Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

Zaloguj się, aby obserwować  
(:G.O.Ł.Y:)

rura dolotowa c20ne

Polecane posty

Gość witekk

u mnie na szrocie byly ale lewe w super stanie a mi intersuje prawa strona ale mam juz cos na oku pozatym heh korcze zobaczymy co to bendzie :/ a kolorek bardzo popularny a ja mam czas

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20"> wienc moge poczekac teraz czatuje na gril z vectry 2000 to sobie zapodam i bende juz happy no i tylni spojler chca odemie 50 zl ale ciezko trafic na taka rzecz :/ ale niewiem czy od omegi a by niepasowal jesli pasuje to tez juz mam

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20"> spojler ale musze oblukac

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20"> czy bendzie pasowal

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość arek25

W Kielcach ostatnio kupowałem taką rure i kosztowała 60zł ,przy ul. 1 Maja i na Jagielońskiej są ze 3 sklepy w sumie z częściami do opla i tam były.

Kumpel mi powiedział ze brał tam z rok temu i jeszcze mu nie sparciała.

Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość mathias86

Jak by ktoś szukał takiej gumy do kolektora to mam używaną i dobra gg 3525227

Pozdr :wink:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość mwit

Panowie,

Oto i znalazłem grala w postaci rury dolotu powietrza ...

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć link

powodzenia - ja juz zamawiam..... strzela u mnie jak cholera, a zakleić tego się nie da...

swoją drogą opel spaprał sprawę z tą gumą...zadnych zmienników....

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Laser

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Witam

Jesli bys sie przetransferowal w tym watku ok. 17 postow wyzej to odkrylbys nastepnego

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość mwit

tyle, że tu taniej..... :-)

poza tym wiele oryginałów GM

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość ALF GT

skoro tak piszecie to juz ja tez wam cos napisze

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_tongue.png" alt=":P" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/tongue@2x.png 2x" width="20" height="20"> tak se czytalem kiedys forum i wyczytałem cos fajnego

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20"> jest cos czym mozna zastapic rure dolotowa

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20"> i nie kosztuje 70 zł tylko 5 zł

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20"> no ale to Tylko dla tych co maja LPG

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość witekk

notonapisz co tam mozna wstawic za ta rure bo ja mam taka scisnieta i zaierzam tu cos zrobic

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość ALF GT

wiec udaj sie do Sklepu z czesciami od malucha i porównaj rure od ogrzewania (malucha) do tej dolotowej od vectry. moze zauwazysz cos podobnego

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość beton188

Sprawdzał ktoś tą rurę od ogrzewania w maluchu?? Czy sie nadaje do zagazowanej Vectry A??

proszę o odp....

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_biggrin.png" alt=":D" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/biggrin@2x.png 2x" width="20" height="20">

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

odświeżę temat dolotu koledzy potrzebne mi wymiary przepustnicy i przepływki chodzi mi o wymiar zewnętrzny miejsca gdzie nasadzamy rure gumową i ściskamy obejmą może ktoś wie będę wdzięczny

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

a nie lepiej samemu wziąć sufmiarke i zmierzyć? Bedziesz miał pewnośc, że masz dobry wymiar

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

no właśnie nie mam jak Viki A w polsce a ja w irlandi przylatuje za kilka dni no i chciałem pozamawiac wszystko na allegro zeby juz czekało na mnie po przylocie i gotowe do monterki

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20"> no a mamy nie wyśle

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20"> jak ktoś wie to niek wstawi

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ostatnio w calibrze u kumpla widziałem taki cmyk że z jednej i drugiej strony był tylko kawałek gumy tak po 2-3 cm, a w środek wstawiona rurka chromowana. Wydaje mi się że to dobre rozwiązanie

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_biggrin.png" alt=":D" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/biggrin@2x.png 2x" width="20" height="20">

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość sidien

Tylko czu moglby ktos dokladnie wymierzyc jakie wymiary powinien miec dolot.

Od razu pisze ze sam pomierzyc nie moge bo: teraz mam C18NZ z wstawionym kawalkiem rury (juz tak kupilem) a planuje swap na C20NE i bede musial cos zmontowac zeby mic do czego podczepic przeplywomierz.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć link

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Chcesz dodać odpowiedź ? Zaloguj się lub zarejestruj nowe konto.

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to bardzo łatwy proces!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×