Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

doki

Z20NET i ponad 300KM - jakie modyfikacje, jak wygląda eksploatacja tego potwora

Polecane posty

Witam,

Już pojawiło się parę Z20NET które przekroczyły 300KM. Na papierze wygląda to imponująco

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20"> a ja tu chciałbym się zapytać właścicieli takich potworów jak wygląda życie z tymi monstrami

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_wink.png" alt=";)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20">

Jaki sprzęt trzeba wrzucić, co pozmieniać aby móc cieszyć się tą mocą. Ile pali, jak szybko trzeba zmienić sprzęgło i inna proza życia.

Edytowano przez doki

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Kiepsko ten temat wygląda...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ja mogę tu napisać co dowiedziałem się od Coobcia:

Generalnie to standard do ogarnięcia w ok 4 dni :

- zmienimy turbo na TD04L-19T z kutym kołem kompresji
- wtryski Siemens Deka 630ccm (do 400KM)

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image


vfn3.jpg

- wtryski paliwa większe PnP czyli zielone nr GM 12790827 (do 300KM ale praca niestabilna, zalecane do 280KM)
9j0k.jpg
mogą wyglądać tak bez gumek czyli uszczelniaczy w głowicy (zdjęcie Miłego)
DSC_0030-1.jpg
p6yy.jpg

- FMIC wielki 600x300 - z tematu Gucio zdjęcia i tekst

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć link

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

i powinno pęknąć 300KM

Edit by JarekS

Nauczony doświadczeniem, jeżeli ktoś preferuje druciarstwo powyższy zestaw do icka wystarczy, natomiast wymaga to cięcia oryginalnych przewodów i montowania do nich nowych kolanek.

Poniżej lista gratów niezbędna do montażu IC w profesjonalny sposób

Kolanko silikon redukcyjne 90' 57/76mm 2szt

Kolanko silikon 90' 57mm 1szt

Kolanko aluminiowe 90' 57mm, 60cm typ L 1szt

Łącznik silikonowy prosty 57mm 1szt

Obejma SGB 64-67mm 6szt

Obejma SGB 80-85mm 2szt

Intercooler 600x300x76mm 1szt

Edytowano przez JarekS

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

No ja taki IC mam, DP + dalej 3/4 auta w 3"

Koło 19 jest

I 313 koniów już też:-) Wymieniłem świeczki, bo przy większej mocy srał zapłonami, wymieniam rurę kolektora, bo pękła i owijam bandażem i jadę wgrać nowy program i zobaczymy ile wyjdzie:-)

Edytowano przez darkcustom

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

W modyfikowaniu Z20NET podstawą jest porządny Intercooler, musi mieć on jak najmniejsze wewnętrzne opory coby mniej obciążać turbosprężarkę no i musi odpowiednio schładzać, do przedliftowej VC idealnie nadaje się FMIC o wymiarach 600x300 - otwiera nam on drogę do przekroczenia 300KM

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

Seryjny wydech pozbawiony katalizatora poradzi sobie z mocą do niemal 290KM.

Wtryski paliwa zielone z Saabowego B207R przy całkowitym otwarciu na chwilę (na pomiar na hamowni) ogarną do 310KM, jednak by auto nadawało do jazdy na bezpiecznie maks co bym z nich wyciskał to 280KM, powyżej tej wartości naturalnie należy je zastąpić wydajniejszymi...

A w modelach poliftowch szare wtryski nie są tak wydajne jak zielone, one wyrabiają maks do 265KM ale jak auto ma latać nie tylko po hamowni w labolatoryjnych warunkach a na drodze to nie zalecał bym przekraczać na nich 245-250KM.

Kawestia turbosprężarki, Fabryczna TD04L-14T jest w stanie zimą wygenerować pod 300KM, latem maks 280-285KM, jej modyfikacja do standardu 19T jest w stanie wygenerować ok. 315KM LATEM na fabrycznym kolektorze wydechowym, i o ok. 250obr.min później pojawi się pełne doładowanie w stosunku do 14T ale prawie 1000obr.min dłużej utrzyma full niuta

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

Niebawem testy kolektora wydechowego z poliftowego Saaba AERO - ponoć jest on dość wąskim gardłem przy mocach w granicach 300KM and UP

Ps. Odnośnie eksploatacji tak zmodowanego silnika, najwięcej do powiedzenia ma Verdę, z tego co pamiętam już przy 400Nm jego sprzęgło o przebiegu 200 tyś km powiedziało po 3 dniach papa i trzeba było zastąpić je mocniejszym z Saaba...

