Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

krzysiek33

[Zdjęcie] Pomocy - skąd to cieknie?

Polecane posty

Witam,

po przejechaniu kilkudziesięciu km pozbyłem się całego płynu chłodniczego. Pojechałem do mechanika, auto na kanale, zalane, rozgrzane, 3 osoby oglądają z każdej strony przez prawie godzinę i nic! Na drugi dzień uruchomiłem samochód w garżau ... oglądam - nic. Gaszę, uruchamiam jeszcze raz - nic. Jeszcze raz, włączając na zmianę: klimatyzację, ogrzewanie, zimny nawiew - nic. Uruchamiam czwarty raz i eureka zaczyna lać! I to mocno .. przez kilka minut jakieś 0.5 litra. Zrobiłem zdjęcie .. leci z jakiegoś zaworu, lub łączenia:

1. Podgląd gdzie to miejsce się znajduje pod maską (jest raczej głęboko przy ścianie z kabiną) -

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć link

2. Powiększenie - dwie strzałki wskazują miejsca gdzie jest mokro i gdzie widziałem krople a nawet lekki strumień -

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć link

A teraz najlepsze .. to jest totalna ruletka, kiedy zaczyna się lać .. uruchamiałem potem 5 razy silnik i nic. Dopiero za szóstym zaczęło się lać jak uruchomił się wentylator chłodnicy (przy wcześniejszych próbach nawet przy włączonym wentylatorze nic nie było). Czy ktoś wie co to jest na zdjęciu? Pojadę do mechanika znowu nie będzie nic widać i pomyślą, że jestem jakimiś debilem ;/

Dzięki.

Edytowano przez krzysiek33

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

a to nie przypadkiem zawór nagrzewnicy..??

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_mysli.gif" alt=":mysli:">

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Hmm, ja nie wiem, dlatego się pytam :-) Miałem robioną kiedyś UPG .. postawiłem, że jak nie ma wycieków to pewnie znowu UPG. Ucieszyłem się, że jednak nie. Czy to miejsce będzie łatwo dostępne dla mechanika do ew. wymiany zaworu/węża, czy znowu wiki mnie walnie po portfelu? ;/

Dodam, że ogrzewanie, chłodzenie, klima działają dobrze.

Edytowano przez krzysiek33

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

ja stawiam na zawor trojdrozny,,,standard w tych silnikach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_biggrin.png" alt=":D" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/biggrin@2x.png 2x" width="20" height="20">

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dzięki. Ile może kosztować wymiana u mechanika? Trzeba przy tym wymieniać też płyn?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

sam zawor to jakies 30-40 zlo do tego robota...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bez przesady z tą "robotą"....

Nie wiem czy zajmuje to ... kwadrans..

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_tongue.png" alt=":P" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/tongue@2x.png 2x" width="20" height="20">

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

ale laik i tak odda to do warsztatu

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_biggrin.png" alt=":D" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/biggrin@2x.png 2x" width="20" height="20"> wiec mozna jakas tam robocizne doliczyc

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_biggrin.png" alt=":D" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/biggrin@2x.png 2x" width="20" height="20"> albo 2 piwka dla siebie

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_biggrin.png" alt=":D" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/biggrin@2x.png 2x" width="20" height="20">

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Chyba komuś z gumowymi rękami o średnicy 2 cm :-) Próbowałem od każdej strony i dostać się tam to jakaś masakra.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

To wymień rozrząd w V6......

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_biggrin.png" alt=":D" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/biggrin@2x.png 2x" width="20" height="20">

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ehh, w tej Vektrze to co 2-3 m-c coś się psuje, to definitywnie nie jest samochód dla mnie ;]

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

nie mam gumowych rak o srednicy 2 cm

i zmienilem ten zawor w mniej niz 15 minut w X20XEV

w V6 tez tyle zajmie a miejsca jest jeszcze mniej

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

polecam oryginalny zawór gdyż zamienniki nie wytrzymują długo lub zaraz po założeniu lubią cieknąć

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Kupiłem najdroższy jaki był dostępny firmy Febi, czytałem, że całkiem niezłe są części tej firmy.

Założone, mam nadzieje, że będzie trzymało :-) .. dzięki za pomoc.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Mi tez cieknie prawie w tym samym miejscu z tą tylko różnicą,że prawie przy samym silniku.

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

U mnie najbardziej cieknie gdy płyn przekroczy 90 stopni.

Ja obstawiam magistralę ale mam nadzieję,że się mylę.


A tak przy okazji to dokładnie w którym miejscu trzeba szukać tego zaworu trójdrożnego w x20xev ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Jest obok tych łączeń, które zaznaczyłem na zdjęciu

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć link

.. a zawór wygląda tak:

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć link

U mnie lało się bliżej ściany kabiny niż silnika.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Już namierzyłem ten zawór.

Wystarczyło tylko dokładnie popatrzeć.

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

U mnie cieknie przy samym silniku.

Krople płynu ciekną po silniku a na ziemię spadają w miejscu łączenia silnika ze skrzynią od strony kabiny.


Cieknie przeważnie wtedy gdy płyn się rozgrzeje do 90 stopni i więcej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do rozmowy

Możesz pisać i zarejestrować się później. Jeśli masz konto,Zaloguj się teraz, aby publikować na swoim koncie.

Gość
Odpowiedz...

×   Wklejony jako tekst z formatowaniem.   Wklej jako zwykły tekst

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Twój link będzie automatycznie osadzony.   Wyświetlać jako link

×   Twoja poprzednia zawartość została przywrócona.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz wkleić zdjęć bezpośrednio. Prześlij lub wstaw obrazy z adresu URL.


  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Utwórz nowe...