Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

jas666

falowanie obrotów;/ Z20NET

Polecane posty

Witam chlopaki miał ktoś podobny problem do mnie lub wie ktoś co to może być a mianowicie... Na zimnym silniku(na biegu jałowym bez dodawania gazu) jak jeszcze jest ssanie to falują mi obroty od 1.600-0.400tys. że prawie jakby chciał zgasnąć to trwa gdzieś 10-15 sek, a na końcu ssania jest jeszcze z 5 sek utrzymuje sie w normie 1.100 tys. obrotów i potem się wyłącza ssanie i spada na 600tys. obrotów... Na komputerze żadnych błędów nie pokazuje..

Edytowano przez jas666

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ech mam to samo, czyscilem przepustnice i nic nie pomogło, jak znajdziesz rozwiazanie timdaj znać

Edytowano przez kubass22

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

A pompa powietrza wtornego daje rade?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

A masz instalacje gazowa?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Mam instalacje gazową ale to jeszcze robi na benzynie jak silnik jest nie rozgrzany i to tylko podczas ssania... A z ta pompą ja ksprawdzić czy jest dobra? Napewno nie pokazuje mi żadnych błędów na op-com..

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Siwy ja mam instalacje lpg od miesiąca a problem z falowaniem pojawił sie kilka miesięcy temu i tylko i wyłącznie na ssaniu, jak ssanie sie wyłączy po kilku min silnik chodzi jak zegarek nic nie faluje

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

LPG rozjechało Ci mapy benzyny - na 99%. Albo źle ustawiona instalacja albo za niska temp. przełączania.

Musisz albo zrobić 100-150 km tylko na benzynie, żeby auto zebrało nowe poprawne mapy i później jechać do gazownika na strojenie - cały czas bez włączania LPG.

Albo szybciej - odłączyć wtyczki od ECU silnika, resetuje się, przejechać się z 30-40 km aby nauczył się map i jechać na strojenie LPG.

Miałem identycznie to samo.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Ja mam ten problem na dlugo przed zalozeniem instalacji lpg.

Reset pytanie odnosnie tego co napisales, czy wypiecie wtyczki z ecu i restart ecu powoduje rozjechanie map lpg ? Czy po resetowaniu ecu trzeba od nowa stroic lpg?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

panowie a czy to nie ten sam temat

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć link

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Teoretycznie, w sterowniku jest zapisany mnożnik, który jest ustawiony pod mapy PB. Jeśli w aucie nie zachodzą zmiany mechaniczne lub coś nie było poprawiane - nieszczelności, czyszczenie przepływki, zapłon itd. to ECU powinno się ustawić tak samo jak przed resetem - czyli zgodnie z ustawieniami LPG.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

siemka,

Zasada jest taka, ze jak auto na PB "niedomaga" ma jakieś problemy to na LPG one się ujawniają ze zdwojoną siła. Jeżeli problem występował wcześniej należało znaleźć i usunąć problem, przed montażem LPG. Jest kilka tematów o falujących obrotach w Z20NET.

pozdro

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Kolego, ale ja nie miałem żadnych problemów przed załozeniem LPG dopiero teraz sie to stało...A po drugie na LPG nic nie odczuwam żeby bylo źle..

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

To odpowiedz masz powyzej. Dotyczy map paliwowych. Pojeździj troche na PB

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Siwy bądź tak dobry i podlinkuj bo naprawde nic nie znalazłem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

panowie czy rozwiązał ktos juz ten problem? czy nadal tylko gdybania, ale to dziwne jest

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Nikt nie gdyba - padła konkretna diagnoza. Ale przez pełnie księżyca - co niektórzy mają problemy z czytaniem...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wczoraj pojezdzilem spokojnie, a dzisiaj podchodze do auta i chce go odpalic i nie moge... Czyzby calkiem mapy sie rozjechaly? Wiec odlaczylem akumulator zeby ecu mi sie zresetowal i zobaczymy czy to jest tego wina...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Odłączenie aku nie resetuje ecu, musisz zdjac wtyczkę z ecu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Aha dzieki za info;-) To jutro to zrobie...

Czesc wam;) I dzisiaj odłaczyłem wtyczki od ECU na 2,5h i powiem wam że dalej jest falowanie obrotów wiec to inna jest przyczyna.. Sprawdzilem czy sa jakies błedy na op-com i brak wiec co mogło by to byc? Do mechanika nie chce jechac na razie bo mnie skroi strasznie... ;/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

To jak mapy miał nowe to albo problem z zapłonem - mi też minimalnie zaczęły pływać obroty do zagrzania, ale jak umiejętnie pojadę to wyskakuje mi wypadanie zapłonu na 1 cylindrze - świece nowe, więc cewka. Albo nieszczelność w dolocie albo w wydechu. Inne mi nie przychodzi do głowy,

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witajcie niech ktos mi powie bo bylem u elektro-mechanika z moja dolegliwoscia i powiedzial mi ze to przez pompe paliwa(koszt nowej okolo 400zl) I czy falowac obroty moga wlasnie przez pompe? Z Gory dziekuje za szybka i madra odpowiedz..

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Po czy stwierdził, że to pompa paliwa ? Sprawdzał jej wydajność ? czy inaczej ?

mało prawdopodobne, że to pompa.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Zaraz zaraz - to auto nie powinno wcale ruszyć z miejsca. Skoro pompa nie wydala na wolnych obrotach - to jak wydala w trakcie jazdy ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

A nie moze miec za malego cisnienia przy podawaniu? Bo chyba jak jest na ssaniu to potrzebuje wieksze nie wiem jakos tak mi tumaczyl gosciu ale zabralem jak narazie auto od niego i sprobuje dac do kogos innego..

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do rozmowy

Możesz pisać i zarejestrować się później. Jeśli masz konto,Zaloguj się teraz, aby publikować na swoim koncie.

Gość
Odpowiedz...

×   Wklejony jako tekst z formatowaniem.   Wklej jako zwykły tekst

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Twój link będzie automatycznie osadzony.   Wyświetlać jako link

×   Twoja poprzednia zawartość została przywrócona.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz wkleić zdjęć bezpośrednio. Prześlij lub wstaw obrazy z adresu URL.


  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Utwórz nowe...