Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

szeges

Opel Vectra B 1,6 - Jaka instalacja gazowa Opel Vectra B 1.6 16V 100 KM

Polecane posty

Cześć Wszystkim. Jestem tu nowy ale kto wie, czy nie zostanę tu na dłużej.

Słuchajcie, stałem się niedawno szzczęśliwym posiadaczem Opla Vectry B. Planuję w najlbliższym czasie założenie instalacji LPG. Kilku gazowników proponuje mi różne rozwiązania, ale wiadomo szukam najlepszego

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_wink.png" alt=";)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20"> Sam jestem laikiem w tych tematach, więc może Wy się bardziej na tym znacie i może pomożocie. Moje autko to Opel Vectra B 1.6 16V 100KM, rok produkcji 2000, przebieg ok. 175 tys. km, a poniżej propozycje od moich potencjalnych gazowników, bardzo proszę o pomoc.
- AEB- KING GAS - cena 2.800 PLN, gwarancja 2lata,
- BRC -SQ24 - cena 2.800 PLN, gwarancja 2lata,
- Stag 4 eco z listwą Valtah - cena 2.100 PLN,
- KME Nevo z wtryskami niemieckimi Hana oraz reduktor Tur za 2300

Może w ogóle coś innego proponujecie.

Ja osobiście skłaniam się ku BRC ale zastanawiam się czy warto płacić więcej, jeżeli coś równie dobrego można mieć za mniejsze pieniądze.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

BRC jest drogie w serwisowaniu i jak widać zakupie - odpuść

KING jest mało popularny - ile serwisów w twojej okolicy robi Kinga? Gazownik okaże się lewus i będziesz robił 50-100 km do innego - przykład z życia - mojego wujka

KME - nie wypowiadam się, nie znam

STAG - wg mnie najlepsza opcja ale nie na Valtekach. Dopłać do lepszych wtrysków. Nie wiem też czy ten STAG 4 ECO to dobry pomysł. Ja mam PLUS. Musiałbyś poczytać opinie.

Dobry montaż i strojenie i będziesz zadowolony.

Edytowano przez reset

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

a nie lepiej, zwykłej instalacji mieszalnik owej założyć ?

ten silnik, nie jest wymagający, a po co się pchać w koszta ?

jeżdżę w prawdzie, astrą f , mam zwykłą instalację mieszalnikową,

(z taką już kupiłem)., i nie dotykam się od 5 lat

ale mam silnik 1.4 8V (to dobra konstrukcja do lpg)

druga sprawa, pewnie zwykłej instalacji nikt nie będzie chciał

założyć (bo każdy chce zarobić ).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do rozmowy

Możesz pisać i zarejestrować się później. Jeśli masz konto,Zaloguj się teraz, aby publikować na swoim koncie.

Gość
Odpowiedz...

×   Wklejony jako tekst z formatowaniem.   Wklej jako zwykły tekst

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Twój link będzie automatycznie osadzony.   Wyświetlać jako link

×   Twoja poprzednia zawartość została przywrócona.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz wkleić zdjęć bezpośrednio. Prześlij lub wstaw obrazy z adresu URL.


  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Utwórz nowe...