkowników Vectry C 1.9 Z19DTH miał taką przypadłość, że panel z zegarami po przekręceniu stacyjki był martwy (prędkościomierz, obrotomierz, wskaźnik paliwa, liczniki - ikonki, z wyjątkiem ikonki silnika) i pomagało jedynie odłączenie na chwilę akumulatora? Gdy pojawia się ten problem, to samochód uruchamia się i jeździ normalnie telko panel jest niepodświetlony a wszystkie wskazówki na zero.

Kiedyś miałem już taką sytuację i jak zadzwoniłem do serwisu to powiedzilei mi, że tak się zdarza (kazali wyłączyć i włączyć silnik, a jak to nie pomoże odłączyc na chwilę akumulator). Ostatnio jednak w ciągu tygodnia zdarzyło się to już dwa razy. Zaczynam się zastanawiać, czy nie pada komputer. Czy ktoś przerabiał ten temat? Od razu odpowiem, że komputer diagnostyczny w ASO nie wykazał żadnego błędu.

W trybie serwisowym (wlączone radio, przycisk Settings przez 10 sekund,a potem BC) pokazuje mi:

HW: D2.05//05.09.2007

SW: 10.11.2006/O//8.0.0/-----

Code: 011 Ver: 00 DD 6.4/6.0/-.-

Może jest jakiś "Windows Update" ;-) który naprawi ten problem?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Tutaj masz opisany taki sam problem

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć link

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

myślę że "lut update" naprawi problem

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">)) kolega zapodał dobry link czytać i brać się do roboty. Do tego proponuję odpowiednim psikadłem do styków poprawić złącza.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Zimny lut nie tłumaczy dlaczego odłączenie i podłączenie akumulatora przywraca panel do stanu normalnego. Gdyby przyczyną był zimny lut, zaśniedziałe gniazdo lub inny problem z przewodzeniem to odłączenie i podłączenie akumulatora nie miałoby żadnego wpływu.

Objawy wskazują bardziej na błąd w oprogramowaniu albo uszkodzoną kość pamięci komputera, w której przechowywany jest soft. Pytanie czy tylko u mnie tak się dzieje, czy już ktoś przerabiał taki sam problem. Poza tym, nie chodzi o jedna kontrolkę, tylko o cały panel (zdechłe podświetlenie, wszystkie wskazówki martwe, licznik, ikonki, itd.).

Zrobiłem zdjęcie gdy panel padł:

0df7ba3c2de585bcgen.jpg

Po odłączeniu na 10 sekund akumulatora i ponownym podłączeniu wszystko ruszyło.

Edytowano przez AlAraf

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

dziwne ze nie pokazuje błędu (czy aby na pewno podłączają techa/opcoma czy jakiś inny wynalazek

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Sprawdzali w ASO, więc chyba na Techu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

dziwne strasznie

po odpięciu licznika wywala komunikat w innych modułach typu brak połączenia z licznikiem

u ciebie wszystko wskazywało by na licznik ale tak jak pisałem dziwne to że zero błędów

Chyba że chodziło im o to że błędy były ale nieaktywne i osły wykasowały po czym żaden nie powrócił wtedy to normalka i obstawiam licznik i nawet mogą być zimne luty

No ale pasuje odczytać nawet nieaktywne błędy bo aktywnych miał nie będziesz przy zimnych lutach

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

i tu się mylisz w sprawie zimnych lutów , jak zegary opadną wystarczy otworzyć drzwi albo na chwilę włączyć awaryjne i wszystko wruci do normy temat wielokrotnie przerabiany sam to miałem i poprawienie lutów naprawiło problem i jest spokój ,

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

ja maiłem dubla w przyczynie. Luty jedna sprawa a druga która wyszła później to zaśniedziało gniazdo bezpiecznika.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

wszystko pięknie ale błędy były na 100000% a tu kolega opisuje coś przeczącego tak jakby każdy moduł był walnięty w tym aucie co raczej jest nie realne

