Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

maruss84

Vectra C GTS 2.2 B, sprawdzał ktoś już? Gdzie rozkdować VIN

Recommended Posts

Cześć wszystkim, jestem nowym użytkownikiem. Niestety padł mi silnik w Octavi 110pl 99' i postanowilem kupic nowe auto zamiast naprawiać stare. Zamierzam kupic Vectre C GTS 2.2 B 147 HP z planem pod LPG, Znalazłem jedna blisko siebie czyli Białegostoku, czy może ktoś ją już oglądał? Stoi w Łomży prosze o informacje. oto link

Please login or register to see this link.

VIN: WOLOZCF6848010448

Prosze o wszelkie opinie forumowiczów na temat tej sztuki. Wyczytałem troche w necie, że niektóre GTS-y moga być zwykłym liftbackiem z wymienioną klapą i już mamy podrobione GTS bo salonowy miał chyba niższe zawieszenie. Mam numer VIN do tej vecrty, gdzie moge rozkodowac go i sprawdzić czy jest to Prawdziwy GTS czy jakis fake , składak, bo już na start widać że auto stoi na stalówkach, a GTS to raczej z salonu wyjechał na 17' Alusach. Jak odróżnic GTS od liftbecka na ktorego ktoś nakleił napis GTS

Jestem otwarty na wszelgie, rady, sugestie, podpowiedzi na temat zakupu VECTRY. DORADŹCIEEEE

pZDR

Share this post


Link to post
Share on other sites

goły w ryj ale może być

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20"> szkoda, ze mu felgi zakosili

auto z 2003 roku

wyjechał na stalówkach na 215/55 r16 i na kołpakach

to tak na szybko co sprawdziłem

Share this post


Link to post
Share on other sites

tu juz mam rozkodowany vin, no właśnie te koła, jeżeli wezmę tą Vectre to od razu zakupuje koła 17', głównie chodzi mi o silnik, mało na allegro znalazłem tych 2.2 147HP nadających się pod gaz

tutaj kolego masz vin rozkodowany

VIN: W0L0ZCF6848010448

Kod modelu: 0JV68

Kod opakowania: P151

REG: SL-AB 354

Data produkcji: 26092003

Typ Silnika: Z22SE

Numer Seryjny Silnika: 11253340

Typ Nadwozia: F68

Kod GM*Drive: XXJS

Filtr Napędu: Kierownica z lewej strony

Znaczenie VIN:

