Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

Zaloguj się, aby obserwować  
maniex454

błąd p1220

Polecane posty

witam byłem moją vectro u mechanika bo brak jej mocy powyżej 3tys podłoczyliśmy do kompa vectre i wystąpił błąd p1220 mechanik mowił ze mam poszukać w necie więc piszę proszę o pomoc

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jest parę tematów o tym na forum wystarczy trochę poszukać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

pompa była niecały rok temu regenerowana u znanego mechanika unas na pomorzu filtry mam wymienione paliwo werwa węzyki są założone nowe nwm. czy znowu coś z pompą czy coś innego może???

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Sprawdź jeszcze ssak w baku. Jeśli powyższe jest OK to zostaje pompa

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Panowie od kilku dni mam problem z moją Viki X20DTH. Podczas jazdy zapala się check, a na kompie zapisuję się błąd P1220. Drugim razem pojawiły się dwa błędy P1220 i P0400.

Wykasowałem błędy, przejechałem ok. 5km i zapalił się check.Zwolniłem, obroty spadły i check zgasł. Przy rozpędzaniu znowu się zapalił, a jak popuściłem gaz to zgasł.

Później wykonałem test na postoju. Nie wyłączałem auta od czasu zapalenia się check i na postoju auto wkręciłem na 2000obr/min i trzymałem tak przez 10sek, zapalił się check, puściłem gaz i zgasł, Przytrzymałem obroty przez 10sek. na 1500obr/min i check się zapalił, puściłem gaz i zgasł? O co w tym chodzi?

Po podłączeniu Opelscasnner obserwują dwa parametry: Pożadany początek wtrysku i Aktualny poczatek wtrysku

Wykasowuję błędy odpalam auto i Pożadany, a Aktualny początek wtrysku pokrywają się prawie idealnie. Przejadę się kilka kilometrów zapala się check, trzymam gaz do dech, Żądany początek to ok. 7-8CA, a Aktualny 2CA. Na postoju mimo, że nie pali się check to Żadany jest ok. 2,5CA, a aktualny 1,4-1,6CA?

Dodam jeszcze, że miałem problem z zapowietrzającym się układem paliwowym, ale jak na razie pominąłem filtr paliwa i jest wszystko okej. Wcześnie kilka razy byłem skazany odpalać auta na hol, ale od ostatniego takiego razu minęło sporo czasu, a problem z checkiem pojawił się kilka dnie temu.

Macie jakieś cenne wskazówki? Czy to wina od strony mechanicznej pompy czy może sterownika pompy? A może na początek sprawdzić coś innego?

Zależy mi na szybkim rozwiązaniu problemu, ponieważ zbliżają się święta, a auto jest potrzebne :/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Czytałeś ten temat w ogóle? Mechanicznie przyciera się tłoczek przestawiacza kąta wtrysku. Pompa do regeneracji.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Edytowano przez Dziadek vec

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Tak czytałem ten temat i kilka innych i jak zauważyłem to nie zawsze była to wina pompy Zależy mi, żeby zrobić to jak najtaniej. Jak sprawdzić czy to wina pompy od strony mechanicznej czy elektronika?

Czy decydując się na używaną pompę muszę kupić o identycznych numerach? Czy od silnika 82KM też pasuje?

Widzę, że różnią się tym czy są na jedną czy na dwie wtyczki

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20"> ?

Jest ktoś w stanie powiedzieć mi jaki numer pompy powinien być u mnie?

I czy jest naprzykład sens kupić pompę z uszkodzoną elektroniką i przełożyć ją ze swojej pompy?jest to wykonalne?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem co czytałeś ale zawsze jest to wina pompy od strony mechanicznej lub syfu w paliwie/baku/filtrze lub nieszczelności (paliwo z powietrzem) ale tak czy siak świadczy to kiepskiej kondycji pompy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Rozumiem, ale tak jak pisałem chcę to zrobić jak najtaniej bo remont pompy to połowa wartości auta, a ludzie na necie piszą o jakiś przestawionych rozrządach, nieszczelności ukladu wtryskowego itd. Chociaż u mnie raczej ewidentnie widać winę nastawnika pompy :/

Tylko czy to wina elektroniki czy mechaniki?
Proszę tylko teraz o info jak to jest z tymi pompami bo chyba zaryzykuję w używaną pompę

