Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Tunning 1.9CDTI 150 koni


Recommended Posts

Jak w temacie. Jak wygląda to od strony mechanicznej. Generalnie chodzi mi o hybrydę , wtryski

Czy ktoś to robił? Jak to potem chodzi ?.Jaki koszt i osiągi?

Link to post
Share on other sites
  • Replies 63
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Hm ile Ci krzyknął? (Możesz podesłać w prywatnej wiadomości) w Małopolsce masz Grześka G-CS który wyżej pisał 😛

dzięki .Przeczytałem ,ale właściwie nic nie wnosi w interesujące mnie konkrety.

Czy turbo i wtryski z 3.0 CDTI są takie same czy inne?Jak inne to czy pasują bez przeróbek czy nie/

Link to post
Share on other sites

Przeglądałem tematy i

takich bajerow chyba nikt jeszcze nie robil...99,9% przypadkow ma chip i chyba nic poza tym

Przeglądałem tematy i chyba tak

Link to post
Share on other sites

cat-back, egr off, dpf out, ic robiony na zamówienie i hybryda od angoli masz 220 koni i 450Nm w bezpiecznych zakresach obrotów. Tylko cały setup jest dość drogi jak na ilość dodatkowych koni mechanicznych, bo cat back 1200-1500z, egr, dpf w cenie softu 1500zl, ic 300zl i hybryda ok 2000-2500zl. Sprzedajesz swoje turbo za 900zl więc wychodzi ok 1100-1600zł za turbo. Znam gościa co przejechał na hybrydzie już 70k mil i śmiga dalej.

Link to post
Share on other sites

Czyli podobnie cenowo wyjdzie co zrobienie OPC.Parametry nie powalają na kolana, a kupa zachodu z robotą . Chyba lepiej zmienić auto

Link to post
Share on other sites

Jak robisz trasy ja bym tylko zmienił IC. Do miasta większy IC nie jest potrzebny ale na trasę... :) Koszt najmniejszy a mocy nie ubędzie w ramach upalania :P

Link to post
Share on other sites

Po mojemu więcej niż IC nie opłaca się robić. Tylko że w 1.9CDTI będzie on wisiał na trytytkach.

Link to post
Share on other sites

IC, mapa, dpf i EGR out i to wszystko co da się zrobić żeby sprzęgła nie zajechać

Mapę mam,EGR i DPF-a nie chcę wyrzucać.

Widzę,że bez sensu cos robić.Także temat można wywalić

Link to post
Share on other sites
  • 2 months later...

STOP Nie ma wywalania tematu !!! ktoś coś grzebie to opisujcie mody ktoś z doświadczonych lub ktoś może ma juz jakiś fajny IC u siebie wrzucony ??? co możecie polecić najlepiej linki :)

Link to post
Share on other sites

Na zlocie OPLI w Katowicach była AH 1.9 mocno przerobiona, z tego co się dowiedziałem miał zmieniony wydech turbo na hybrydę wtryski i IC.

Ale jakie miał konkretnie graty dokładnie nie wiem, możenie zapytać Gucia bo zna właściciela ;)

Link to post
Share on other sites
  • 3 weeks later...

Spytam inaczej, skoro nic przydatnego dla Twojej osoby nie znalazles...

Co chcesz z tego auta osiagnac? Czy ma byc to do jazdy na codzien czy dragi? Jaki przewidujesz budzet?

Rzecz polega na tym, ze robiac hybryde, wydech itp. zabezpieczasz sie przed konsekwencjami jakie niesie mocniejszy soft na seryjnych gratach - czyli 200+ ps i 400+ Nm...

Nie polega to na tym, ze wstawisz hybryde itp. i wywalisz 300 ps z tego motora...

Maxy tych silnikow dobrze zestrojonych, na zdrowej skrzyni i single massie, plus zdrowy motor, przemyslana hybryda itp to max 235-240 PS i 460-480 Nm...

Powyzej tego juz balansujesz b. mocno na granicy kaput motorren...

Niestety ale silnik ten nie powala technologia itp.

Ja na wiosne chce dobic do 230 ps i 475 Nm... Wtedy moj zamysl ade silnika by siegnal szczytu...

Sorry za interpunkcje ale pisze mobilnie.

Pozdro

Link to post
Share on other sites

Powiem tylko tyle, że bardzo trzeba kochać swoją Vectre, żeby robic w niej takie moce ;-)

Jak dla mnie jest to totalny bezsens żeby modzić na siłę ten motor zwłaszcza w tej ciężkiej budzie.

Gdy auto jest uzywane jako dupowóz i wali sporo km-ów to poza chipsem nic wiecej bym nie robił...

ale jak to mówią nasz klient nasz pan :P możemy takiego moda zrobić

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.


×
×
  • Create New...
UP