Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

szeges

Opel Vectra B 1,6 - Jaka instalacja gazowa Opel Vectra B 1.6 16V 100 KM

Recommended Posts

Cześć Wszystkim. Jestem tu nowy ale kto wie, czy nie zostanę tu na dłużej.

Słuchajcie, stałem się niedawno szzczęśliwym posiadaczem Opla Vectry B. Planuję w najlbliższym czasie założenie instalacji LPG. Kilku gazowników proponuje mi różne rozwiązania, ale wiadomo szukam najlepszego

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_wink.png" alt=";)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20"> Sam jestem laikiem w tych tematach, więc może Wy się bardziej na tym znacie i może pomożocie. Moje autko to Opel Vectra B 1.6 16V 100KM, rok produkcji 2000, przebieg ok. 175 tys. km, a poniżej propozycje od moich potencjalnych gazowników, bardzo proszę o pomoc.
- AEB- KING GAS - cena 2.800 PLN, gwarancja 2lata,
- BRC -SQ24 - cena 2.800 PLN, gwarancja 2lata,
- Stag 4 eco z listwą Valtah - cena 2.100 PLN,
- KME Nevo z wtryskami niemieckimi Hana oraz reduktor Tur za 2300

Może w ogóle coś innego proponujecie.

Ja osobiście skłaniam się ku BRC ale zastanawiam się czy warto płacić więcej, jeżeli coś równie dobrego można mieć za mniejsze pieniądze.

Share this post


Link to post
Share on other sites

BRC jest drogie w serwisowaniu i jak widać zakupie - odpuść

KING jest mało popularny - ile serwisów w twojej okolicy robi Kinga? Gazownik okaże się lewus i będziesz robił 50-100 km do innego - przykład z życia - mojego wujka

KME - nie wypowiadam się, nie znam

STAG - wg mnie najlepsza opcja ale nie na Valtekach. Dopłać do lepszych wtrysków. Nie wiem też czy ten STAG 4 ECO to dobry pomysł. Ja mam PLUS. Musiałbyś poczytać opinie.

Dobry montaż i strojenie i będziesz zadowolony.

Edited by reset

Share this post


Link to post
Share on other sites

a nie lepiej, zwykłej instalacji mieszalnik owej założyć ?

ten silnik, nie jest wymagający, a po co się pchać w koszta ?

jeżdżę w prawdzie, astrą f , mam zwykłą instalację mieszalnikową,

(z taką już kupiłem)., i nie dotykam się od 5 lat

ale mam silnik 1.4 8V (to dobra konstrukcja do lpg)

druga sprawa, pewnie zwykłej instalacji nikt nie będzie chciał

założyć (bo każdy chce zarobić ).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...