W0L:General Motors

0:Pojazd Nie Specjalny

Z:Vectra

C:Vectra

F68:5 DRZWIOWY HATCHBACK

4:2004

8:Ellesmere Port

010448:SERIAL NUMBER

2HU = FARBA ZEWNĘTRZNA,PATRZ TABELA FARB W PRZEDMOWIE DO KATALOGU MODELU 2J8 31F = KIEROWNICA,W RÓŻNYCH KOLORACH 80I = WNĘTRZE-CZARNY 80X = WYKOŃCZENIE WNĘTRZA NADWOZIA-CZARNY 80Y = WYKOŃCZENIE PŁATU DRZWI,CZARNY AE4 = DLA SIEDZEŃ SPORTOWYCH AHA = Z REGULACJĄ PODPARCIA LĘDŹWIOWEGO AY0 = PODUSZKA POWIETRZNA,DACH,PRZÓD AY5 = ZAGŁOWEK,TYLNY,TKANINA,ŚRODKOWY BAI BD8 = WYPRASKA,ZESPÓŁ,DACH,W KOLORZE NADWOZIA BDU = ORNAMENTACJA,SPORT BW4 = Z WYPRASKĄ CHROMOWĄ C77 = WENTYLATOR,POWIETRZE WYMUSZONE CJ2 = STEROWANIE KLIMATYZACJI CT3 = DLA NIEMIEC D09 = PODŁOKIETNIK,PRZEDNI,ŚRODKOWY D18 = ZESTAW WSKAŹNIKÓW,CZARNY,PIERŚCIENIE CHROMOWANE D75 = KLAMKA,ZESP.,ZEWNĘTRZNA DA5 = PODŁOKIETNIK,TYLNY,ŚRODKOWY DDG = LUSTERKO,ELEKTRYCZNE,PRAWE-LEWE DT4 = POPIELNICZKA I ZAPALNICZKA (PAKIET DLA PALĄCYCH) EA1 = SCHOWEK,OPARCIE SIEDZENIA PRZEDNIEGO,LEWA STRONA EA2 = SCHOWEK,OPARCIE SIEDZENIA PRZEDNIEGO,PRAWA STRONA FR7 = PRZEŁOŻENIE PRZEKŁADNI GŁÓWNEJ 3.95(FRT) FX3 = PROGRAM STATECZNOŚCI ELEKTRONICZNEJ JBF = DŹWIGNIA HAMULCA POSTOJOWEGO,MATOWA CHROMOWANA JL9 = ABS K09 = ALTERNATOR,120A KH2 = NASADKA,GAŁKA DŹWIGNI ZM. BIEGÓW,MATOWY CHROM KKS = POKRYWA,PROWADNICA,WYBIERAK ZMIANY BIEGÓW,KONSOLA NA TUNELU L61 = SILNIK BENZYNOWY 22 LHD = KIEROWNICA PO LEWEJ MG3 = RĘCZNA SKRZYNIA BIEGÓW,5 BIEGOWA,TYPU F23 MM3 = UŻYWANY(-A,-E) Z RĘCZNĄ SKRZYNIĄ BIEGÓW N34 = KIEROWNICA,TRZY SZPRYCHY,SKÓRA,ZESP. NC0 = WYPOSAŻENIE,UNIA EUROPEJSKA NT4 = EMISJA SPALIN,EEC 05 NW9 = STEROWANIE TRAKCJI OAO OHB P2W = KOŁPAK,PRZECIWBŁOTNY,KOŁA,SPORTOWY PY3 = KOŁO,JEZDNE,STALOWE,61/2JX16 QFP = OPONY,215/55 R 16 93V QQ5 = DLA KOŁA ZAPASOWEGO O PEŁNYCH WYMIARACH SVB = UCHWYT NA NAPOJE, TYLNY T6C = PŁYTA WYKOŃCZENIA,WEWNĘTRZNA,STANDARDOWA,WARIANT 1 T96 = PRZEDNIE ŚWIATŁO PRZECIWMGIELNE TN7 = AKUMULATOR,66AH U08 = UŻYWANY(-A,-E) Z KLAKSONEM WIELOTONALNYM U3A U66 = GŁOŚNIKI,7 U91 = ANTENA KRÓTKA,DACH,RADIO UEC = WSKAŹNIK CZUJNIKA AUTOMATYCZNEJ RECYRKULACJI POWIETRZA UJ3 UY8 = RADIO,CDR 2005 VY7 = DŹWIGNIA ZMIANY BIEGÓW,SKÓRA W1Y = DLA PRZYPADKU STEROWANIA RADIA NA KIEROWNICY W2N = LITERNICTWO,BOCZNE,USUNĄĆ W4Y W5T = TABLICZKA SILNIKA,USUNIĘTA W6D = WYKOŃCZENIE,TKANINA,SPORT,WARAINT 1 W7U = DLA WERSJI MODELU SPORT 2 W8X = CZĘŚCI DODATKOWE,INSTALACJA RADIA WC4 = PRZEJŚCIE DO TYLNEGO SIEDZENIA XA3 = OPEL XG3 = DLA NIEMIEC XJ2 = OBNIŻONE PODWOZIE SPORTOWE Z0F = DLA NIEMIEC Z1F = PRĘDKOŚCIOMIERZ KM/H

Edited by maruss84

Share this post


Link to post
Share on other sites

Obniżony zawias sportowy a na zdjęciach aż tak tego nie widać, może przez te koła 16". Wyposażenie nie jest takie złe, tempomat dołożyć i będzie wszystko co potrzeba do normalnej jazdy.

Edited by Rafał vici

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

w ogłoszeniu ma napisane "tempomat i czujniki parkowania", ale to chyba sprzedawca szablonowo opis wstawiał.