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20"> i bardziej prawdopodobne jest to ze trafił na taki kompetentny zakład zwany aso

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_ph34r.png" alt=":ph34r:" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/ph34r@2x.png 2x" width="20" height="20">

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_tongue.png" alt=":P" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/tongue@2x.png 2x" width="20" height="20">

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wpadnij do mnie to luknę na to, coś się wymyśli.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Właśnie kupiłem Autolink AL539b i spróbuje dzisiaj podłączyć. Nie jest to Tech2 czy OP-COM, ale może coś pokaże (

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć link

)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

przecie z tym śmieciem nawet z silnika będziesz miał problem odczytać błędy

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_39.gif" alt=":39:"> (lepiej trzabyło w elma zainwestować to samo byś nim zrobił )

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Czemu śmieciem, jakie problemy z odczytem błędów??? Nie miałem najmniejszych problemów z odczytem danych OBDII, co w przypadku ELM327 nie zawsze jest takie oczywiste (wiele osób narzeka na problemy z komunikacją, że wywala nieistniejące błędy, itd.). ELM327 wydaje się tańszy, ale jest to tylko sam kabelek do którego trzeba jeszcze dokupić soft za ok. 250-350 zł (ScanXL Std, PCMSCAN, MaxiEcu, itp.), żeby cokolwiek tym zrobić. Zamiast tego dokładam 50 zł więcej i mam AL539b, którym dodatkowo mogę sprawdzić akumulator (sprawdza również akumulatory żelowe i AGM, co akurat mnie się bardzo przyda), przetestować ładowanie i rozruch oraz sprawdzić elektrykę w samochodzie (mierzy napięcie AC/DC do 30V, prąd do 20A, testuje diody i oczywiście test ciągłości, z omomierzem do 500 ohm).

Ale wracając do tematu, żadnego błędu po OBDII nie znalazł (w sumie to to dobrze). Teraz tylko pytanie, czy w ASO wykasowali ewentualne błędy dlatego ich nie widać czy błędy są, tylko OBDII do nich nie ma dostępu. Nie mam oryginalnego OP COMa, żeby sprawdzić pozostałe moduły, a klona z oczywistych względów nie zamierzam kupować.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Szczerze nie dziwię się że nie znalazł ten sprzęt błędów bo to jest tylko pod silnik i działa można powiedzieć identycznie jak elm tyle że droższy i zapomnij że tym odczytasz coś więcej jak kody błedów z silnika i to nie wszystkie

pierwsze podejrzenie moje jest takie ze twoje auto nie było podpinane pod żadnego techa/.opcoma dlatego zero błędów bo nic innego nie czyta z tego auta błędów jak te wyżej wymienione plus mdi ale to inna bajka

powiem jedno takim sprzętem możesz szukać wiatru w polu a nie naprawiać auto

trza było odżałować dołożyć i kupić oryginalnego opcoma. A nie to jedź do pana Kazia na garaż podepnie chińczyka i odczyta ci błędy za 100zł

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_biggrin.png" alt=":D" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/biggrin@2x.png 2x" width="20" height="20">

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_tongue.png" alt=":P" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/tongue@2x.png 2x" width="20" height="20">

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_ph34r.png" alt=":ph34r:" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/ph34r@2x.png 2x" width="20" height="20">

Edytowano przez xpirat

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do rozmowy

Możesz pisać i zarejestrować się później. Jeśli masz konto,Zaloguj się teraz, aby publikować na swoim koncie.

Gość
Odpowiedz...

×   Wklejony jako tekst z formatowaniem.   Wklej jako zwykły tekst

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Twój link będzie automatycznie osadzony.   Wyświetlać jako link

×   Twoja poprzednia zawartość została przywrócona.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz wkleić zdjęć bezpośrednio. Prześlij lub wstaw obrazy z adresu URL.


  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Utwórz nowe...