Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

Zaloguj się, aby obserwować  
marek1185

Z22SE Problem po remoncie

Polecane posty

Panowie ile wytrzymują nowe uszczelniacze? Obstawiam że to ich wina jako że kopci tylko i wyłączeni po dłuższym postoju przez chwilę.

Mechanik robiący remont stwierdził że to może być wina ale po mojemu 11 miesięcy czy też 10 tys km to niewiele jak na silnik który miał remont. Stwierdził że z tym można jeździć ale u mnie takie coś nie przejdzie.

Dziś nie mogłem być przy sprawdzaniu fury ale kompresja ok, świece czyste suche zostaje mi walka z nim w pon lub wtorek jak się uda wyjść wcześniej z pracy.

Edytowano przez marek1185

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Po kupnie wozu i zrobieniu 300 km w trasie zniknął olej i zaczął kopcić jak się okazało padła uszczelka. Po rozebraniu leciało już hurtem a silnik był tak zawalony w środku że czyścili go 3,5 dnia by doprowadzić go do stanu jak z nowości. Mechanik mi znany robił u nas wszystkie samochody w domu jak i ma dużo klientów. Remontów również trochę porobił a i gość z głową. Zanim mi go oddał powiedział jest zrobiony tak byś nie przyjechał do mnie że coś jest nie tak silnik jak nowy. A wie że jestem upierdliwy.

Jednak skoro było wymieniane to dziwne że już teraz pojawiły się takie oznaki. Czyżby słabej jakości uszczelniacze były?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ja mam podobnie pierscienie glowica robiona uszczelki nowe odbieralem go z warsztatu przy zakupie. Minelo 1500km nadal motor docierany a ja na 600 km 1l oleju i co mam myslec? Niby ma 180000 przejechane a lpg rok niedawno minol . Olej warszat lal mobila 10w40 wiec taki dolewam ale po czytanu na forum chyba zacze mieszac mu 5w40. Bylem dzis w tym warsztavie i powiedzieli ze mam zrobic 10k i na wymane dop moga cos robic z tym bo traz to on dociera sie. Znam sie troche i tyle oliwy nie powinien ssac a poci sie ciut kopci a halas raczej z lancuszka dobiega. A i jeszcze powyrzej 2000 obrotow blad p0327 gdy obroty spadna nie razi mnie to w oczy. Mam tez wrazenie ze po zapaleniu sie tego bledu auto niema mocy takiej jak na 2.2 motor. Mialem va 2.0 i szla jak przecinak palowana strasznie licznikowi skali brakowalo a oleju nic nie brala nawt przez 100000km co nia przejechalem.

Witam dzis cos nowego odkrylem w aucie grzebiac sobie pierduliki. Mianowicie demontujac filtr powietrza zauwazylem na odcinku wejscie odmy a przepustnica olej ktory za pewne przepala sie z mieszanka paliwowa. Kolejne pytanie brzmi czy to z tego oleju mi bierze czy czesc? Jak to naprawic? Pomocy juz zaczyna mi to strasznie przeszkadzac bo nawet depnac nie moge bo na olej nie zarobie :\

Edytowano przez melanz100

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Historia konczy sie tak ze mam nowy silnik tamten po rozebraniu okazalo sie ze na 4 tuleji byly glebokie rysy co prowadzilo do brania oleju. Wydalem 2 tys na motor wymiana i rozebranie starego plus uszczelki pie****y 1050 zl mechanik wziol z tego robocizna 700 zl. Teraz testuje nowe serce zobaczymy co bedzie. Trzeba nowy problem zwalczyc CIM mi sie rozlatuje. :\

Edytowano przez melanz100

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

No to mam nadzieje że ja tego problemu nie mam jednak.

A teraz Panowie co poradzicie... olej w bagażniku zakupiony LIQUI MOLY 5W40 niestety ma problem zapewne z uszczelniaczami bo rano jest chmurka po postoju oleju ubywa (zalany 10w40, wiem że nieprawidłowy dla tego silnika stąd zakup powyższego). Teraz problem w tym czy jest sens zalewać pełnym skoro łyka olej i pewnie przy 5w40 będzie brał więcej. Co poradzicie?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Ile ci tego oleju bierze. Ja jeszcze nie spotkałem się z użytkownikiem Z22SE któremu by ten silnik nie brał oleju. Wydaje mi się że jest to spowodowane zbyt słabym odpowietrzeniem jednostki tzn. jedna odma z pod pokrywy zaworow. Po ostrzejszej jeździe widać jak dolot od odmy do przepustnicy świeci się od oleju. Moja bierze 250-300ml na 2,5 tys. km

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Teraz po wymianie silnia zrobilem 6,5tys km i dolalem pol litra oleju z czego smiem twierdzic ze przez uszczelniacz walu korbowego bo tam mi leci olej. Mieraz az smierdzi bo na tlumik zawiewa. Zadowokony z motoru jestem i raczej ani grama nie bierze oleju tylko leci dolem. A co do pokrycia przez warsztat kosztow to kreca i to strasznie ale wywalczylem kaplet zimowek na stalowakach z zalozeniem i wywarzeniem. Niechce tam nawet jechac ale po oponki pojade

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_tongue.png" alt=":P" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/tongue@2x.png 2x" width="20" height="20">

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Krzysiek zadał dobre pytanie

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_ok.gif" alt=":ok:">

Druga sprawa, ta chmura z rana to nie musi być olej, tylko odparowuje woda z układu wydechowego, która tam powstaje pod wpływem różnicy temperatury .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

To uważaj żeby ci się ten olej nie zapalił od temperatury

No chyba że leci na środkowy, albo końcowy ale jak na kolektor to można powiedzieć że się prosisz o nieszczęście

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do rozmowy

Możesz pisać i zarejestrować się później. Jeśli masz konto,Zaloguj się teraz, aby publikować na swoim koncie.

Gość
Odpowiedz...

×   Wklejony jako tekst z formatowaniem.   Wklej jako zwykły tekst

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Twój link będzie automatycznie osadzony.   Wyświetlać jako link

×   Twoja poprzednia zawartość została przywrócona.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz wkleić zdjęć bezpośrednio. Prześlij lub wstaw obrazy z adresu URL.

Zaloguj się, aby obserwować  

  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Utwórz nowe...