Jak wyglada wstawienie tempomatu, duzo z tym zachodu? Duży koszt? czy to tylko wymiana manetki ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Czujnika sprzęgła raczej nie będzie bo to benzyniak, trzeba dokupić.

Share this post


Link to post
Share on other sites

jak kolega wyżej napisał czujnik sprzęgła, do tego wymiana manetki i aktywacja kompem.

koszt:

czujnik- ok 30 zł

manetka- ok. 70 zł

komp- jak się dogadasz

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_biggrin.png" alt=":D" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/biggrin@2x.png 2x" width="20" height="20">

Share this post


Link to post
Share on other sites

Całą operację lepiej robić w ASO, czy pierwszy lepszy elektryk samochodowy? Koszt tak naprawdę będzie śmieszny, wiec po zakupie na pewno tempomat będzie w kolejce do kilku robótek, na pierwszym miejscu Felgi aluminiowe i ciemne szyby

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_biggrin.png" alt=":D" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/biggrin@2x.png 2x" width="20" height="20">

Share this post


Link to post
Share on other sites

No w ASO jak Cię podliczą na oryginalnych częściach to nie wiem czy się w 500zł zmieścisz.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ciekawo skąd sprowadzona. nasze strony to większość aut z Litwy przyjeżdża

jaki przebieg?

Edited by Vectra 2003 GTS

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

Całą operację zrobisz sam.. tylko ktoś z kompem potrzebny do aktywacji

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

Z manetką dam sobie radę, ale co z czujnikiem sprzęgła, gdzie to się montuje? i jak

Share this post


Link to post
Share on other sites

czujnik możliwe, że będzie, u mnie był

Share this post


Link to post
Share on other sites

A jak jest z rozrządem, w silniku Z22Se jest łańcuch, co ile się go wymienia? dopiero jak zaczyna stukac? i jakie są koszta?

Share this post


Link to post
Share on other sites

z22se miały do któregoś miesiąca 2003 roku wadliwą dyszę smarującą łańcuch. Łańcuch sprawdzisz jak silnik jest zimny, a wymienia się go jak silnik zaczyna głośniej pracować

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

łańcuch jest ,,teoretycznie" bezobslugowy, tak jak kolega pisze miały wadliwe dysze i napinacz łańcucha który sie zacierał, jesli nic sie nie dzieje to jeździsz bez problemu, jesli zaczyna chalasowac to wymieniane dwa komplety łańcuch rozrzadu i balastowy napinacz zakłada sie od z20net (2.0 turbo) ja jestem już niestety po wymianie ale są osoby w klubie i na forum które nakręciła ponad 200 tys i zero problemów, ważne jest żeby lac olej 5w30 ze względu na dysze

Zapoznaj sie z tym :

Edited by kubass22

Share this post


Link to post
Share on other sites

Byłem dziś i oglądałem ta Vectrę, niestety jej faktyczny stan zwnętrzyny znacznie odbiega faktycznego. Posiada kilka otarć, ale lakier jest strasznie sfatygowany, na większości samochodu jest dość sporo zmatowiały o poprzecierany. Jakby wjechał w wielkie krzaki. Wlew paliwa wogole nie ma połysku, 100% mat. I jednak zrezygnowałem

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_sad.png" alt=":(" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/sad@2x.png 2x" width="20" height="20">, No nic zaraz odpalam Otomoto.pl i szukam następnej sztuki.

Share this post


Link to post
Share on other sites

no ale co była lakierowana? lakier matowy da się spolerować, niewielkie rysy również

Edited by Vectra 2003 GTS

Share this post


Link to post
Share on other sites

A co spodziewałeś się igły? Szukaj szukaj, tylko silnik 2.2 tak za min. 20 tyś. to coś ładnego znajdziesz.

Share this post


Link to post
Share on other sites

przlatująć przez lublin przy okazji obejżałem tą sztukę

Please login or register to see this link.

