Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

• Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

gryzli870

vectra b 1.8 16v 1998 - klimatyzacja a wentylator

Recommended Posts

Witam

Jestem całkowitym laikiem jeśli chodzi o mechanikę samochodowa i dlatego moje pytanie parę dni temu kupiłem opla vectre z 1998 roku z silnikiem 1.8 16 v, auto posiada klimatyzację manualna ale ma jeden wentylator i jak włacze przełącznik słyszę leki szum na podszybiu ale wentylator nie chodzi stoi w miejscu. I tu chciałem się spytac czy jest możliwość by i chłodnica i klimatyzacja była na jeden wentylator i dlaczego jak nacisne włącznik Klimy to wentylator stoi

Wentylatory powinny byc dwa:

jeden na chłodnicy od układu chłodzenia (widać go w komorze silnika pomiędzy silnikiem a chłodnicą) PATRZĄC POD MASKĘ

jedne na chłodnicy klimatyzacji (widać go za atrapą i zderzakiem) PATRZĄC OD ZEWNĄTRZ

Wentylatory załączają się w zależności od warunków, więc pytanie podstawowe: klima działa?? (na kratkach, przy ustawieniu MIN powinno być ok 5 st C )

A wiec kupiłem swoją Vectre z tym samym problemem, okazało sie że jeden wentylator który został nie działał do póki nie podłączyłem drugiego, sprawdz czy ten wentylator się załącza i czy masz chłodnice klimy w ogóle zamontowaną

Please login or register to see this image.