Ostatnio był u gazownika i stwierdzono problemy z pętleniem wtrysków benzynowych od obrotów 4500 do odcinki...

No i trzeba było sklepać świece do 0,75mm bo pojawił się problem z wypadaniem zapłonów.

Edytowano przez Coobcio

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nieźle:-)

Kuba, a do OPC jakie wtryski?

Od focusa rsa? Albo volvo t5, chyba mają po 370 cc

W OPC siedzą 339 cc o ile dobrze pamiętam - żółte

Kolektor to będzie taki sam jak u mnie

Jak Verde ma LPG to i tak powinien mieć świece 0,7 mm

Edytowano przez darkcustom

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Temat tyczy się silników Z20NET, co do Z28 to fabryczne wtryski spokojnie wyrobią do 350KM

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

Ps. Od siebie dodam iż seryjne tłoki z Z20NET zniosą maksymalnie do ok. 470-485Nm i że powyżej 300KM bardzo nie stabilnie pracują wtryski paliwa z Saabowego B207R.

Przykładowe wykresiki:

966574_675262772490492_1681375700_o.jpg

858069_630388183644618_202252507_o.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jak tyle dadzą radę to nie spamuję:-)

Zimno było:-) Na którym biegu hamowałeś Verdego?

Edytowano przez darkcustom

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Kuba jak myślisz ile można by zrobić z mojego autka w czwartek jak bym miał większego icka ?

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Hamuje na czwórce.

To teraz po weryfikacji tego tematu jak myślisz co wyszło by z porównania Twojej OPC z trzystu konną 2.0 T ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Konkretniej? O jakie porównanie Tobie chodzi?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Powiedzmy z rolki pd 50 do 200

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bez sensu snuć teorie, że będzie tak, albo tak. Trzeba się zmierzyć i tyle. Nie ma innej sensownej metody

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_wink.png" alt=";)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20">

Po drugie, w tym przypadku istotne są niuty, nie koniki

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

Edytowano przez darkcustom

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Masz rację to jest najlepsza metoda

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_wink.png" alt=";)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20">

A czemu niuty ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jak chcesz od 50-200 to ważniejszy jest moment obrotowy

Nm - przyspieszenie, Km- prędkość max

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dla mnie niuty do jest lepsza elastyczność, a przy ciągnięciu do odcinki koniki też są potrzebne

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_wink.png" alt=";)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20">

Dobrym przykładem są silniki Hondy mają mało Nm a dużo KM

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_wink.png" alt=";)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20">

Np S2000 ma 2.0 litry pojemności 240 KM i 207 Nm

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Tak i masę 2 razy mniejszą

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_wink.png" alt=";)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20">

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

dokładnie 1260 kg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Piotr i co chcesz porównywać? Wolnossaka, który kręci się do 8000 obr. z benzyną turbo?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Porównał bym ale nie jestem wstanie się rozdwoić

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_wink.png" alt=";)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20">

A chodzi mi oto że moim zdaniem do porównania dwóch aut z rolki potrzebne są koniki

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ok, jałowa dyskusja

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_wink.png" alt=";)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20">

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dobra koniec porównań

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Czytam i mam co raz większe wątpliwości co do montowania z20net u siebie. Jak widzę projekty c20let po 700KM to z20net wypada marnie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chodzi o użytkowanie auta. Nie mogę za dużo powiedzieć aktualnie bo jeździ kobieta, ale jest zadowolona. Zaczęły się problemy z zapłonem no i wtryski trzeba większe dać. Pali na gazie około 17 litrów. Jak będzie ktoś jeszcze coś ciekawego chciał wiedzieć to pytajcie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Bez zmiany Boostu ok. +8-12KM by z pewnością doszło

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

A ze zmianą boostu?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×