Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Sign in to follow this  
xmorus

Buczenie

Recommended Posts

Jeśli ktoś będzie w stanie pomoc co jest przyczyna dziwnego buczenia to będę wdzięczny.

Dodatkowo na razy słychać cykanie w okolicy turbiny (cos w rodzaju nieszczelności) od strony akumulatora, rura od intercolera jest ok.

Auto do 3000 obr słychać głosno syk powietrza, od 3000 błoga cisza...

Please login or register to see this link.

Share this post


Link to post
Share on other sites

buczenie a syk powietrza to dwie rozne sprawy...opisz problem. Bo zaloze sie ze jak admin to zobaczy to poleci do smieci...

Jak zachowuje sie auto, w jakich warunkach. Czy moc jest czy nie ma? Jak idziesz do lekarza to tez tak opowiadasz, "panie, zle sie czuje ale nie wiem gdzie mnie boli..."?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Buczenie i syk są, buczenie mniej ale syk cały czas.

Moc od 3000 jest ,ale do 3000 niezbiera się tak jak wcześniej i towarzyszy temu głosny świst, który po 3000 ucicha.

Syk na pewno jest z okolicy turbiny i akumulatora , wąż intercoolera do przepustnicy jest ok, to cos niżej, przewód chłodnicy spalin, łącznik elastyczny, urwana szpilka?? Nie mogę znaleźć w żadnym poscie takiego odgłosu buczenia...

Błedów brak, ciśnienie na turbo 98 a zadane jest 104.

Edited by xmorus

Share this post


Link to post
Share on other sites

ale na wolnych oborotach bedziesz mial takie cisnienie... dopiero(tak gdzies czytalem)w autach polift zmienili cos w ECU i cisnienie jest troche wyzsze.

Szukaj nieszczelnosci na podcisnieniach, na wezach glownych, intercooler-ze. Dobzre byloby zrobic test drogowy z laptopem na kolanach...3 lub 4 bieg i od 1500obr/min but w podloge do 4000obr/min. i obserwowac zachowanie egr-a, cisnienie powietrza, paliwo wszystkie powyzsze dane dla zadanych i rzeczywistych. Wnioskuje ze pewnie nawet doopska nie chcialo sie ruszyc aby zaslepic egr-a blacha calkowicie, pokaze sie check engine ale bez skutkow w postaci trybu awaryjn. a ten test pozwoli potwierdzic nie/sprawnosc egr-a. Bo w momencie gdy auta zacznie jechac....po zaslepieniu to wniosek jest oczywisty. Trzeba wezyki podcisnienia sprawdzic...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Stetoskop z rurki i wyszła nieszczelność pomiędzy chłodniczką i kolektorem, buczy chłodniczka...


Auto zrobione, rurka wymieniona, hula jak wcześniej, podziękowania dla Rafalg

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_ok.gif" alt=":ok:">

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...