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Aha jeszcze jedno - a czy te błędy nie wskakują Tobie w momencie naciśnięcia pedału hamulca albo zaraz po tym?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Zdaję sobie sprawę ryzyka zakupu pompy używanej, ale postaram się znaleźć coś w okolicy i uzyskać gwarancję rozruchową. A jak długo pochodzi to już się okaże /

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Nie...błąd po zgaszeniu auta i odpaleniu na nowo pojawia się po kilku kilometrach, a później pojawia się praktycznie przy każdym rozpędzaniu, a zaraz po puszczeni gazu błąd znika :/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Zanim pójdziesz w drugą pompę sprawdziłbym ssak w baku, przewody paliwowe czy szczelne, filtr paliwa, czy drożny, czy nie marznie tam woda, czy jakość paliwa dobra - bo może problem to zapowietrzony układ, zatkany/nieszczelny filtr, kiepskie paliwo.

Teraz zaczynają się przymrozki i zwyczajnie jeśli jest woda w paliwie to zamarza.

Może w ogóle spróbować podać do pompy paliwo "na krótko" wężykiem z jakiegoś kanistra z pominięciem całego układu paliwowego - wcześniej tylko zalać i odpowietrzyć układ przez przewód powrotny (zgodnie z procedurą serwisową). Kto wie - może wtedy zapali, zagrzeje się i będzie kręcił bez błędów do 3-4 tys obrotów

PS P1220 wiąże się też jeszcze z jakąś usterką pedału gazu (w tych autach jest to pedał elektroniczny) - można podjerzeć jego pracę na skanerzE?

Edytowano przez Janus

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chodzi o potencjometr gazu to obserwowałem jego zachowanie i wykluczam problem z nim.
Kolego miałem problem z odpalaniem auta po dwóch dniach przestoju. W tej chwili pominąłem filtr paliwa i mam założony zwykły przelotowy filterek. Problem raczej zniknął z odpalaniem po dłuższym postoju więc zapowietrzony układ też odpada. jedyne co mi pozostaje to wymienić ten filterek, dolać dobrego paliwa i może jakiś dodatek

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Na krótko w jakimś stopniu może pomóc dolanie do paliwa oleju do silników dwusuwowych (mixol)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Na twoim miejscu ściągnąłbym z baku stare paliwo, zatankował nowe, ze sprawdzonej stacji. Dolał 1 lub nawet 2l mixolu na zbiornik paliwa. Podobno ten z Orlenu w bańkach 1l jest nienajgorszy. Wyjeździł tak cały zbiornik paliwa. Zobaczysz co to da - może będzie poprawa. Jak będzie poprawa to olej do paliwa do każdego tankowania tylko w mniejszych dawkach.

Sam leję 100g na każde tankowanie mimo że problemów z silnikiem zero - nie szkodzi, a pewnie trochę pomaga na żywotność pompy bo paliwo bardziej tłuste się robi.

Zlane paliwo proponuję zostawić aby się odstało (może się woda wytrąci) a później je przelać przez czystą szmatkę i wykorzystać w późniejszym terminie ewentualnie

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_wink.png" alt=";)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20">

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Przetestuję to, warto spróbować.

Nadal jednak oczekuję odpowiedzi na pytanie czy każda pompa z jedną wtyczke będzie pasowała plug&play czy musi być o odpowiednim numerze?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ktos kiedyś napisał że pasuje każda pompa - ale ja radzę wymienić na taką o identycznym numerze końcowym lub jej nowszym o wyższym numerze końcowym zamienniku.

W Twojej pewnie siedzi xxxxxxxx004 ale możesz sprawdzić dla pewności.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do rozmowy

Możesz pisać i zarejestrować się później. Jeśli masz konto,Zaloguj się teraz, aby publikować na swoim koncie.

Gość
Odpowiedz...

×   Wklejony jako tekst z formatowaniem.   Wklej jako zwykły tekst

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Twój link będzie automatycznie osadzony.   Wyświetlać jako link

×   Twoja poprzednia zawartość została przywrócona.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz wkleić zdjęć bezpośrednio. Prześlij lub wstaw obrazy z adresu URL.

Zaloguj się, aby obserwować  

  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Utwórz nowe...