Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

Kurtz

X20XEV Jakie modyfikacje głowicy podczas remontu?

Polecane posty

Witam kolegów. Postanowiłem Viki dać nowe życie. Wczoraj na zaprzyjaźnionym szrocie wytargałem głowicę z omegi w doskonałym stanie (prawdopodobnie po remoncie - nowe uszczelki, słabo dokręcony żeliwniak, wizualnie ślicznie się prezentuje jak po regeneracji), ciśnienia równo po ponad 14 (sprawdzane osobiście). Teraz przed założeniem kompletuję resztę gratów (rozrząd, aluminiowe koła [a propo wiecie może gdzie takie można dorwać?] itd), głowica pójdzie do lakierowania na kolor kure*ska czerwień, wiadomo głowicę przed założeniem będę musiał dać do zabielenia, dodatkowo planuję wywalić ekofasolki. Od razu chcę z nią zrobić wszystko co się da przed założeniem żeby mieć już gotową do dalszych dłubań bez potrzeby ponownego ściągania. Co więc jeszcze mogę z nią zrobić?

Edytowano przez Kurtz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Zrob porting glowicy mozna sporo poprawic fabryczny odlew szczegolnie w okolicach zaworow oraz wywal ekofasolki i spasuj z kolektorem wydechowym mozna sie pokusic na skrocenie prowadnic zaworowych

Jak chcesz zwiekszyc kompresje splanuj ja

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Porting (tylko o ile powiększać kanały? I czy dolotowe i wylotowe też powiększać)?? O co chodzi z tymi prowadnicami zaworowymi? Nigdy o tym nie słyszałem. Zwiększać kompresji nie chcę ze względu na plany wrzucenia kompresora jeśli po remoncie silnik będzie ok.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Powieksz do wielkosci uszczelek wydechowa mozesz dac z z20let ( nie ma ecofasolek)

Wewnatrz kanaly wygladz i wytnij fasolki na str wydechowej

Niektorzy wycinaja czesc prowadnic zaworowej ktora jest w kanale lub wcieniaja ja by poprawic przeplyw jednak pogarsza sie wtedy odprowadzanie ciepla i skraca dlugosc na ktorej jest podparty zawor

Moge wrzucic pozniej zdjecia z portingu swojej glowicy tora przygotowywalem jakis czas temu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jeśli mógłbyś wrzucić byłbym bardzo wdzięczny:) I serdeczne dzięki za pomoc w temacie:) Bardzo mi naświetliłeś co i jak:) Masz u mnie piwo:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

po wstępnym umyciu głowicy widać że można poprawić fabryczny odlew

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć link

tak wygląda strona ssąca

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć link

a tak wydechowa

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć link

stronę wydechową można poprawić znacząco

przykręcamy uszczelkę z z20let

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć link

odrysowujemy sobie ile trzeba zdjąć materiału

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć link

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć link

wycinamy ecofasolki

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć link

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć link

następnie napawamy materiał w miejsce rowka i zeszlifowujemy materiał na równo

na koniec należy splanować powierzchnię strony wydechowej

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć link

strona ssąca po obróbce

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć link

strona wydechowa po obróbce

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć link

ja dodatkowo głowicę wypiaskowałem i polakierowałem trafiły też twardsze sprężyny zaworowe dBilas a że są już wałki dBilas 276* można będzie zakręcić XEV do 7800 obr./min.

ostatnie zdjęcie porównanie sprężyny dbilas (lewa) vs. opel (prawa)

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć link

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć link

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć link

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć link

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć link

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć link

Edytowano przez Bako

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do rozmowy

Możesz pisać i zarejestrować się później. Jeśli masz konto,Zaloguj się teraz, aby publikować na swoim koncie.

Gość
Odpowiedz...

×   Wklejony jako tekst z formatowaniem.   Wklej jako zwykły tekst

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Twój link będzie automatycznie osadzony.   Wyświetlać jako link

×   Twoja poprzednia zawartość została przywrócona.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz wkleić zdjęć bezpośrednio. Prześlij lub wstaw obrazy z adresu URL.


  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Utwórz nowe...