Bolączka dość powszechna, chyba większość osób miała bądź ma z tym problem.

Pierwsze co musimy zrobić, to zdemontować panel w tym celu należy go podważyć płaskim śrubokrętem w miejscach zaznaczonych strzałkami.

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć link

Z tyłu będziemy mieli dwie wtyczki, aby je wypiąć należy podważyć z boku zapinkę i wyciągnąć blokadkę maksymalnie ile się da, wtyczki powinny się wysunąć z panelu. Następnie zabieramy pacjenta do domu.

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć link



Następnie musimy zdjąć tylną osłonę, trzyma się na 5 zapinkach, należy je delikatnie podważać i zdjąć osłonę.

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć link

A o to efekt

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć link

Teraz musimy oddzielić płytkę od przedniego panelu w tym celu musimy podważyć kolejne zapadki, ciągnąć delikatnie płytkę do góry. Jest to element dość delikatny więc nie polecał bym wyszarpywania na siłę, delikatnie na spokojnie wszystko powinno zejść. Miejsca zapadek zaznaczyłem na zdjęciu poniżej.

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć link

Po oddzieleniu płytki otrzymujemy taki oto efekt

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć link

Teraz ściągamy talerze z pokręteł, właściwie to możemy tylko jeden ten środkowy ale ja przy okazji postanowiłem poprawić wszyskie luty więc rozebrałem całość. Wystarczy go delikatnie pociągnąć, jest tylko wsuwany.

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć link

Teraz przechodzimy do sedna, odpalamy lutownicę i nanosimy dodatkową małą ilość cyny na dwa pkty zaznaczone poniżej. To one odpowiadają za brak przepływu prądu na styczniku.

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć link

Następnie składamy wszystko w odwrotnej kolejności, montujemy w aucie i cieszymy się ze sprawnego pokrętła.


Porada została opracowana w oparciu o informacje znalezione na forum.