Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Adu454

2.5 V6 po swapie znow nie pali

Recommended Posts

Witam,
po swapie moja Vałka nie pali,
Wymieniony komputer bo nie dawal masy na pompe paliwa (nie przez immo) pare razy odpaliła podając mase z akumulatora na przekaznik ale strasznie cos strzelało w silniku (moze przez nieszczelny dolot?)
nowy komputer i z masą juz jest ok, ale po rozkreceniu dolotu i zlozeniu wszystkiego tak aby było ladnie pod maską silnik dalej nie odpala, wszystkie kostki stykają bo to juz sprawdzone
czujnik walu wymieniony dla pewnosci choc na starym zapaliła (potem przestala)
Jest jedna najwazniejsza rzecz, zachowuje sie jak by miala przestawiony rozrzad a nie jest bo juz nawet mechanik sprawdził,
Wyglada to tak ze przy kreceniu rozrusznikiem silnik juz chce zapalic a cos go cofa, poprostu zaczyna krecic od zera,
co na to moze wplywac?
Z rury nawet spaliny wydycha a nie zapala

Prosze o pomoc kogos kto ma rozeznanie w V6 bo u mnie juz nikt nie ma pomysłow na to a mi rece opadają
Nie wiem co jeszcze napisac zeby naprowadzic na jakis trop,

Share this post


Link to post
Share on other sites

Rozumiem, że takie banalne sprawy jak paliwo i iskra sprawdziłeś? Check się pali w ogóle?

Share this post


Link to post
Share on other sites

paliwo jest, iskra jest, check sie nie pali, bledow nie ma sprawdzane pod komputerem

Share this post


Link to post
Share on other sites

Miedzy akumulatorem a zbiorniczkiem wyrównawczym wody masz puszkę z bezpiecznikami, z takim odkręcanym złączem, podnosisz to i dopiero tam masz bezpieczniki, bodajże pierwszy od prawej, 20A, żółty, sprawdź czy cały.

Share this post


Link to post
Share on other sites

tak cały, ogolnie komputer działa


problem tkwi gdzies glebiej niz bezpieczniki i przekazniki,

Share this post


Link to post
Share on other sites

Miałem identyczną sytuacje po swoim swapie w VB. Kręcił kręcił, już prawie łapał i nic. Pomogło dopiero podpięcie opcoma i nabicie listwy wtryskowej paliwem. Po tym zapaliła od razu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

powiem gosciowi u ktorego teraz stoi vałka, a czemu moglo strzelac w silniku jak pierwszym razem odpalił ? przez nieskrecony dolot ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

A próbowałeś mu psikać czymś łatwopalnym w dolot? Czy wtedy pali? Sprawdź wiązkę wtryskiwaczy, może tam coś nie łaczy.

Share this post


Link to post
Share on other sites

nie probowalem psikac,wiazki posprawdzal gosc i są git

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

to spróbuj, posikaj plakiem w dolot a druga osoba niech kreci

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_wink.png" alt=";)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20"> jesli zapali to bedziesz wiedział ze cos jest z paliwem,

jesli nie da oznak zycia to bedzie znaczyc brak iskry wiec cewki, kable albo swiece.....

chyba ze masz kompa od silnika uwalonego

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_mysli.gif" alt=":mysli:">


widze ze kompa juz podmieniałes ale .....

Share this post


Link to post
Share on other sites

No właśnie do tego dążyłem. Bo że paliwo jest w listwie, to nie znaczy, że dochodzi to dalej.

Share this post


Link to post
Share on other sites

kazałem to tez sprawdzic choc gosc raczej sprawdza wszystko co mu wpadnie do glowy,
moze przez jakies czujniki są takie objawy ?
zle podpiete kostki jakies ?,

Share this post


Link to post
Share on other sites

Co dostrzelania w dolot, to mogą być pomieszane kable zapłonowe.

Share this post


Link to post
Share on other sites

kazdy kabel sprawdzalem po dwa razy za ktory ciągne i ktory wpinam w cewke
upewnij mnie w moim przekonaniu,
Od strony szyby i od strony paska rozrzadu jest kolejno 1 3 5 i od strony chlodnic jest 2 4 6 ? i na cewce tez jest opisane wiec wydaje mi sie ze podlaczalem dobrze

Share this post


Link to post
Share on other sites

sprawdz czy pompa paliwa podaje paliwo pod ciśnieniem

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_wink.png" alt=";)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20">

Share this post


Link to post
Share on other sites

Czy środek silnika był rozkręcany? Może został jakiś wałek źle założony (z ssących lub wydechowych)?

Share this post


Link to post
Share on other sites

nic z tych rzeczy, wymienione tylko uszczelki pod pokrywami,
tak paliwo jest pod cisnieniem ale nie wiem pod jakim, gosc ma to sprawdzic, podobno 3 bary ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

I jak tam ? już wiadomo czemu nie pali ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

mechanik (jakas tam rodzina) nie potraktowal roboty powaznie i dzis u niego bylem zeby sie wkoncu wzial raz a porzadnie a nie po 5minut dziennie,
jutro lub po jutrze ma robic przy niej przez caly dzien i zobaczymy co wyjdzie, pytalem o iskre to na 2 4 6 swiecy jest a z drugiej strony nie zobaczyl bo nie sciagnal dolotu, jak sie wezmie porzadnie za to to to sprawdzi jeszcze reszte

Share this post


Link to post
Share on other sites

A spróbuj odpiąc wtyczke od przepływki i wtedy odpalaj . Mam tak u siebie teraz ze z przepływka nie odpale

Share this post


Link to post
Share on other sites

pisalem juz w temacie auta, gosc wkoncu sie wzial za robote i doszedl do tego ze cewka walnieta, jutro bedzie nowa i bedzie wiadomo czy zapali


Odpaliła juz ale chodzi jak by chciala a nie mogla, strzela dalej cos w dolot, gosc mowi kable, swiece albo nieszczelnosci, a wy jak stawiacie ?
prosze o pomoc bo narazie to jest chyba najbardziej nie udany swap

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cewka nowa - używka czy nowa oryginał? Zamienniki potrafią być fabrycznie uszkodzone.

Świece nowe? Przewody w jakim stanie?

Pompa paliwa działa? Paliwo dostaje?

Jakie masz w ogóle błędy - od tego zacznijmy.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Blędy: tylko przepływki jakis niski stan napiecia czy cos takiego, wiecej nic

przewody i swiece nowe, cewka magneti marelli nowka
paliwo jest bo juz odpala

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mam drugą przepływkę - jak chcesz mogę podesłać do sprawdzenia

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_wink.png" alt=";)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20">

Chyba, że masz z kimś na podmiankę?

Share this post


Link to post
Share on other sites

dzieki za propozycje, narazie dzis sie znow cos podziało, jak ją odebralem
wymienialismy wysprzeglik przy swapie bo juz szumiał, odpowietrzone sprzeglo jest, a czasem nie idzie wrzucic luzu, jest caly czas bieg i auto trzeba zgasic, dopiero po zgaszeniu wrzucam luz
dziala normalnie tylko czasem sie tak dzieje

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...