Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

Zaloguj się, aby obserwować  
xmorus

Buczenie

Polecane posty

Jeśli ktoś będzie w stanie pomoc co jest przyczyna dziwnego buczenia to będę wdzięczny.

Dodatkowo na razy słychać cykanie w okolicy turbiny (cos w rodzaju nieszczelności) od strony akumulatora, rura od intercolera jest ok.

Auto do 3000 obr słychać głosno syk powietrza, od 3000 błoga cisza...

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć link

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

buczenie a syk powietrza to dwie rozne sprawy...opisz problem. Bo zaloze sie ze jak admin to zobaczy to poleci do smieci...

Jak zachowuje sie auto, w jakich warunkach. Czy moc jest czy nie ma? Jak idziesz do lekarza to tez tak opowiadasz, "panie, zle sie czuje ale nie wiem gdzie mnie boli..."?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Buczenie i syk są, buczenie mniej ale syk cały czas.

Moc od 3000 jest ,ale do 3000 niezbiera się tak jak wcześniej i towarzyszy temu głosny świst, który po 3000 ucicha.

Syk na pewno jest z okolicy turbiny i akumulatora , wąż intercoolera do przepustnicy jest ok, to cos niżej, przewód chłodnicy spalin, łącznik elastyczny, urwana szpilka?? Nie mogę znaleźć w żadnym poscie takiego odgłosu buczenia...

Błedów brak, ciśnienie na turbo 98 a zadane jest 104.

Edytowano przez xmorus

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

ale na wolnych oborotach bedziesz mial takie cisnienie... dopiero(tak gdzies czytalem)w autach polift zmienili cos w ECU i cisnienie jest troche wyzsze.

Szukaj nieszczelnosci na podcisnieniach, na wezach glownych, intercooler-ze. Dobzre byloby zrobic test drogowy z laptopem na kolanach...3 lub 4 bieg i od 1500obr/min but w podloge do 4000obr/min. i obserwowac zachowanie egr-a, cisnienie powietrza, paliwo wszystkie powyzsze dane dla zadanych i rzeczywistych. Wnioskuje ze pewnie nawet doopska nie chcialo sie ruszyc aby zaslepic egr-a blacha calkowicie, pokaze sie check engine ale bez skutkow w postaci trybu awaryjn. a ten test pozwoli potwierdzic nie/sprawnosc egr-a. Bo w momencie gdy auta zacznie jechac....po zaslepieniu to wniosek jest oczywisty. Trzeba wezyki podcisnienia sprawdzic...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Stetoskop z rurki i wyszła nieszczelność pomiędzy chłodniczką i kolektorem, buczy chłodniczka...


Auto zrobione, rurka wymieniona, hula jak wcześniej, podziękowania dla Rafalg

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_ok.gif" alt=":ok:">

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do rozmowy

Możesz pisać i zarejestrować się później. Jeśli masz konto,Zaloguj się teraz, aby publikować na swoim koncie.

Gość
Odpowiedz...

×   Wklejony jako tekst z formatowaniem.   Wklej jako zwykły tekst

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Twój link będzie automatycznie osadzony.   Wyświetlać jako link

×   Twoja poprzednia zawartość została przywrócona.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz wkleić zdjęć bezpośrednio. Prześlij lub wstaw obrazy z adresu URL.

Zaloguj się, aby obserwować  

  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Utwórz nowe...