Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

skins81

Pedał hamulca powoli opada

Polecane posty

Witam

Dzisiaj zauważyłem że po wciśnięciu pedału od hamulca na włączonym silniku pedał pomału opada na doł.

Samochód dobrze hamuje i nie miałem z tym problemów, dodam że po wyłączeniu silnika pedał jest twardy i juz nie opada na dół.

Czy ktoś sie z takim problemem spotkał, jakie mogą byc przyczyny takiego działania hamulca ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Z jakim problemem? Nie szukaj dziury w całym.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nie szukam, lecz się troche zdziwiłem. Nie miałem tak w poprzednim samochodzie, po nacisnięciu pedału był twardy nie opadał na dół.

Po podpompowaniu robił sie twardszy a tutaj po naciśnięciu i trzymaniu nogi na hamulcu opada.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Tak jest prawidłowo.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

W mojej VC jest tak samo.

Gdy to odkryłem (przy regeneracji zacisków w warsztacie, po którym to pomagałem w odpowietrzaniu układu), byłem przerażony.

Mechanik odkręcał zawór odpowietrznika, ja naciskałem pedał hamulca. Gdy wpadł do podłogi, mechanik zakręcał odpowietrznik. Wypompowałem w ten sposób dobre 0,5 l płynu - w zamyśle wraz z powietrzem - oczywiście na bieżąco uzupełnianego w zbiorniczku pod maską, a pedał nadal zachowywał się w sposób opisany przez Ciebie. Po dobrej godzinie nierównej walki mechanik uznał, że niemożliwe, by jeszcze był zapowietrzony. Zjechał z podnośnika i test na piachu... Auto hamuje poprawnie. Koła zblokowują się całkowicie, nim w ogóle pomyślę, że pedał jest zbyt miękki i wpada w podłogę.

Układ działa poprawnie nawet przy naprawdę awaryjnym hamowaniu - ostatnio miałem taką sytuację na ekspresówce.

Mój poprzedni samochód (Renault) tak nie miał i, jak napisałem wcześniej, takie zachowanie - najważniejszego z układów w Vectrze - przerażało mnie. Ale teraz wychodzę z założenia, że Opel po prostu tak ma.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do rozmowy

Możesz pisać i zarejestrować się później. Jeśli masz konto,Zaloguj się teraz, aby publikować na swoim koncie.

Gość
Odpowiedz...

×   Wklejony jako tekst z formatowaniem.   Wklej jako zwykły tekst

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Twój link będzie automatycznie osadzony.   Wyświetlać jako link

×   Twoja poprzednia zawartość została przywrócona.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz wkleić zdjęć bezpośrednio. Prześlij lub wstaw obrazy z adresu URL.


  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Utwórz nowe...