Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Sign in to follow this  
Pablico

Vectra muli

Recommended Posts

Witam

Mam vectre c FL Z19DTH 150 KM Do 2000 obrtów muli powyżej 2000 obr. jedzie juz normalnie Odkręcałem EGR i nie jest zapchany DPF nie ma. Auto podłączyłem pod kompa i nie wykryło żadnych błędów. Może ktoś podpowiedzieć co może byc przyczyną że auto tak się słabo kręci.

Pozdrawiam

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this link.

Share this post


Link to post
Share on other sites

noo, marcinek Ci za bardzo nie pomógł...

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_tongue.png" alt=":P" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/tongue@2x.png 2x" width="20" height="20">

Podpowiem Ci conieco..

- klapy w kolektorze dolotowym

- spręzarka

Znajdziesz wszystko w linku powyżej

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_tongue.png" alt=":P" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/tongue@2x.png 2x" width="20" height="20">

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

Jakiego kompa? Jakie oprogramowanie diagnostyczne?

OP-COMem można sprawdzić i klapy i sprężarkę...

Share this post


Link to post
Share on other sites

a ja sie zaloze ze to egr lub podcisnienie turbo.

Egr zaslep pelna blacha, jak sie poprawi to ...

A podcisnienie...sprawdz wszystkie wezyki na szzcelnosc...

Nie wymieniaj turbo....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dzięki za podpowiedź

Egr mam zaślepiony blachą z czterema niewielkimi otworami Będę musiał sprawdzić podciśnienie turbo

Tak w ogóle to pojawia się szary dym jak przyśpieszam (np.wyprzedzam ) w momencie gdy zredukuje bieg i dodam więcej gazu

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...