Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

Zaloguj się, aby obserwować  
Pablico

Vectra muli

Polecane posty

Witam

Mam vectre c FL Z19DTH 150 KM Do 2000 obrtów muli powyżej 2000 obr. jedzie juz normalnie Odkręcałem EGR i nie jest zapchany DPF nie ma. Auto podłączyłem pod kompa i nie wykryło żadnych błędów. Może ktoś podpowiedzieć co może byc przyczyną że auto tak się słabo kręci.

Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć link

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

noo, marcinek Ci za bardzo nie pomógł...

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_tongue.png" alt=":P" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/tongue@2x.png 2x" width="20" height="20">

Podpowiem Ci conieco..

- klapy w kolektorze dolotowym

- spręzarka

Znajdziesz wszystko w linku powyżej

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_tongue.png" alt=":P" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/tongue@2x.png 2x" width="20" height="20">

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Jakiego kompa? Jakie oprogramowanie diagnostyczne?

OP-COMem można sprawdzić i klapy i sprężarkę...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

a ja sie zaloze ze to egr lub podcisnienie turbo.

Egr zaslep pelna blacha, jak sie poprawi to ...

A podcisnienie...sprawdz wszystkie wezyki na szzcelnosc...

Nie wymieniaj turbo....

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za podpowiedź

Egr mam zaślepiony blachą z czterema niewielkimi otworami Będę musiał sprawdzić podciśnienie turbo

Tak w ogóle to pojawia się szary dym jak przyśpieszam (np.wyprzedzam ) w momencie gdy zredukuje bieg i dodam więcej gazu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do rozmowy

Możesz pisać i zarejestrować się później. Jeśli masz konto,Zaloguj się teraz, aby publikować na swoim koncie.

Gość
Odpowiedz...

×   Wklejony jako tekst z formatowaniem.   Wklej jako zwykły tekst

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Twój link będzie automatycznie osadzony.   Wyświetlać jako link

×   Twoja poprzednia zawartość została przywrócona.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz wkleić zdjęć bezpośrednio. Prześlij lub wstaw obrazy z adresu URL.

Zaloguj się, aby obserwować  

  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Utwórz nowe...