Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

yarra3

Vectra b 2.0DTi ciągły brak mocy

Polecane posty

Stało się to nagle tzn. po odpaleniu auto nie miało w ogóle mocy (podjazd pod większa górkę z max prędkością ponizej 40km/h)

Po niedługim czasie zapala sie check i wywala bląd p0400 (3).

Nie mam niestety Vacumetru ale mam zapasowego EGR'a którym zawsze sprawdzałem uklad. Po włączeniu auta zawsze trzpień zasysał sie za elektrozaworem od wastegata i egr'u a teraz zasysa sie tylko za wastegatem.

Przed elektrozaworem od egr'u tez sie zasysa. ale za nim zasysa sie tylko na chwile jak wejde na obroty i puszcze gas to gdy obroty maleją trzpień sie zasysa i puszcza gdy obroty opadną.

Jeśli chodzi o klapki zawirowań to jakiś czas temu sie zepsuły (siłownik puszczał podciśnienie) wiec zaślepiłem wężyk idący do nich.

Gruby wąż idący tam gdzie wchodzi egr robi sie twardy gdy dodam gazu.

elektrozawor od egr'u kupiłem nowy (uzywany) i jest to samo. Podmieniłem tez na chwile z tym od wastegata ale i to nie dalo rezultatu (trzpień na biegu jałowym nie zasysa sie jak to miało zazwyczaj miejsce).

Wlałem też płyn do czyszczenia układu (taki co sie do diesla dodaje) ale i to nic nie dalo.

Moje typy to:

-przpływomierz (nie wiem jak go sprawdzić?)

-zatkany kolektor ssący (chociaż przez dziurę od egr'a az tak zle nie wygląda)

-pompa Vacu

Nie mam za bardzo pieniędzy żeby zamawiać wszystko po kolei na chybił trafił.

Może ktoś z opisanych przez mnie objawów będzie wstanie mnie celnie nakierować?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wakuometr niezbędny!! Zamiast kupować w ciemno używany elektrozawór trzeba było kupić właśnie wakuometr. Bez tego ani rusz w układzie podciśnienia. Przepływomierz najlepiej podmienić.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Warto sprawdzić czy cięgno od turbiny jest zaciągnięte i czy aby nim ruszyć potrzeba siły.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Odłączyłem przepływomierz i choć rzecz jasna od razu zapala sie check to i tak auto jest o wiele szybsze. Pod górkę którą co dzień pokonywałem z prędkością max 38km/h teraz pojadę ponad 50, Na autostradzie tez lepiej.. średnio 120km/h zamiast 90km/h.

czy mogę założyć, że to właśnie przepływomierz jest zepsuty?

a co do cięgna to jest zaciągnięte i da sie nim ruszyć ale trzeba użyć sporo siły.

Edytowano przez yarra3

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Wolałbym podmienić...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

tez bym wolał ale nie znam nikogo z vectrą:/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Napisz w regionalnym na pewno któryś z chłopaków ci pomoże i podmieni na chwilkę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do rozmowy

Możesz pisać i zarejestrować się później. Jeśli masz konto,Zaloguj się teraz, aby publikować na swoim koncie.

Gość
Odpowiedz...

×   Wklejony jako tekst z formatowaniem.   Wklej jako zwykły tekst

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Twój link będzie automatycznie osadzony.   Wyświetlać jako link

×   Twoja poprzednia zawartość została przywrócona.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz wkleić zdjęć bezpośrednio. Prześlij lub wstaw obrazy z adresu URL.


  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Utwórz nowe...