Jump to content
XXX ZLOT

NOWY TEMAT - NOWY OŚRODEK

ZAPRASZAMY DO REZERWACJI

https://forum.vectraklub.pl/forum/329-xxx-zlot-vkp-20-23062019/

 

 

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Sign in to follow this  
Mojsio

Vectra b 1.8 16v x18xe1 olej w dwóch komorach spalania

Recommended Posts

Witam, posiadam Vectre otrzymaną z lekkim defektem mianowicie brała olej około pół litra na 100 kmów. po przejechaniu około 100 kmów coś strzeliło i zaczeła palić na 3 baniaki. Zciągnąłem głowice i okazało sie iż zawór wydechu strzelił, wymieniłem oba zawory wylotowe głowica została splanowana szczenlość została sprawdzona, nowa uszczelka pod głowice, nowe uszczelki pod kolektory itp, przy okazji nowy rozrząd. chodziła pięknie po odpaleniu nie dymiła nic wszystko ok ale po przejechaniu około 50 kmów oczywiście spokojnie bez szaleństwa zaczeła walić niebieskim symem i po kolejnych 50 kilometrach wyskoczył check niski stan oleju. dolałem olej bo myslalem ze to jakach chwila, dodam ze wymieniłem tez olej i filtr oleju. teraz pali litra na stówke i po odkreceniu swiec aby zobaczyc co i jak na dwóch swiecach jest nagar ze spalajacego sie olekju. dodam iz brał olej prawdopodobnie przez uszczeniacz zaworu cylindra piewszego od strony rozrzadu, nowe uszczelniacze są załozona to oczywiste ale dalej bierze ten olej i boje sie ze to pierscienie. Człowiek nieomylny nie jest i mogłem zmienic też pierscienie ale no cóż... Wg swiec olej jest w pierwszym od strony rozrządu i w trzecim, sprawdzałem kompresje wszędzie 15 barów no i już zgłupiałem... ma ktoś jakies pomysły co to moze być??? dodam iż jestem w niemczech i chciałbym zjechać nim do polski ale jest 1400 kmów do przejechania i nie widzi mi się brać 15 litrów oleju na podróż. komp nie pokazuje ani jednego błędu wszystko ok. dodam ze vectra jest z instalacja gazową. proszę o poradę co gdzie jak i dlaczego ;/ z góry dzięki.

Edited by Mojsio

Share this post


Link to post
Share on other sites

wiele podpowiedzi naprawde z góry dziękuje... naprawde nikt nie ma pomysłów?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kompresję trzyma bo ma olej w cylindrach, więc nie ma się co dziwić- wiadomo tylko tyle że uszczelka jest cała.

1. Jakim olejem zalałeś po remoncie ?

2. Czy uszczelniacze były wymieniane na wszystkich zaworach ?

3. Czy prowadnice zaworów były sprawdzane czy nie mają luzu ?

4. Czy popychacze były sprawdzane / wymieniane ? Nie pracuje mocno za głośno ?

5. Jak wygląda odma, nie jest przytkana ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...