Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

• Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

gryzli870

vectra b 1.8 16v 1998 - klimatyzacja a wentylator

Polecane posty

Witam

Jestem całkowitym laikiem jeśli chodzi o mechanikę samochodowa i dlatego moje pytanie parę dni temu kupiłem opla vectre z 1998 roku z silnikiem 1.8 16 v, auto posiada klimatyzację manualna ale ma jeden wentylator i jak włacze przełącznik słyszę leki szum na podszybiu ale wentylator nie chodzi stoi w miejscu. I tu chciałem się spytac czy jest możliwość by i chłodnica i klimatyzacja była na jeden wentylator i dlaczego jak nacisne włącznik Klimy to wentylator stoi

Wentylatory powinny byc dwa:

jeden na chłodnicy od układu chłodzenia (widać go w komorze silnika pomiędzy silnikiem a chłodnicą) PATRZĄC POD MASKĘ

jedne na chłodnicy klimatyzacji (widać go za atrapą i zderzakiem) PATRZĄC OD ZEWNĄTRZ

Wentylatory załączają się w zależności od warunków, więc pytanie podstawowe: klima działa?? (na kratkach, przy ustawieniu MIN powinno być ok 5 st C )

A wiec kupiłem swoją Vectre z tym samym problemem, okazało sie że jeden wentylator który został nie działał do póki nie podłączyłem drugiego, sprawdz czy ten wentylator się załącza i czy masz chłodnice klimy w ogóle zamontowaną

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image