Stan techniczny jest OK. Wypozażenie marne, nawet nie ma komputera

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_sad.png" alt=":(" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/sad@2x.png 2x" width="20" height="20">. no ale cena jest OK. silnik po wstępnych ohględzinach też wydaje się ok. Czy do takiej sztuki da się wstawić tempomat? a no i nie ma karty kodów, bo radio też trzeba rozkodować u hakera. Srodek ma troszkę brudny, no ale przynajmniej widać że nei byyła szykowana, jedynie trzeba wymienić boczki przednich drzwi do ta miekka guma na roczkach jest pozdzierana,ktoś celowo ją dłubał.

Auto pochodzi ze Szwajcarii.

Edited by maruss84

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tempomat da sie dołożyć, bc rownież, radia nie trzeba oddawać do żadnego hakera, podejdz do aso kup pin i sam je rozkosujesz

Tylko ten przebieg jakiś strasznie mały

Share this post


Link to post
Share on other sites

rozkodowany VIN

 

Kod modelu: 0JV68

Kod opakowania: P152

REG: VS 222378

Data produkcji: 07072003

Typ Silnika: Z22SE

Numer Seryjny Silnika: 11228515

Typ Nadwozia: F68

Kod GM*Drive: XXJS

Filtr Napędu: Kierownica z lewej strony

Znaczenie VIN:

W0L:General Motors

0:Pojazd Nie Specjalny

Z:Vectra

C:Vectra

F68:5 DRZWIOWY HATCHBACK

3:2003

8:Ellesmere Port

122133:SERIAL NUMBER

2FU = LAKIER ZEWNĘTRZNY, PATRZ TABELA LAKIERÓW W PRZEDMOWIE KATALOGU MODELÓW 2J8 31F = KIEROWNICA,W RÓŻNYCH KOLORACH 5QA 80I = WNĘTRZE-CZARNY 80X = WYKOŃCZENIE WNĘTRZA NADWOZIA-CZARNY 80Y = WYKOŃCZENIE PŁATU DRZWI,CZARNY A53 = SIEDZENIE PRZEDNIE,PASAŻERA,6-FUNKCYJNA OBSŁ. RĘCZNA AE4 = DLA SIEDZEŃ SPORTOWYCH AH4 = FOTEL PRZEDNI,KIEROWCY,RĘCZNY SZEŚCIODROŻNY AHA = Z REGULACJĄ PODPARCIA LĘDŹWIOWEGO AHB = Z REGULACJĄ PODPARCIA LĘDŹWIOWEGO AY0 = PODUSZKA POWIETRZNA,DACH,PRZÓD BAI BD8 = WYPRASKA,ZESPÓŁ,DACH,W KOLORZE NADWOZIA BDU = ORNAMENTACJA,SPORT BW4 = Z WYPRASKĄ CHROMOWĄ C60 = KLIMATYZACJA C77 = WENTYLATOR,POWIETRZE WYMUSZONE CU5 = DLA SZWAJCARII D09 = PODŁOKIETNIK,PRZEDNI,ŚRODKOWY D18 = ZESTAW WSKAŹNIKÓW,CZARNY,PIERŚCIENIE CHROMOWANE D75 = KLAMKA,ZESP.,ZEWNĘTRZNA DDG = LUSTERKO,ELEKTRYCZNE,PRAWE-LEWE DT4 = POPIELNICZKA I ZAPALNICZKA (PAKIET DLA PALĄCYCH) FR7 = PRZEŁOŻENIE PRZEKŁADNI GŁÓWNEJ 3.95(FRT) FX3 = PROGRAM STATECZNOŚCI ELEKTRONICZNEJ JL9 = ABS K09 = ALTERNATOR,120A L61 = SILNIK BENZYNOWY 22 LHD = KIEROWNICA PO LEWEJ MG3 = RĘCZNA SKRZYNIA BIEGÓW,5 BIEGOWA,TYPU F23 MM3 = UŻYWANY(-A,-E) Z RĘCZNĄ SKRZYNIĄ BIEGÓW N34 = KIEROWNICA,TRZY SZPRYCHY,SKÓRA,ZESP. N65 = OPONA,ZAPASOWA,OSZCZĘDNOŚĆ MIEJSCA NC0 = WYPOSAŻENIE,UNIA EUROPEJSKA NT4 = EMISJA SPALIN,EEC 05 NW9 = STEROWANIE TRAKCJI OHB P2W = KOŁPAK,PRZECIWBŁOTNY,KOŁA,SPORTOWY PY3 = KOŁO,JEZDNE,STALOWE,61/2JX16 QFP = OPONY,215/55 R 16 93V SVB = UCHWYT NA NAPOJE, TYLNY T6C = PŁYTA WYKOŃCZENIA,WEWNĘTRZNA,STANDARDOWA,WARIANT 1 T96 = PRZEDNIE ŚWIATŁO PRZECIWMGIELNE TN7 = AKUMULATOR,66AH U08 = UŻYWANY(-A,-E) Z KLAKSONEM WIELOTONALNYM U66 = GŁOŚNIKI,7 U91 = ANTENA KRÓTKA,DACH,RADIO UJ3 UY8 = RADIO,CDR 2005 VY7 = DŹWIGNIA ZMIANY BIEGÓW,SKÓRA W1Y = DLA PRZYPADKU STEROWANIA RADIA NA KIEROWNICY W2N = LITERNICTWO,BOCZNE,USUNĄĆ W4Y W5T = TABLICZKA SILNIKA,USUNIĘTA W6D = WYKOŃCZENIE,TKANINA,SPORT,WARAINT 1 W7U = DLA WERSJI MODELU SPORT 2 W8X = CZĘŚCI DODATKOWE,INSTALACJA RADIA WD4 = IDENT.PUNKT EFEKTYWNY CON. XA3 = OPEL XJ2 = OBNIŻONE PODWOZIE SPORTOWE XL2 = DLA SZWAJCARII Z0Y = DLA SZWAJCARII Z1F = PRĘDKOŚCIOMIERZ KM/H

auto jeździło na oleju 0W-4-, Long Life, wymiana co 35 tyś, co sądzicie o tym aucie? książka niby orginalna, jakies stare plakietki od wymiany oleju też walają sie w aucie. wiec myślę, ż eprzebieg 128 tyś może być orginalny.

Wazne pytaniej.. Auto ostatnio mialo przeglad 04.11.2010, szwajcarski przegla wazny jest 2 lata. Wiec juz minelo dwa i pol. Czy jak kupie ja w lublini, wykupieubezpieczenie moge wracac ja na kolach? bez waznego przegladu szwajcarskiego?

witam, juz zakupiłem Vectre, czy moge prosic o zamkniecie tego postu? żeby nie smiecił?

czy nie robimytakich żeczy?

Edited by maruss84

Share this post


Link to post
Share on other sites

wymiana co 35 tys ?

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_haha.gif" alt=":haha:">

do przebiegu dodaj jeszcze 100-150 tyś

a tak serio przy 10 letni samochodzie nie patrz na przebieg tym bardziej ze auto kupione od handlarza i sciagane ze szwajcari a tam to auta są drogie wiec albo było jakieś bum albo cofana szafa.

bardziej skoncentruj się na technicznych aspektach auta bo zrobic korektę licznika to dla kogoś kumatego 30 sekund roboty.

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_loli.gif" alt=":loli:">

Please login or register to see this quote.

z tego co się orientuje do na Litwie w miejscowości Kaunaas jest jedna z największych giełd samochodowych w europie

auta jadą przez polskę i nawet w polsce są naprawiane

klika lat temu warto było tam pojechać bo można było kupić naprawde tanio całkiem sensowen auto

ale te czasy sie skończyły

znajomy kupił kiedys mazdę 626 która była z NL jeździła w DK była sprowadzona z DE miała założony gaz w polsce została kupiona w Kaunas ale gaz nie miał homologacji.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Po przeglądzie wyszło narazie tylko tylne zawieszenie do roboty, wymiana amorów i sprężyn, jakies sugestie jakiej firmy??? co polecicie żeby kupić , a czego nie?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

kup sobie KYB

bedziesz zadowolony

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...